eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrczWYŁONIENIE SPECJALISTY DS. SZKOLEŃ I SYSTEMÓW W RAMACH PROJEKTU PT. PARTNERSTWO GMIN DLA WZROSTU KOMPETENCJI KADR I SPRAWNOŚCI URZĘDU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Dobrcz: WYŁONIENIE SPECJALISTY DS. SZKOLEŃ I SYSTEMÓW W RAMACH PROJEKTU PT. PARTNERSTWO GMIN DLA WZROSTU KOMPETENCJI KADR I SPRAWNOŚCI URZĘDU
Numer ogłoszenia: 287088 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrcz , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dobrcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYŁONIENIE SPECJALISTY DS. SZKOLEŃ I SYSTEMÓW W RAMACH PROJEKTU PT. PARTNERSTWO GMIN DLA WZROSTU KOMPETENCJI KADR I SPRAWNOŚCI URZĘDU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Specjalisty ds. Szkoleń i Systemów w ramach programu pt. Partnerstwo gmin dla wzrostu kompetencji kadr i sprawności urzędu realizowanego przez gminę Dobrcz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Specjalista ds. Szkoleń i Systemów będzie odpowiedzialny za: 1. nadzór nad częścią merytoryczną realizowanego projektu w zakresie szkoleń i wdrażanych systemów, 2. przedstawianie propozycji dotyczących doboru wykładowców do szkoleń realizowanych w ramach projektu, 3. współpracę z wykładowcami w zakresie opracowania szczegółowych programów szkoleń, 4. nadzorowanie jakości opracowywanych przez wykładowców materiałów szkoleniowych, 5. przygotowanie narzędzi ewaluacji projektu, 6. nadzór nad ewaluacją projektu, 7. opracowywanie raportów z ewaluacji projektu. Dane dotyczące projektu: Projekt pod nazwą Partnerstwo gmin dla wzrostu kompetencji kadr i sprawności urzędu realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, nr wniosku POKL.05.02.01-00/227/09. Okres realizacji projektu: 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Wartość projektu ogółem: 1.227.540,00 zł. W projekcie zaplanowano objąć wsparciem 5 JST. Są to gminy wiejskie z powiatów bydgoskiego i chełmińskiego: a) Lider Gmina Dobrcz b) Partnerzy: - Gmina Białe Błota - Gmina Nowa Wieś Wielka - Gmina Sicienko - Gmina Kijewo Królewskie Celem ogólnym projektu jest: Podniesienie sprawności funkcjonowania 5 urzędów w aspekcie realizowanych usług publicznych oraz podwyższenie kompetencji 168 urzędników (63M/105K) w tym co najmniej 50% w wieku +45 w okresie przewidzianym na realizacje przedmiotu zamówienia. Cele szczegółowe projektu: 1. Usprawnienie procesu przygotowywania aktów administracyjnych poprzez przeszkolenie 85 urzędników 2. Wzmocnienie zdolności stanowienia prawa miejscowego i realizacji wybranych funkcji kierowniczych poprzez objęcie szkoleniami 30 urzędników 3. Podniesienie poziomu obsługi obywatela poprzez udział 30 urzędników w szkoleniach 4. Udoskonalenie procesu tworzenia strategii i rozwoju gminy poprzez przeszkolenie 15 urzędników 5. Wzrost adekwatności kwalifikacji formalnych na stanowisku pracy poprzez udział 19 urzędników w studiach podyplomowych 6. Poprawa kwalifikacji w zakresie obsługi zagranicznych klientów i nawiązania współpracy międzynarodowej poprzez udział 19 urzędników w kursach językowych 7. Doskonalenie jakości obsługi klienta w 5 urzędach poprzez wdrożenie kompleksowych systemów jej monitorowania 8. Poprawa jakości funkcjonowania 5 urzędów dzięki wdrożeniu systemów zarządzania jakością CAF 9. Promowanie postaw etycznych wśród urzędników poprzez przyjęcie kodeksu przez 177 pracowników 5 urzędów 10. Przełamanie barier i trudności w nawiązywaniu współpracy jednostek samorządu terytorialnego poprzez promocję dobrych praktyk i wymianę doświadczeń 5 jednostek samorządu terytorialnego. W ramach projektu planowane są następujące działania: 1. Zarządzanie projektem, 2. Szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 5 JST przygotowujących decyzje administracyjne , 3. Szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 5 JST na kierowniczych stanowiskach urzędniczych, 4. Szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy , 5. Studia podyplomowe i szkolenia językowe dla urzędników z 5 JST wg potrzeb stanowiska pracy , 6. Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych 5 JST , 7. Wdrożenie i rozwój systemu zarządzania jakością CAF w 5 JST, 8. Opracowanie i przyjęcie kodeksu etycznego przez pracowników 5 JST, 9. Stała wymiana doświadczeń i dobrych praktyk oraz porównywanie jakości wybranych usług publicznych pomiędzy 5 JST, 10. Wkład własny pochodzący ze środków budżetu 5 JST..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.21.00 - 79.42.21.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane wykształcenie Posiadanie co najmniej wykształcenia wyższego prawniczego wymagane doświadczenie a) potwierdzone co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej, b) potwierdzone co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, c) potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej, d) potwierdzone doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji procesu szkoleniowego dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego. dodatkowe wymagania a) potwierdzenie dyspozycyjności tzn. stały dostęp telefoniczny, b) stawienie się w siedzibie Zamawiającego w ciągu 12 godzin od wezwania, praca na sprzęcie zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagane jest dołączenie do oferty poświadczonych przez Wykonawcę: kserokopii dyplomu ukończenia studiów, kserokopii posiadanych świadectw pracy, zaświadczeń i certyfikatów ukończonych szkoleń oraz innych dokumentów dotyczących uprawnień wymaganych do pełnienia funkcji specjalisty ds. szkoleń i systemów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 25
  • 2 - doświadczenie - 50
  • 3 - wykształcenie - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrcz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrcz ul. Długa 50 86-022 Dobrcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urząd Gminy Dobrcz ul. Długa 50 86-022 Dobrcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Partnerstwo gmin dla wzrostu kompetencji kadr i sprawności urzędu realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, nr wniosku POKL.05.02.01-00/227/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.