eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek oraz projektora.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Sieradz: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek oraz projektora
Numer ogłoszenia: 286783 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229325 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, faks 043 6567466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek oraz projektora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu informatycznego i oprogramowania, fabrycznie nowych, nieużywanych i nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz projektora, podzielonych na trzy części: Część 1/3 - Sprzęt informatyczny i oprogramowanie. Część 2/3 - Materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek. Część 3/3 - Projektor 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 2, 3 i 4 - arkusz kalkulacyjny, stanowiący integralna część SIWZ. 3.Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, do których produkcji użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, itp.) będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. 4.Wymagania dotyczące projektora: Projektor ma być przeznaczony do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych (dużej wilgotności powietrza). Wysoka jakość metrycy XGA ma gwarantować osiągnięcie dobrej jakości obrazu także w sytuacji, gdy oczekiwana jest jego wysoka szczegółowość (prezentacjie rysunków technicznych, map, zestawień finansowych, wykresów). 5.Oferta musi zawierać (dotyczy tylko części 1/3,3/3): -nazwę producenta; -nazwę fabryczną produktu; -model. 6.Oferta musi zawierać (dotyczy tylko części 2/3): -nazwę producenta; -nazwę fabryczna producenta; -model; -ilość stron wydruku przy 5 % stopniu zaczernienia dla tonerów. 7.Wykonawca zrealizuje zamówienie w formie jednorazowej dostawy. 8.Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne, sprzęt informatyczny i oprogramowanie oraz projektor. Przez równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne, dające komunikaty o stanie ich zużycia, jak również ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został zużyty. 9.Uszkodzenie spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia, wymiany urządzenia na nowe. 10.Dostarczone materiały dotyczy części 1/3/2/3 muszą posiadać, co najmniej 24 - miesięczny okres gwarancji. W części 3/3 okres gwarancji musi wynosić 3 lata na urządzenie, na lampę: producenta 6 miesięcy lub 180 h - 12 miesięcy z zachowaniem limitu godzinowego. 11.W przypadku niesprawności bądź zaniżonych parametrów urządzeń i oprogramowań w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe urządzenie w ciągu 7 dni od zgłoszenia wady bez możliwości odebrania uszkodzonych urządzeń będących nośnikami informacji (Pen Drive). 12.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (w tym równoważne materiały eksploatacyjne) muszą pochodzić z bieżącej produkcji o okresie przydatności w chwili dostawy nie krótszym niż 20 miesięcy, muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, z etykietami w języku polskim, muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin jego ważności i listę kompatybilności. 13.Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający podał zalecane przez producenta typy produktów do posiadanych urządzeń. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo. 14.Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy w rozumieniu Zamawiającego, artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wymieniany w arkuszu kalkulacyjnym (zał. nr 2,3,4). 15.Po uzgodnieniu terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do magazynów łączności Zamawiającego. 16.W przypadku gorszych parametrów przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1/3, 2/3 i 3/3 oferta zostanie odrzucona..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.22.00 - Słuchawki douszne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 24.33.00.00 - 24.33.00.00 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 33.45.21.00 - 33.45.21.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29900.51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt informatyczny i oprogramowanie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVAR PC MEDIA, Aleja Pokoju 11 c, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20697.50
  • Oferta z najniższą ceną: 20697.50 oferta z najwyższą ceną: 100599.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK Sp. j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6705.01
  • Oferta z najniższą ceną: 6705.01 oferta z najwyższą ceną: 9650.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Projektor

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVAR PC MEDIA, Aleja Pokoju 11 c, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2498.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2498.00 oferta z najwyższą ceną: 2542.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.