Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 16+770 przez rzekę Kalinówkę w m. Domaniewice Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Katarzyna Bednarek, mgr inz. Janusz Kamiński, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 16+770 przez rzekę Kalinówkę w m. Domaniewice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 16+770 przez rzekę Kalinówkę w m. Domaniewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 16+770 przez rzekę Kalinówkę w m. Domaniewice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty w tym zakresie nie są wymagane na etapie składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 16+770 przez rzekę Kalinówkę w m. Domaniewice Terminy: - zakończenie zadania - do 31.05.2008 r. - zakończenie I etapu robót - przełożenie ruchu na przebudowaną połowę jezdni do 30.10.2007r. Limit finansowy na rok 2007 wynosi 900000 zł brutto. Ryczałt za dokumentację projektową z pozwoleniem na budowę nie może przekroczyć 5% wartości zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2) Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie dwa lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 0,4 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt. a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt b) spełnia każdy z Wykonawców 3) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej dla opracowania PBW: Lp./Funkcja i wymagana ilość osób/Uprawnienia/Minimalne doświadczenie zawodowe/1/2/3/4 Specjalność mostowa 1/Projektant/1 osoba/Projektowe mostowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń właściwe dla zamówienia/W ostatnich 5 latach był autorem lub współautorem 3 PBW dla budowy lub przebudowy mostów (w tym 1 na przepust), 2/Weryfikator/1 osoba/Projektowe mostowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń właściwe dla zamówienia/W ostatnich 5 latach był autorem lub współautorem 3 PBW dla budowy, rozbudowy lub przebudowy mostów (w tym 1 na przepust)Specjalność telekomunikacyjna 3/Projektant/1 osoba/Projektowe telekomunikacyjne /wykonał 2 opracowania (PB-W) dot. dróg lub obiektów mostowych w ciągu klasy min. G/ Geodezja 4/Geodeta/ 1 osoba/Wykształcenie specjalistyczne, posiada uprawnienia w zakresie 1, 2 zgodnie z ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne/wykonał 2 podobne opracowania dla dróg lub obiektów mostowych w ciągu dróg klasy G, Inżynieria ruchu 5/Specjalista w zakresie inżynierii ruchu/1 osoba/Wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa drogowego/wykonał 2 podobne opracowania dla dróg min. G, Kosztorysowanie 14/Kosztorysant/1 osoba/Wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa/wykonał 2 podobne opracowania dla obiektów mostowych Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej dla wykonania przebudowy mostu: Lp./Stanowisko/Minimalna liczba osób/Wymagane uprawnienia/Minimalne doświadczenie jako kierownik podobnych robót (w latach) -1/2/3/4/5 1/Kierownik budowy w specjalności mostowej/1/Uprawnienia w specjalności i mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia/3. 2/Kierownik robót w specjalności drogowej/1/Uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia/3; 3/Kierownik robót w specjalności teletechnicznej (telekomunikacyjnej/1/uprawnienia w specjalności teletechnicznej - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia/2/; 4/geodeta/1/uprawnienia w zakresie 1 zgodnie z ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne. Przez minimalne doświadczenie zawodowe jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, wymienionych w pkt. od 1 do 3 rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane). Przez roboty podobne dla poz. 1 rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową mostów stałych na drodze klasy min. G. 5) Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej: Lp/Wyszczególnienie(parametry)/Min. liczba jednostek - 1/2/3 A Sprzęt 1/Stacjonarna WMB min. 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego i SMA z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości/1. 2/Urządzenie wwibrowujace do wbijania scianek szczelnych/1/ 3/ Rozkładarka sterowana elektronicznie/1. 4/ Żuraw samochodowy min. 16t/1. 5/ Walce stalowe statyczne/2. 6/ Walec stalowy wibracyjny /1. 7/ Walec ogumiony/1. 8/ Frezarka o szer. min. 2,0 m/1. 9/ koparka/1; 10/równiarka/1; B Środki transportu 1/Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg/3. 6) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe - PBW przebudowy mostu na przepust z blach stalowych karbowanych w ciągu dróg klasy technicznej min. G. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 budowy, przebudowy lub rozbudowy mostów stałych na drodze klasy min. G połówkami, o wartości 1 mln każde. 7) spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ 8) Podwykonawstwo: Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: A. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp (o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu) - oryginał. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt B, D składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast, o których mowa w pkt C składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty określone w pkt A i B oraz w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o treści z art. 22 (oryginał) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Ponadto wykonawca złoży: E) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z nią. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych notarialnie za zgodność z oryginałem. G.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Sprawozdanie finansowe (wyłącznie w zakresie bilansu i rachunku zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego zostało sporządzone wraz z opinią biegłego), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo jego części za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. I. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać, że są one nie mniejsze od określonych w ogłoszeniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. J. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodniej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na kwotę nie mniejszą niż w ogłoszeniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt G składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie zalega z uiszczaniem opłat podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. K) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.ogłoszenia. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (kopie uprawnień budowlanych - przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia, inne wymagane uprawnienia oraz dyplomy potwierdzające wymagane kwalifikacje i wykształcenie dla osób dla których jest to wymagane. L) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat oraz pieciu lat dla dla opracowania PBW oraz pięciu lat dla wykonania robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane nalezycie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2 ogłoszenia. M) Wykaz sprzętu i środków transportu wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 (patrz wyżej). Należy podać lokalizację WMB, z której przewidywana jest dostawa BA i SMA Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.gddkia.gov.pl www.gddkia.gov.pl. Opłata: 90 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego lub przelewem na jego konto. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 09:00, Siedziba Zamawiajacego, Sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wybiera formę pisemną postępowania 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





