eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZakup gadżetów z logo Programu edukacyjno - ekologicznego EKOPOZYTYWNI realizowanego w ramach Programu informacyjno - edukacyjnego dla społeczeństwa z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego - kontynuacja i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Tomaszów Mazowiecki: Zakup gadżetów z logo Programu edukacyjno - ekologicznego EKOPOZYTYWNI realizowanego w ramach Programu informacyjno - edukacyjnego dla społeczeństwa z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego - kontynuacja i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 286374 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup gadżetów z logo Programu edukacyjno - ekologicznego EKOPOZYTYWNI realizowanego w ramach Programu informacyjno - edukacyjnego dla społeczeństwa z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego - kontynuacja i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotowe zamówienie polega na dostawie gadżetów z logo programu EKOPOZYTYWNI i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, których wzory stanowią załączniki do części III SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, w ramach których zostaną zakupione następujące gadżety: Część 1 zamówienia - jednobarwny ołówek elastyczny o długości od 25 do 30 cm z gumką w kolorze elastycznej otoczki; nadruki logo w jednym kolorze - 2 500 sztuk; Część 2 zamówienia - ołówek drewniany z kolorową figurką zwierzątka na końcu ołówka; długość ołówka od 20 do 25 cm, figurka zwierzątka drewniana o wysokości do 3 cm; kończyny zwierzątka z czterech sznureczków zakończonych drewnianymi kulkami; elementy drewniane w różnych kolorach; nadruki logo w jednym kolorze - 2 500 sztuk; Część 3 zamówienia - brelok z latarką LED zamocowaną na łańcuszku; latarka w srebrnej obudowie uzupełnionej przezroczystymi kolorowymi wstawkami, z diodą LED oraz kompletem baterii; nadruki logo w jednym kolorze - 700 sztuk; Część 4 zamówienia - brelok piłeczka antystresowa zamocowana na łańcuszku; piłeczka elastyczna o średnicy od 3,0 do 4,5 cm, z kolorowej miękkiej masy, łatwo poddającej się uciskowi; nadruki logo w jednym kolorze - 800 sztuk; Część 5 zamówienia - długopis z lampką LED o długości od 13 do 15 cm; srebrny korpus; kolorowe wykończenia; nadruki logo w jednym kolorze - 1300 szt.; 3. Wykonawca wykona projekt jednokolorowego nadruku na gadżetach i prześle go w terminie 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy do akceptacji zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia poprawek zgodnie ze wskazaniami zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego od dnia otrzymania od zamawiającego zgłoszenia o konieczności naniesienia poprawek. 5. Wykonawca dokona ostatecznego nadruku wyłącznie na podstawie projektu zaakceptowanego bądź na podstawie projektu uwzględniającego sugestie i zalecenia zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby zamawiającego. 7. Zamawiający jest zobowiązany do zgłoszenia uwag do przesłanego projektu nadruku w terminie 1 dnia roboczego od dnia przesłania projektu do akceptacji. Nieprzesłanie uwag w wyżej wymienionym terminie oznacza akceptację przesłanego projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.30-1, 30.19.21.30-1, 30.19.00.00-7, 30.19.00.00-7, 30.19.21.21-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 3.2. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadają określonym standardom lub specyfikacjom technicznym - Załącznik nr 4 do CZĘŚCI II SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów, 2) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, pok. nr 6, II piętro, budynek kina Włókniarz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz., budynek A, pok. 12 Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania faksu lub formy elektronicznej niezbędne jest ich potwierdzenie na piśmie. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. 3. Zamawiający, mając na względzie art. 9 ust. 1 oraz art. 27 ust. 1 Pzp, zastrzega, że w przypadku wezwania wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, muszą one być przekazane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność (forma pisemna). Przekazanie ich w innej formie (np. faks, e-mail) nie będzie uznane jako skuteczne, jeżeli nie zostało przekazane w formie pisemnej w wyznaczonym terminie. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy Urzędu, pon. - piątek w godz. 7.30 - 15.30 są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Barbara Misiurska, Joanna Pluta - 48 (044) 724-23-11 wew. 257, 252. w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych: Adam Koziełek, Andrzej Pawlik tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 225, 267. adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ołówki elastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednobarwny ołówek elastyczny o długości od 25 do 30 cm z gumką w kolorze elastycznej otoczki; nadruki logo w jednym kolorze - 2 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ołówki drewniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ołówek drewniany z kolorową figurką zwierzątka na końcu ołówka; długość ołówka od 20 do 25 cm, figurka zwierzątka drewniana o wysokości do 3 cm; kończyny zwierzątka z czterech sznureczków zakończonych drewnianymi kulkami; elementy drewniane w różnych kolorach; nadruki logo w jednym kolorze - 2 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Breloki z latarką LED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brelok z latarką LED zamocowaną na łańcuszku; latarka w srebrnej obudowie uzupełnionej przezroczystymi kolorowymi wstawkami, z diodą LED oraz kompletem baterii; nadruki logo w jednym kolorze - 700 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Brelok piłeczka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brelok piłeczka antystresowa zamocowana na łańcuszku; piłeczka elastyczna o średnicy od 3,0 do 4,5 cm, z kolorowej miękkiej masy, łatwo poddającej się uciskowi; nadruki logo w jednym kolorze - 800 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Długopisy z lampką LED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis z lampką LED o długości od 13 do 15 cm; srebrny korpus; kolorowe wykończenia; nadruki logo w jednym kolorze - 1300 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.