eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › termomodernizacja budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Brzozowej 9 w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28631

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chorzów: termomodernizacja budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Brzozowej 9 w Chorzowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów, do kontaktów: Helena Malik, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2411261 do 9 w 446, fax 032 2413388. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): e-mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Przedszkola nr 16 przy ul. Brzozowej 9 w Chorzowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 41-500 Chorzów ul. Brzozowa 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Demontaż wraz z utylizacją okładzin azbestowych - 610 m2. 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 14 cm wraz z malowaniem. 3. Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z parapetami. 4. Wymiana drzwi zewnętrznych na stalowe antywłamaniowe. 5. Ocieplenie stropu wentylowanego metodą wtrysku celulozy rozwłóknionej EKOFIBER gr. 17 cm. 6. Naprawa kominów. 7. Wymiana instalacji CO . 8. Wykonanie stacji wymienników ciepła wraz z AKPiA. 9. Wymiana instalacji odgromowej. 10. Rozbiórka i naprawa schodów zewnętrznych i tarasów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oferują 30 dniowy termin płatności faktur i co najmniej 3 letni okres gwarancji na całość robót. Ponadto wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, o wartości conajmniej 50% oferowanej ceny brutto, wraz z dokumentem potwierdzającym należyte jej wykonanie . Pozostałe informacje o dokumentach są zawarte w części III niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przekracza równowartość 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 50% oferowanej ceny brutto o podobnym do zlecanego charakterze . Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego roboty. - załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia we wszystkich występujących branżach w tym do kierowania r. budowlanymi, sanitarnymi, elektrycznymi i muszą przynależeć do samorządu zawodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy, 2. pisemne oświadczenia, że spełnia następujące warunki - załącznik nr 1, 1A - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy, - posiada niezbędne uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ( wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zgoda Prezydenta Miasta Chorzowa na podstawie art. 17 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach ( Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami oraz Kpa tekst jednolity Dz. U. Nr 98/2000 poz. 1071 ze zmianami ) zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi na terenie Miasta Chorzowa. 5. Aktualna umowa z docelowym składowiskiem na utylizację azbestu. 6. wykaz zrealizowanych prac popartych referencjami - załącznik nr 2 7. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów ) - załącznik nr 4, 8. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 10. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 11. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego krajowego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy i w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania ofert ) , 12. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeśli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności -za okres ostatniego roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wraz z wypełnionym załącznikiem nr 3, 14. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny. 15. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze podwykonawców - załącznik nr 5, 16. kosztorys ofertowy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/BIP. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 11:00, 41-500 Chorzów Rynek 1 pok. 308.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.