Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Aleksandrów Łódzki: wykonanie rewitalizacji zabytkowego budynku Ratusza zlokalizowanego przy Placu Kościuszki 2 w Aleksandrowie Łódzkim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, do kontaktów: Danuta Antczak - Mastalerz, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, fax 042 7121780, e-mail: inwestycje@aleksandrow-lodzki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.aleksandrow-lodzki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie rewitalizacji zabytkowego budynku Ratusza zlokalizowanego przy Placu Kościuszki 2 w Aleksandrowie Łódzkim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Aleksandrów Łódzki - Plac Kościuszki2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wykonanie wymiany pokrycia dachu na dachówkę karpiówkę wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, - wykonanie częściowej konserwacji, częściowej wymiany istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - wzmocnienie istniejących stropów drewnianych nad piętrem, - skucie istniejących i wykonaniu nowych powłok tynkarskich oraz wykonaniu powłok malarskich, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych nad stropami piwnicy oraz izolacji termicznej na stropie nad piętrem, - wymianie instalacji co., elektrycznej i odgromowej, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową Decyzją w sprawie prowadzenia prac budowlanych i konserwatorskich przy zabytku nr WUOZ-640/34/2006 z dnia 9 grudnia 2006r.i wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1 ) Wypełnić druk \Oferta\, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2) Opracować kosztorys ofertowy na podstawie projektu budowlano - wykonawczego, przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4) Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (zamówienia rozpoczęte po 1.01.2002 r., a zakończone do 31.12.2006r.) min. 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna te zadania, których wartość była niższa od oferowanej ceny o nie więcej niż 10%. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 5) Sporządzić wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i spełniające wymagania ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych. wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 6) Wykaz podwykonawców Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę , rodzaj powierzonej części zamówienia na załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ . Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonanych przez siebie i zleconych. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia podwykonawcy/ów w zakresie wykonywanych robót wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiotową informację składają podmioty zbiorowe. 10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 50 proc. ceny zadania inwestycyjnego. 12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby wysokość ubezpieczenia wynosiła 50 proc. wartości zadania inwestycyjnego. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - wykonanie wymiany pokrycia dachu na dachówkę karpiówkę wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, - wykonanie częściowej konserwacji, częściowej wymiany istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - wzmocnienie istniejących stropów drewnianych nad piętrem, - skucie istniejących i wykonaniu nowych powłok tynkarskich oraz wykonaniu powłok malarskich, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych nad stropami piwnicy oraz izolacji termicznej na stropie nad piętrem, - wymianie instalacji co., elektrycznej i odgromowej, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową Decyzją w sprawie prowadzenia prac budowlanych i konserwatorskich przy zabytku nr WUOZ-640/34/2006 z dnia 9 grudnia 2006r.i wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 18000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnaniu warunków z art. 22 ust 1 i art 24 ust 1 i 2 ustawy P.zp. wg załącznika nr 3 do siwz Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 ) Wypełnić druk \Oferta\, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2) Opracować kosztorys ofertowy na podstawie projektu budowlano - wykonawczego, przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4) Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (zamówienia rozpoczęte po 1.01.2002 r., a zakończone do 31.12.2006r.) min. 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna te zadania, których wartość była niższa od oferowanej ceny o nie więcej niż 10%. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 5) Sporządzić wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i spełniające wymagania ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych. wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 6) Wykaz podwykonawców Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę , rodzaj powierzonej części zamówienia na załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ . Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonanych przez siebie i zleconych. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia podwykonawcy/ów w zakresie wykonywanych robót wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiotową informację składają podmioty zbiorowe. 10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 50 proc. ceny zadania inwestycyjnego. 12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby wysokość ubezpieczenia wynosiła 50 proc. wartości zadania inwestycyjnego. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie zamawiającego lub przelewem po wystawieniu faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiającego bud C (mała sala).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 - Rozwój lokalny. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie - wymiana stolarki okiennej skrzynkowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
- Przebudowa sali gimnastycznej w szkole podstawowej Zakrzowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- "Termomodernizacja budynku przy ul. Makowskiej 142" - II postępowanie.
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.