To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Piła: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu aktywności zawodowej, Akademii Rodzicielstwa Zastępczego oraz Akademii Zdrowia i Wiedzy dla beneficjentów projektu -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 286162 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251832 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile, Al. Niepodległości 37, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 214 42 54, faks 67 214 42 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu aktywności zawodowej, Akademii Rodzicielstwa Zastępczego oraz Akademii Zdrowia i Wiedzy dla beneficjentów projektu -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach: -Kursu Aktywności Zawodowej wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Kursu Aktywności Zawodowej - łącznie 15 osób w okresie 06.08.2012 - 10.08.2012 r. tj. przez okres 5 dni (4 noclegów). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1A . - Akademii Zdrowia i Wiedzy wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Akademii Zdrowia i Wiedzy - łącznie 90 osób w okresie 31.08-07.09.2012 r. tj. przez okres 8 dni (7 noclegów) w ośrodku wpisanym do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych(Dz.U.2007, nr 230,poz. 1694). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1B. - Akademii Rodzicielstwa Zastępczego Wiedzy wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Akademii Rodzicielstwa Zastępczego - łącznie 119 osób w okresie 04.08 - 11.08.2012 r. tj. przez okres 8 dni (7 noclegów). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1C. -Akademii Rodzicielstwa Zastępczego wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia dla uczestników Akademii Rodzicielstwa Zastępczego - łącznie 42 osoby w okresie 20.08 - 27.08.2012 r. tj. przez okres 8 dni (7 noclegów). Szczegółowe warunki w zakresie: przewozu, zakwaterowania, lokalizacji pobytu, wyżywienia, zapewnienia bezpieczeństwa, zajęć dydaktycznych, warunków szkoleniowych, posiadanej infrastruktury, ubezpieczeń, opłat, wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych i mieszkalnych, a także animacji czasu wolnego określone zostały w załączniku 1D. Wykonawca musi zrealizować zadanie w całości ze środków własnych - bez zaliczki ze strony Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pile. W związku z powyższym musi posiadać własne środki finansowe na realizację zadania z uwzględnieniem faktu, iż termin zapłaty faktury za realizację zadania nastąpi po uzyskaniu przez PCPR w Pile płatności w ramach budżetu środków europejskich na dofinansowanie realizacji projektu -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- (nie później niż do 31.12.2012 r.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt -Ku aktywności. Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pilskim- realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maciej Perzyński oraz Henryk Sobieraj -Piła; Panorama Morska -Kobierzyce; Paweł Kaczmarski -Rowy; PKS S.A.w Słupsku, ul.Kasztanowa 51, 64-930 Dolaszewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 636574,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 683609,40
Oferta z najniższą ceną: 683609,40 / Oferta z najwyższą ceną: 683609,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Sukcesywna dostawa do 4.000 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDY sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4 wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- NICI CHIRURGICZNE
- Remont lokalu mieszkalnego dla repatriantów przy al. Niepodległości 1/7 w Pile.
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2024 r.
- Obsługa informatyczna dla Sądu Rejonowego w Pile, przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Sukcesywna usługa cateringowa z zakresu przygotowania, dostarczania i podawania posiłków na spotkania oraz różne eventy organizowane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzebę realizacji kursów przez Krajowe Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
- "Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników demonstracji - ZBOŻA , WARZYWA podczas realizacji operacji pn. "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.