eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na częściCzęść 1Komputery stacjonarne i przenośne Część 2Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów Część 3Wielofunkcyjne urządzenia drukujące

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Lublin: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na części: Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące
Numer ogłoszenia: 285828 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na części: Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na części: Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu umowy z ewentualnym zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwiększającego przedmiot zamówienia o ilości podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia, Istotne postanowienia umowy), zgodnie z ceną jednostkową netto podaną w Formularzu Cenowym, złożonym przez Wykonawcę łącznie z ofertą. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta [dotyczy części 1 i 2 zamówienia]. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od cen uzyskanych w postępowaniu przetargowym (prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku różnicy pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia a ceną najkorzystniejszej oferty). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania. O zamiarze skorzystania z prawa opcji i zakupie sprzętu z części z prawem opcji (fakultatywnej) wykraczającego poza ilość sprzętu stanowiącego zamówienie gwarantowane (obligatoryjne) Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem - oświadczeniem. Wszystkie warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zwiększona ilość sprzętu komputerowego musi być dostarczona w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy [dotyczy części 1 i 2 zamówienia]..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.58.12.00-1, 30.23.45.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.13.00-0, 30.23.46.00-4, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.21.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla: Części 1: 1600,00 zł Części 2: 600,00 zł Części 3: 1200,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku złożenia oferty na Część 1 należy dołączyć do oferty: a. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że w zaoferowanych komputerach (w odniesieniu do każdego typu sprzętu) zainstalowano procesory o odpowiedniej wydajności co należy udokumentować wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net - procesor musi uzyskać punktację w teście PassMark-CPU Benchmarks zgodną z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia. b. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że w zaoferowanych komputerach (w odniesieniu do każdego typu sprzętu) zainstalowano karty graficzne o odpowiedniej wydajności co należy udokumentować wydrukiem ze strony http://www.videocardbenchmark.net - karta graficzna musi uzyskać punktację w teście PassMark-CPU Benchmarks zgodną z zapisami Opisu Przedmiotu Za-mówienia. c. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć certyfikat (kopia lub skan z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie producenta, że sprzęt jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001. d. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokument potwierdzający, że sprzęt (stacja robocza) / komputer przenośny musi być kompatybilny z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7, 8 PL 64-bit lub równoważnym w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej działającymi w oparciu o usługę katalogową Active Directory. Spełnianiem w/w wymogu jest załączenie do oferty oświadczenia producenta lub wydruk ze strony Windows Compatible Products List, adres: https://sysdev.microsoft.com/pl-PL/Hardware/LPL/ e. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany dostarczyć oświadczenie producenta sprzętu lub wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie inter-netowej potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star.W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star na-leży wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i po-twierdzić to stosownym świadectwem. f. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć deklarację (kopia lub skan z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie producenta sprzętu potwierdzającą, że sprzęt posiada deklaracja CE; g. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że firma która będzie pełniła rolę serwisu posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie w/w warunków dostarczając dokumenty wskazujące jednoznacznie podmiot realizujący serwis i potwierdzając w/w wymagania: - w przypadku ISO dokumentem jest certyfikat (kopia lub skan z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie firmy serwisującej, - w przypadku autoryzacji dokumentem jest oświadczenie producenta sprzętu. W przypadku złożenia oferty na Część 2 należy dołączyć do oferty: a. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że dyski twarde z pozycji 2.2 -poz. 2 w tabeli, są w pełni kompatybilne z serwerem NAS - typu rack z pozycji 2.2 - poz. 12 w tabeli. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie w/w warunków dostarczając oświadczenie producenta lub stosowny wydruk ze strony producenta serwera na którym znajdzie się proponowany dysk twardy (lista kompatybilności HDD - zgodnie z zaleceniami producenta). W przypadku złożenia oferty na Część 3 należy dołączyć do oferty: a. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany dostarczyć oświadczenie producenta sprzętu lub wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie inter-netowej potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star.W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i potwierdzić to stosownym świadectwem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT określonej w §3 ust. 1 przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym. c) zmiany umowy, o których mowa powyżej, muszą mieć formę aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony www Zamawiającego lub uzyskać w siedzibie Zamawiającego albo za zaliczeniem pocztowym (cena: 10 zł)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21, w pokoju nr 55..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 32.58.12.00-1, 30.23.45.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.13.00-0, 30.23.46.00-4, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.