Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Lublin: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na części:
Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne
Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów
Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące
Numer ogłoszenia: 285828 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na części: Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie z podziałem na części: Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu umowy z ewentualnym zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwiększającego przedmiot zamówienia o ilości podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia, Istotne postanowienia umowy), zgodnie z ceną jednostkową netto podaną w Formularzu Cenowym, złożonym przez Wykonawcę łącznie z ofertą. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta [dotyczy części 1 i 2 zamówienia]. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od cen uzyskanych w postępowaniu przetargowym (prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku różnicy pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia a ceną najkorzystniejszej oferty). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania. O zamiarze skorzystania z prawa opcji i zakupie sprzętu z części z prawem opcji (fakultatywnej) wykraczającego poza ilość sprzętu stanowiącego zamówienie gwarantowane (obligatoryjne) Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem - oświadczeniem. Wszystkie warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zwiększona ilość sprzętu komputerowego musi być dostarczona w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy [dotyczy części 1 i 2 zamówienia]..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.58.12.00-1, 30.23.45.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.13.00-0, 30.23.46.00-4, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.21.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla: Części 1: 1600,00 zł Części 2: 600,00 zł Części 3: 1200,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku złożenia oferty na Część 1 należy dołączyć do oferty: a. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że w zaoferowanych komputerach (w odniesieniu do każdego typu sprzętu) zainstalowano procesory o odpowiedniej wydajności co należy udokumentować wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net - procesor musi uzyskać punktację w teście PassMark-CPU Benchmarks zgodną z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia. b. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że w zaoferowanych komputerach (w odniesieniu do każdego typu sprzętu) zainstalowano karty graficzne o odpowiedniej wydajności co należy udokumentować wydrukiem ze strony http://www.videocardbenchmark.net - karta graficzna musi uzyskać punktację w teście PassMark-CPU Benchmarks zgodną z zapisami Opisu Przedmiotu Za-mówienia. c. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć certyfikat (kopia lub skan z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie producenta, że sprzęt jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001. d. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokument potwierdzający, że sprzęt (stacja robocza) / komputer przenośny musi być kompatybilny z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7, 8 PL 64-bit lub równoważnym w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej działającymi w oparciu o usługę katalogową Active Directory. Spełnianiem w/w wymogu jest załączenie do oferty oświadczenia producenta lub wydruk ze strony Windows Compatible Products List, adres: https://sysdev.microsoft.com/pl-PL/Hardware/LPL/ e. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany dostarczyć oświadczenie producenta sprzętu lub wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie inter-netowej potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star.W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star na-leży wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i po-twierdzić to stosownym świadectwem. f. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć deklarację (kopia lub skan z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie producenta sprzętu potwierdzającą, że sprzęt posiada deklaracja CE; g. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że firma która będzie pełniła rolę serwisu posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie w/w warunków dostarczając dokumenty wskazujące jednoznacznie podmiot realizujący serwis i potwierdzając w/w wymagania: - w przypadku ISO dokumentem jest certyfikat (kopia lub skan z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie firmy serwisującej, - w przypadku autoryzacji dokumentem jest oświadczenie producenta sprzętu. W przypadku złożenia oferty na Część 2 należy dołączyć do oferty: a. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić, że dyski twarde z pozycji 2.2 -poz. 2 w tabeli, są w pełni kompatybilne z serwerem NAS - typu rack z pozycji 2.2 - poz. 12 w tabeli. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie w/w warunków dostarczając oświadczenie producenta lub stosowny wydruk ze strony producenta serwera na którym znajdzie się proponowany dysk twardy (lista kompatybilności HDD - zgodnie z zaleceniami producenta). W przypadku złożenia oferty na Część 3 należy dołączyć do oferty: a. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany dostarczyć oświadczenie producenta sprzętu lub wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie inter-netowej potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star.W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i potwierdzić to stosownym świadectwem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT określonej w §3 ust. 1 przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym. c) zmiany umowy, o których mowa powyżej, muszą mieć formę aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony www Zamawiającego lub uzyskać w siedzibie Zamawiającego albo za zaliczeniem pocztowym (cena: 10 zł)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21, w pokoju nr 55..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 1: Komputery stacjonarne i przenośne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 2: Tablet oraz urządzenia peryferyjne i inne akcesoria do komputerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 32.58.12.00-1, 30.23.45.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.13.00-0, 30.23.46.00-4, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.31.41-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Część 3: Wielofunkcyjne urządzenia drukujące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





