eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa systemu szybkiego obrazowania typu Desktop

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Kraków: Dostawa systemu szybkiego obrazowania typu Desktop
Numer ogłoszenia: 285560 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Odlewnictwa , ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iod.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu szybkiego obrazowania typu Desktop.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu szybkiego obrazowania typu Desktop Stanowisko służy do szybkiego obrazowania (obraz plus mapping). W skład stanowiska powinny wchodzić następujące systemy: Nr 1. W pełni skomputeryzowany system pomiarowy (obsługa z panelu oprogramowania). Wymagania: Napięcie przyspieszające min. 15 kV; Czterosegmentowy detektor: SE lub BSE; Rozdzielczość: =< 30nm; Powiększenie: >= 30 000x; Tryb zapisu obrazu (format pliku): JPG, TIFF, BMP; Typ działa: tungsten filament; Tryb wysokiej i niskiej próżni; Brak potrzeby napylania próbek w przypadku badania próbek nieprzewodzących; Możliwość obrazowania 3D - uzyskanie ilościowej mapy topografii 3D powierzchni próbki bez potrzeby jej pochylania umożliwiającej wykonywanie pomiarów w dowolnym przekroju. Rozmiar badanej próbki: minimalnie 30-40mm; Możliwość sterowania zmotoryzowanym stolikiem próbek w osiach XY z poziomu oprogramowania komputerowego; Ochrona antywibracyjna; EDS mapping (dla pierwiastków o liczbie atomowej min. w zakresie od 5 do 95); Możliwość automatycznego ustawiania parametrów obrazu (ostrość, jasność, kontrast); Możliwość rozpoczęcia pracy w ciągu kilku minut od uruchomienia systemu (szybki start); Możliwość rozbudowy mikroskopu o dodatkowe stoliki rozszerzające możliwości mikroskopu, m.in. stolik do mrożenia i ogrzewania próbek oraz umożliwiający pochylanie i obracanie próbek w komorze mikroskopu względem dwóch osi; Dodatkowe wyposażenie: 20 dodatkowych włókien wolframowych; Zestaw do przygotowania 100 próbek umożliwiający natychmiastowe rozpoczęcie pracy z mikroskopem (stoliki i taśma węglowa); Pompa turbomolekularna i membranowa; System dwóch napylarek do napylania złotem i węglem zintegrowanych z jednym systemem pompującym; Zestaw targetów: złoto i pręty węglowe w zestawie; Szlifierko-polerka: Prędkość obrotowa: >= 250obr./min z możliwością regulacji; Wymiary próbek cylindrycznych: średnica min. 30mm, wysokość min. 30mm; Wymiary próbek płaskich: min. 40x40mm; Możliwość poziomowania próbek; Szafka do przechowywania tarcz polerskich; Stolik do zamrażania i ogrzewania próbek w zakresie temperatur od -25°C do +150°C; Stolik do przechylania próbek w zakresie 0-90° i obracania próbek w komorze mikroskopu o 360°, wyposażony w kamerę i dodatkowy monitor do podglądu wnętrza komory mikroskopu; Stolik do rozciągania i kompresji próbek ze standardową siłą pracy min. 0,2kN wyposażony w dodatkową przystawkę zwalniającą i przyspieszającą proces rozciągania i kompresji próbek w komorze mikroskopu; Stół antywibracyjny pod urządzenie; Maksymalna masa urządzenia: 80kg; Maksymalne wymiary urządzenia: 80 x 80 x 80 cm. Nr 2. System do akwizycji, przetwarzania i gromadzenia danych pomiarowych (do Nr 1), w tym: Programowalna jednostka sterująco-rejestrująco-pomiarowa; Oprogramowanie do rejestracji i obróbki danych pomiarowych kompatybilne z pozostałymi systemami stanowiska, pozwalające na analizę i statystyczną obróbkę danych (w języku polskim i/lub angielskim); Oprogramowanie sterujące pracą urządzenia (w języku polskim i/lub angielskim); System operacyjny oparty na MS Windows lub równorzędny; Oprogramowanie w języku polskim i/lub angielskim kompatybilne z XP i Vista, Windows 7 lub równorzędne; Gwarancja: 24-miesięczna gwarancja producenta na przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, z serwisem w siedzibie zamawiającego. Instruktaż:` Instruktaż w języku polskim i/lub angielskim 3 pracowników zamawiającego potwierdzony certyfikatem w zakresie pełnej obsługi przedmiotu zamówienia, instruktaż pracowników wliczony w cenę oferty. Instalacja: Koszt dostarczenia, instalacji i uruchomienia stanowiska musi być zawarty w cenie oferty. Miejsce dostarczenia i instalacji przedmiotu zamówienia zostanie wskazane przez Zamawiającego. Odbiór: Odbiór przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu wraz z raportem testów sprawdzających poprawność poszczególnych systemów stanowiska i ich zgodność z SIWZ. Przegląd: Bezpłatne przeglądy gwarancyjne i serwisowe w czasie trwania gwarancji. Zapewnienie w ramach bezpłatnej gwarancji w terminie 1 miesiąca przed upływem okresu gwarancyjnego pełnego przeglądu stanowiska i usunięcia ewentualnych usterek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w drodze aneksu w zakresie: wysokości opłat, wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iod.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Odlewnictwa ul. Zakopiańska 73 30-418 Kraków Budynek BLT, piętro I, pok 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Odlewnictwa ul. Zakopiańska 73 30-418 Kraków Budynek BLT, parter-recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT NR: POIG.01.01.02-00-015/09 Zaawansowane materiały i technologie ich wytwarzania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.