eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOcena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014 - 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Zielona Góra: Ocena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014 - 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Numer ogłoszenia: 285458 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014 - 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: Ocena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 73300000-5 - projekt i realizacja badań oraz rozwój 73110000-6 - usługi badawcze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00-5, 73.11.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywali lub wykonują: - min. dwie główne usługi, przez które Zamawiający rozumie usługi o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było przeprowadzenie analiz/ekspertyz/badań ewaluacyjnych dotyczących problematyki luki finansowej lub instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej, na szczeblu, co najmniej regionalnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują/będą dysponować: - co najmniej pięcioma osobami posiadającymi wyższe wykształcenie (w tym. co najmniej 2 osoby wykształcenie wyższe ekonomiczne), w tym: i. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika/koordynatora badania, posiadającą doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym, tj. kierował realizacją przynajmniej 2 badań/analiz/ekspertyz, w tym jednym o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto i temat jednego był związany z zasadami działania instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej lub luki finansowej. ii. czterema Członkami Zespołu, w skład którego wchodzą: - jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie realizacji, co najmniej 3 badań ewaluacyjnych/analiz/ekspertyz, z których każde miało wartość, co najmniej 70.000,00 zł brutto, a co najmniej jedno dotyczyło instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej lub luki finansowej, - dwie osoby posiadające doświadczenie w prowadzeniu analiz o charakterze ilościowym i jakościowym, w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych lub ekspertyzach, każde o wartości, co najmniej 60.000,00 zł brutto, - jedna osoba posiadająca wiedzę z zakresu instrumentów finansowych, tzn. jest autorem minimum jednego raportu z badania w obszarze instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej lub rynku usług finansowych lub funkcjonowania finansów publicznych. a) Każda z osób będących Członkiem Zespołu musi posiadać trzy letnie doświadczenie w zakresie udziału w badaniach ewaluacyjnych/analizach/ekspertyzach. b) Ilekroć jest mowa o doświadczeniu poszczególnych osób należy przez to rozumieć bycie autorem lub współautorem w danym obszarze raportów końcowych, tj. twórcą wszystkich lub przynajmniej części rozdziałów z raportu końcowego lub opracowania. Nie będą brane pod uwagę ewaluacje dotyczące pojedynczych projektów. c) Zamawiający zastrzega, aby każdy z Członków Zespołu spełniał co najmniej jedno z kryteriów (doświadczenie) określone w tiret ii, a łącznie powyższe doświadczenie ujęte w tiret ii posiadali wszyscy Członkowie Zespołu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia - dokument złożony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3. Planowany Harmonogram prac w formie wykresu Gantta, zawierający nazwy oraz planowane rozpoczęcie i zakończenie poszczególnych etapów zadań cząstkowych, a także osobę lub osoby odpowiedzialne za ich realizację. Dodatkowo harmonogram powinien zawierać opis zadań cząstkowych, uwzględniać współpracę z zespołem programującym RPO, a także współpracę z Instytucją Zarządzającą w zakresie koordynacji procesu oceny ex-ante - dokument złożony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; Brak dokumentów określonych w pkt. 2 i 3 traktowane będzie jako złożenie oferty niezgodnie z treścią SIWZ i stanowić będzie podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Podejście metodologiczne - 50
  • 3 - Organizacja procesu realizacji badania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) Termin wykonania, o którym mowa w Umowie może ulec zmianie, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy, które mogą wpłynąć na proces oceny ex-ante, a polegają na konieczności ujęcia w ocenie ex-ante nowych lub zaktualizowanych materiałów (m.in. ustaw, rozporządzeń, zarządzeń, wytycznych, not, interpretacji, raportów, opracowań, rekomendacji), istotnych dla przedmiotowego procesu; 2) Wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, powodujące konieczność zmiany składu osobowego Zespołu Badawczego, a zmiana składu osobowego Zespołu Badawczego jest niezbędna do realizacji przedmiotu umowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ w części dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia); 3) Wystąpią okoliczności proceduralne, organizacyjne, techniczne związane z akceptacją dokumentów, wynikłe po stronie Zamawiającego i/lub Wykonawcy, które wpływają na proces badawczy, a związane są z uzgadnianiem kształtu dokumentu, powodujące konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy; 4) Wystąpią okoliczności, wynikłe po stronie Zamawiającego, które wpływają na proces badawczy, a polegające na uwzględnieniu projektu Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 lub Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 w procesie badawczym, projekcie raportu oceny ex-ante lub ostatecznej wersji raportu badania, powodujące konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy; 5) Nastąpi zmiana dotycząca względów organizacyjnych realizacji Zadania i powiązanych z nią terminów realizacji umowy, Zamawiający może zmodyfikować terminy realizacji poszczególnych etapów Zadania, o których mowa w § 1 ust. 2 Umowy; 6) Nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała; 7) Zajdzie konieczność zastosowania dodatkowych metod zbierania i/lub analizowania dodatkowych danych niż przewidzianych w SIWZ, bądź w ofercie (z zastrzeżeniem, że cena umowna nie ulegnie zmianie), jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę; 8) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; stare dane zostaną zastąpione nowymi; 3. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem zapisów art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) podlegają unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 24) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 59) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach VI Priorytetu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - Pomoc Techniczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.