Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Zielona Góra: Ocena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014 - 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Numer ogłoszenia: 285458 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014 - 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: Ocena ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 73300000-5 - projekt i realizacja badań oraz rozwój 73110000-6 - usługi badawcze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00-5, 73.11.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywali lub wykonują: - min. dwie główne usługi, przez które Zamawiający rozumie usługi o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było przeprowadzenie analiz/ekspertyz/badań ewaluacyjnych dotyczących problematyki luki finansowej lub instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej, na szczeblu, co najmniej regionalnym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują/będą dysponować: - co najmniej pięcioma osobami posiadającymi wyższe wykształcenie (w tym. co najmniej 2 osoby wykształcenie wyższe ekonomiczne), w tym: i. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika/koordynatora badania, posiadającą doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym, tj. kierował realizacją przynajmniej 2 badań/analiz/ekspertyz, w tym jednym o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto i temat jednego był związany z zasadami działania instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej lub luki finansowej. ii. czterema Członkami Zespołu, w skład którego wchodzą: - jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie realizacji, co najmniej 3 badań ewaluacyjnych/analiz/ekspertyz, z których każde miało wartość, co najmniej 70.000,00 zł brutto, a co najmniej jedno dotyczyło instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej lub luki finansowej, - dwie osoby posiadające doświadczenie w prowadzeniu analiz o charakterze ilościowym i jakościowym, w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych lub ekspertyzach, każde o wartości, co najmniej 60.000,00 zł brutto, - jedna osoba posiadająca wiedzę z zakresu instrumentów finansowych, tzn. jest autorem minimum jednego raportu z badania w obszarze instrumentów finansowych/instrumentów inżynierii finansowej lub rynku usług finansowych lub funkcjonowania finansów publicznych. a) Każda z osób będących Członkiem Zespołu musi posiadać trzy letnie doświadczenie w zakresie udziału w badaniach ewaluacyjnych/analizach/ekspertyzach. b) Ilekroć jest mowa o doświadczeniu poszczególnych osób należy przez to rozumieć bycie autorem lub współautorem w danym obszarze raportów końcowych, tj. twórcą wszystkich lub przynajmniej części rozdziałów z raportu końcowego lub opracowania. Nie będą brane pod uwagę ewaluacje dotyczące pojedynczych projektów. c) Zamawiający zastrzega, aby każdy z Członków Zespołu spełniał co najmniej jedno z kryteriów (doświadczenie) określone w tiret ii, a łącznie powyższe doświadczenie ujęte w tiret ii posiadali wszyscy Członkowie Zespołu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia - dokument złożony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3. Planowany Harmonogram prac w formie wykresu Gantta, zawierający nazwy oraz planowane rozpoczęcie i zakończenie poszczególnych etapów zadań cząstkowych, a także osobę lub osoby odpowiedzialne za ich realizację. Dodatkowo harmonogram powinien zawierać opis zadań cząstkowych, uwzględniać współpracę z zespołem programującym RPO, a także współpracę z Instytucją Zarządzającą w zakresie koordynacji procesu oceny ex-ante - dokument złożony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; Brak dokumentów określonych w pkt. 2 i 3 traktowane będzie jako złożenie oferty niezgodnie z treścią SIWZ i stanowić będzie podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Podejście metodologiczne - 50
- 3 - Organizacja procesu realizacji badania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) Termin wykonania, o którym mowa w Umowie może ulec zmianie, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy, które mogą wpłynąć na proces oceny ex-ante, a polegają na konieczności ujęcia w ocenie ex-ante nowych lub zaktualizowanych materiałów (m.in. ustaw, rozporządzeń, zarządzeń, wytycznych, not, interpretacji, raportów, opracowań, rekomendacji), istotnych dla przedmiotowego procesu; 2) Wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, powodujące konieczność zmiany składu osobowego Zespołu Badawczego, a zmiana składu osobowego Zespołu Badawczego jest niezbędna do realizacji przedmiotu umowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ w części dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia); 3) Wystąpią okoliczności proceduralne, organizacyjne, techniczne związane z akceptacją dokumentów, wynikłe po stronie Zamawiającego i/lub Wykonawcy, które wpływają na proces badawczy, a związane są z uzgadnianiem kształtu dokumentu, powodujące konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy; 4) Wystąpią okoliczności, wynikłe po stronie Zamawiającego, które wpływają na proces badawczy, a polegające na uwzględnieniu projektu Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 lub Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 w procesie badawczym, projekcie raportu oceny ex-ante lub ostatecznej wersji raportu badania, powodujące konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy; 5) Nastąpi zmiana dotycząca względów organizacyjnych realizacji Zadania i powiązanych z nią terminów realizacji umowy, Zamawiający może zmodyfikować terminy realizacji poszczególnych etapów Zadania, o których mowa w § 1 ust. 2 Umowy; 6) Nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała; 7) Zajdzie konieczność zastosowania dodatkowych metod zbierania i/lub analizowania dodatkowych danych niż przewidzianych w SIWZ, bądź w ofercie (z zastrzeżeniem, że cena umowna nie ulegnie zmianie), jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę; 8) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; stare dane zostaną zastąpione nowymi; 3. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem zapisów art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) podlegają unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 24)
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 59) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach VI Priorytetu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - Pomoc Techniczna..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
- Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Budowa dojazdu do KTBS - ul. Anny Jagiellonki w Zielonej Górze w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra"
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat żagański)
- Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie kompetencji menedżerów
- 66.2025 Wykonanie analizy transkryptomu na skrawkach tkanek utrwalonych w parafinie na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- "Reintrodukcja popielicy (Glis glis) i orzesznicy (Muscardinus avellanarius) w Wielkopolskim Parku Narodowym"
- Wykonanie badania pn.: "Analiza potencjału i możliwości rozwoju inteligentnych kwalifikacji oraz identyfikacja potrzeb kompetencyjnych podmiotów gospodarczych (...)
- Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem prognozy odziaływania na środowisko dla programu wieloletniego "Program ochrony brzegów morskich".
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena wsparcia w ramach OPXII "Pomoc techniczna" i OPXIV "Pomoc techniczna REACT-EU" RPO WŁ 2014-2020
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.