eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskROBOTY BUDOWLANE UZUPEŁNIAJĄCE DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGOBUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7 ODCINEK GDAŃSK - KOSZWAŁY (POŁUDNIOWA OBWODNICA MIASTA GDAŃSKA) - - budowa drogi dojazdowej DD-11A (skrajnia dla przejazdu pod estakadą w rejonie podpór P-67 i P-68 estakady WE-1)



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE UZUPEŁNIAJĄCE DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO: BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7 ODCINEK GDAŃSK - KOSZWAŁY (POŁUDNIOWA OBWODNICA MIASTA GDAŃSKA) - - budowa drogi dojazdowej DD-11A (skrajnia dla przejazdu pod estakadą w rejonie podpór P-67 i P-68 estakady WE-1)
Numer ogłoszenia: 285376 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE UZUPEŁNIAJĄCE DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO: BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7 ODCINEK GDAŃSK - KOSZWAŁY (POŁUDNIOWA OBWODNICA MIASTA GDAŃSKA) - - budowa drogi dojazdowej DD-11A (skrajnia dla przejazdu pod estakadą w rejonie podpór P-67 i P-68 estakady WE-1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (w oparciu o dokumentację wykonawczą) oznaczonych nazwą: BUDOWA POŁUDNIOWEJ OBWODNICY miasta GDAŃSKA (droga ekspresowa S7). Skrajnia dla przejazdu pod estakadą w rejonie podpór P-67 i P-68, budowa drogi dojazdowej DD-11A. Potrzeba budowy tego odcinka drogi wynikła na etapie realizacji projektu. Z uwagi na brak możliwości przejazdu pod estakadą w rejonie podpór P-67 i P-68 (km 5+635 OPG) sprzętu rolniczego, ze względu na zbyt niską skrajnię, zaprojektowano drogę DD-11A łączącą dwie drogi dojazdowe DE-5 i DD-11. Przedmiotowy odcinek drogi poprawi lokalny układ komunikacyjny i zapewni lepszy dostęp i obsługę przyległego terenu. Projektowany odcinek drogi nazwany jako DD-11A posiada długość 293,03 m. Zastosowane rozwiązania projektowe spowodowały konieczność skrócenia drogi DD-11 o 76,7 m oraz DE-5 o 74,4 m. Nawierzchnię drogi DD-11A na całym odcinku zaprojektowano jako bitumiczną. Korpus drogi ze względu na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych zaprojektowano na materacu z geosiatki i kruszywa naturalnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W czasie realizacji robót Wykonawca pismem znak BBB/P91731/4610/11 poinformował Inżyniera o znacznym zaniżeniu skrajni (do 2,5m) w związku z wykonaniem ustroju nośnego estakady WE-1, pomiędzy podporami P67 i P68, a co za tym idzie z niemożliwością użytkowania drogi lokalnej przez maszyny i urządzenia rolnicze. Inżynier potwierdził, że w rejonie podpór P-67 i P-68 i przechodzącym pomiędzy nimi docelowym odcinkiem drogi DD-11 skrajnia jest niewystarczająca z punktu widzenia potrzeb rolników wynikających z obsługi pól znajdujących się w tym rejonie. Projektant - w ramach nadzoru autorskiego - opracował rozwiązanie projektowe, które umożliwia przejazd pod estakadą użytkownikom drogi dojazdowej DD-11. W ramach opracowania połączono drogę DE-5 (pod estakadą) z drogą DD-11 odcinkiem drogi DD-11A. Wszystkie pozycje kosztorysowe na nowy odcinek drogi DD-11A zawarte były w Kosztorysie Ofertowym dla zamówienia podstawowego, tak więc roboty budowalne, o których mowa wyżej polegają na powtórzeniu tego samego zamówień co w zamówieniu podstawowym. W rozumieniu prawa budowlanego dokonane zmiany są zmianami nieistotnymi i nie wymagają zmiany pozwolenia na budowę. Przedmiotowy odcinek drogi poprawi lokalny układ komunikacyjny i zapewni dostęp dla maszyn i urządzeń rolniczych i obsługę przyległego terenu. Projektowany odcinek drogi nazwany jako DD-11A posiada długość 293,03 m. Zastosowane rozwiązania projektowe spowodowały konieczność skrócenia drogi DD-11 o 76,7 m oraz drogi DE-5 o 74,4 m. Nawierzchnię drogi DD-11A na całym odcinku zaprojektowano jako bitumiczną. Korpus drogi ze względu na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych zaprojektowano na materacu z geosiatki i kruszywa naturalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Bilfinger Berger Budownictwo S.A. , ul. Domaniewska 50A, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • WAKOZ Sp. z o.o., ul. Gen. Sikorskiego 3, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.