eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaPrzedmiotem zamówienia jest zakup samochodu specjalistycznego - śmieciarki oraz zakup 100 pojemników do zbiórki surowców wtórnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Hajnówka: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu specjalistycznego - śmieciarki oraz zakup 100 pojemników do zbiórki surowców wtórnych
Numer ogłoszenia: 285333 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823032, 0508 055666, faks 085 6822357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-hajnowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu specjalistycznego - śmieciarki oraz zakup 100 pojemników do zbiórki surowców wtórnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 - dostawa używanego samochodu ciężarowego -śmieciarki zadanie 2 - dostawa nowych pojemników 100 sztuk w tym 60 z blachy i 40 siatkowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 39.92.84.80 - 39.92.84.80 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 6000,00 zł Zadanie 2 - 2000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie postępowania, e) przyjmują warunki określone w projekcie, będącej załącznikami do SIWZ, f) udziela gwarancji na minimum 12 miesięcy, g) przedłożoną dokumentację dopuszczającą do ruchu drogowego na terenie Polski i umożliwiają jego rejestrację oraz eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego, oraz pojazd który będzie posiadał niezbędne wyposażenie i oprzyrządowanie, h) posiadają stałe przedstawicielstwo i serwis na terenie województwa podlaskiego. Dostawa części zamiennych eksploatacyjnych w przeciągu 24 godzin od daty zamówienia, typowe części zamienne do 5 dni od daty zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzenie prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ptk. 9.1 1, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 2. nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składak na ubezpieczenie społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.3 oraz pkt 9.1 4, zastępuje się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organom sądowym, administracyjnym albo organom samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.hajnowka.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. 17-200 Hajnówka ul. Łowcza 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 - dostawa używanego samochodu ciężarowego -śmieciarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania (parametry) techniczne, jakim odpowiadać musi oferowany pojazd: Kabina: 1. Kolor pomarańczowy, 2. Z zawieszeniem mechanicznym, ze stalowym zderzakiem, barwioną szybą oraz elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie. Mechanicznie sterowany wywietrznik dachowy, 3. Immobilizer silnika, 4. Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. 5. Lusterko przednie spełnia wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu, 6. Elektryczna regulacja lusterek głównych i szerokokątnych, 7. Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami Lexan, 8. Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego, 9. Czarne osłony lusterek, 10. Kolor podwozia szary, 11. Zderzak, panel reflektorów i stopnie kabiny w kolorze szarym, 12. Lewostronny układ kierowniczy, 13. Kierownica czarna, obita miękkim materiałem, 14. Podziałka prędkościomierza km/h., 15. Tachograf cyfrowy, Siemens/VDO. 16. Ustawienie ogranicznika prędkości 85 km/h., 17. Czarne wykończenie aktywnych stref na desce rozdzielczej, 18. Fotel kierowcy Comfort Air: fotel z zawieszeniem pneumatycznym, z pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Sztywny fotel zmiennika. Oba fotele ze zintegrowanymi zagłówkami oraz trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa. Tapicerka foteli welurowa, tył winylowy, 19. Bez schowka na komorze silnika, 20. Szklany wywietrznik dachowy sterowany ręcznie, 21. Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza, 22. Trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika. Welurowa tapicerka na przodzie i krawędziach foteli. Dwa składane podłokietniki. Popielniczki w konsoli prawego fotela. Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa mocowane do ramy fotela. Schowek pod siedziskiem fotela, 23. Elektrycznie otwierane szyby, 24. Radioodtwarzacz CD, układ 2 głośników, 25. Tempomat, 26. Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, Zawieszenie i osie: 1. Oś przednia, przesunięcie pionowe 100 mm. Paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 7,5 tony, 2. Napędzana oś tylna oraz nienapędzana kierowana pierwsza oś tylna z regulowanym, sterowanym elektronicznie zawieszeniem pneumatycznym, wyposażonym w amortyzatory i stabilizator. Oś napędzana z jedną redukcją i 4 miechami pneumatycznymi. Maks. obciążenie 12,05 tony. Pierwsza oś z 2 miechami pneumatycznymi, maks. obciążenie 7,45 tony Mechaniczna blokada mech. różnicowego, 3. Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, 4. Druga oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, 5. Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, 6. Opony Goodyear,. 7. Stalowe obręcze kół, srebrnoszare, Układ napędowy: 1. Silnik: 6-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności co najmniej 9 litrów. Osiągi silnika: moc nie większa niż 185 Kw. Oczyszczanie gazów wydechowych z wykorzystaniem technologii SCR (selektywna redukcja katalityczna). 2. Ręczna skrzynia biegów, 9 biegów. 3. Skrzynia biegów z nadbiegiem. 4. Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego. 5. Servoshift, pneumatycznie wspomagana zmiana biegów. 6. Kontrola trakcji 15,0 t. Układ hamulcowy: 1. Hamulec wydechowy, 2. Sterowanie hamulcem postojowym bez pozycji testowej, 3. Układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS), 4. Elektroniczny układ hamulcowy (EBS). Zintegrowane funkcje ABS (zapobieganie blokowaniu się kół), SMR (Schlepp Moment Reglung) i wspomagania hamowania, 5. Wentylowane hamulce tarczowe przednie i tylne. Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza sterowany elektronicznie (EBS). Dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem, standardowo 670 litrów na minutę przy 10 barach. Podwozie: 1. Wysokość podłużnicy min. 310 mm, grubość min. 7,0 mm Wewnętrzne wzmocnienie na całej długości, 2. Standardowe umiejscowienie podzespołów podwozia, 3. Tłumik po prawej stronie podwozia, akumulatory po lewej stronie podwozia, 4. Rura wydechowa do góry, 5. Stalowy zbiornik paliwa min. 300 litrów, wys. 580 mm, 6. Tymczasowe wsporniki świateł tylnych, 7. Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC, 8. Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy (FUP) zgodne z dyrektywą UE 2000/40/EEC. Nadwozie: 1. Złącze regulacji obrotów silnika zamontowane na przedniej przegrodzie kabiny. Funkcje regulacji obrotów silnika, wstępnie ustawione prędkości silnika, ogranicznik prędkości do zastosowań specjalnych oraz funkcja automatycznego wyłączania/rozruchu silnika, 2. Złącze aplikacyjne sterowania funkcjami nadwozia, zamontowane na przedniej przegrodzie kabiny. Sygnały elektryczne - Mechanizm odchylania kabiny zablokowany oraz Silnik pracuje. Zasilanie 24 V przed zapłonem i po włączeniu zapłonu. Zapasowe przewody do deski rozdzielczej. Zasilanie elektryczne: 1. Alternator 80 A, akumulatory min. 2x140 Ah. Aspekty prawne: 1. Emisja spalin Euro 4. Serwis i konserwacja: 1. Gwarancja: 1 rok na cały pojazd, 1 rok na naprawę awarii, 2 lata na elementy układu napędowego, 2 lata na lakier kabiny, 2. Standardowy przebieg między przeglądami. Dodatkowe wyposażenie: 1. Standardowy zestaw narzędzi, 2. Apteczka. Skrzynia ładowna i odwłok: 1. Konstrukcja stalowa nie ulegająca odkształceniom, spawana spoiną ciągłą, 2. Podwyższona ściana czołowa - 500 mm, 3. Drzwi kontrolne 700x600 mm, po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy, 4. Część tylna (odwłok) zamocowana do tylniej części skrzyni ładunkowej i może być podnoszona w górę; 5. Automatyczne blokowanie części tylnej w gnieździe z otworem podłużnym i hakiem ryglującym; przez co odwłok jest dociśnięty hydraulicznie i mechanicznie do skrzyni ładunkowej; 6. Część tylna z mechanizmem prasy składa się ze stabilnej ramy z dwiema ścianami bocznymi i odpornej na zużycie wanny załadowczej; 7. Umieszczone na zewnątrz, pyłoszczelne siłowniki napędowe prasy zagęszczającej, 8. Kamera mocowana z tyłu zabudowy, kąt widzenia 100 stopni; monitor łącznie z osprzętem i montażem w kabinie kierowcy, 9. Stopnie dla ładowaczy podnoszone w górę z zabudowanym układem zabezpieczającym w postaci czujników masowych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 - dostawa nowych pojemników 100 sztuk w tym 60 z blachy i 40 siatkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania (parametry) techniczne jakim odpowiadać musi oferowany pojemnik 1100 l na szkło- sztuk 40 i makulaturę- sztuk 20 z blachy: 1. Pojemnik wykonany z blachy stalowej o grubości 1,3 mm-1,5 mm, odpowiednio profilowanej, z główną pokrywą odchyloną przy opróżnianiu śmieci. Otwór wrzutowy zabezpieczony gumową uszczelką. Dno płaskie. 2. Pojemnik powinien posiadać cztery ogumione, skrętne koła. 3. Pojemnik powinien posiadać uchwyty po bakach 4. Piaskowany i malowany farbą gruntową i nawierzchniowa koloru niebieskiego, logo białe, 5. Gwarancja na 12 miesięcy, 6. Pojemniki powinny posiadać deklarację zgodności maszyn i urządzeń z obowiązującymi normami i przepisami w zakresie bezpieczeństwa higieny pracy i ergonomii. Wymagania (parametry) techniczne jakim odpowiadać musi oferowany pojemnik 1100 l na butelki PET z siatki sztuk 40: 1. Pojemnik wykonany jest z siatki - oczka 100x50x4 umieszczonej w kątownikach, z główną pokrywą odchyloną przy opróżnianiu, 2. Pokrywa powinna posiadać otwory wrzutowe, okrągłe, typowe dla opakowań plastikowych, 3. Pojemnik powinien być na czterech kółkach jezdnych, 4. Piaskowany i malowany farbą gruntową i nawierzchniowa koloru niebieskiego, logo białe, 5. Gwarancja na 12 miesięcy, 6. Pojemniki powinny posiadać deklarację zgodności maszyn i urządzeń z obowiązującymi normami i przepisami w zakresie bezpieczeństwa higieny pracy i ergonomii..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.