eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE REMONTU I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PORADNI SPECJALISTYCZNEJ W CELU DOSTOSOWANA ICH DO POTRZEB ODDZIAŁU TERENOWEGO W ŻARACH NALEŻĄCEGO DO REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Zielona Góra: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE REMONTU I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PORADNI SPECJALISTYCZNEJ W CELU DOSTOSOWANA ICH DO POTRZEB ODDZIAŁU TERENOWEGO W ŻARACH NALEŻĄCEGO DO REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 28502 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3298360, faks 68 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE REMONTU I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PORADNI SPECJALISTYCZNEJ W CELU DOSTOSOWANA ICH DO POTRZEB ODDZIAŁU TERENOWEGO W ŻARACH NALEŻĄCEGO DO REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu i adaptacji pomieszczeń w budynku Poradni Specjalistycznej w celu dostosowana ich do potrzeb Oddziału Terenowego w Żarach należącego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. 2.Podstawowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1W Budynku Poradni Specjalistycznej położonej w Żarach przy ulicy Skarbowej 2 na II piętrze (w części wschodniej), znajdują się pomieszczenia przeznaczone do remontu i adaptacji w celu dostosowania do potrzeb Oddziału Terenowego w Żarach należącego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Celem remontu i adaptacji jest dostosowanie pomieszczeń do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 739). 2.2 Remont i adaptacja pomieszczeń obejmuje następując zmiany w układzie funkcjonalno-przestrzennym: - w miejscu istniejących węzłów sanitarnych projektuje się toaletę dla dawców i kandydatów na dawców krwi z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, - projektuje się połączenie dwóch pomieszczeń w celu uzyskania pomieszczenia na poczekalnię i rejestrację, która jest oddzielona od poczekalni opuszczoną kratą, - projektuje się połączenie trzech pomieszczeń w celu utworzenia Sali pobrań z 4 stanowiskami dla krwiodawców i 1 stanowiskiem dla personelu medycznego, -projektuje się końcową cześć korytarza przeznaczyć na powiększenie pomieszczenia socjalnego. Układ pozostałych pomieszczeń pozostaje bez zmian, zmienia się ich przeznaczenie i wyposażenie. 2.3 Remont i adaptacja pomieszczeń obejmuje również roboty w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych 3.Szczegółowy opis zamówienia określono w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ: 3.1 załącznik nr 3.1 do SIWZ - Dokumentacja techniczna do zgłoszenia prac wymagających pozwolenia na budowę, 3.2 załącznik 3.2 do SIWZ - Przedmiar robót, 3.3 załącznik nr 3.3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - STOWIOR..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dodatkowo,Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca: przedstawi w wykazie minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku, a każda z tych robót w tym okresie odpowiada wartości 100 000,00 zł. potwierdzonych dowodami przez podmiot na rzecz, którego zostały wykonane określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 2.4 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dodatkowo, Wykonawca do oferty załączy wykaz osób posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późn. zmianami.) wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje. Wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w następującym zakresie: a. konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie konstrukcyjno budowlanym (minimum 1 osoba) - załącznik nr 2.5 do SIWZ, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie sieci kanalizacyjnych (minimum 1 osoba) - załącznik nr 2.5 do SIWZ, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie budowy oświetlenia ulicznego (minimum 1 osoba) - załącznik nr 2.5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcę, 2. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie, 3. W zakresie zmiany terminów wynikających z umowy, pod warunkiem, że: a) zaszła konieczność wykonania dodatkowych prac wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe, zgodne z harmonogramem realizacji inwestycji zrealizowanie przedmiotu zamówienia; b) nastąpiła zmiana przepisów powodujących konieczność wprowadzenia innych rozwiązań, niż zakładano w SIWZ wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert; c) nastąpiła zmiana przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; d) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe, zgodne z harmonogramem realizacji inwestycji zrealizowanie przedmiotu zamówienia; e) organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie; f) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; g) wystąpiły nieprzewidziane kolizje z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji, h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; i) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, itp.), w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego, j) powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, k) zaszła okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, będąca następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., 4.w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych, itp. w stosunku do przewidzianych w SIWZ wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert pod warunkiem, że zmiany te nie pogorszą właściwości funkcjonalno - użytkowych obiektu, o którym mowa w § 2 ust. 1 Istotnych postanowień umowy i będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te mogą dotyczyć okoliczności: a) powodujących poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia; b) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, powodujących obniżenie kosztu ponoszonego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia; 5. w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert pod warunkiem, że wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia związane z ograniczeniem zakresu realizacji umowy, 6. zakresie zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 10 ust. 1 Istotnych postanowień umowy lub wprowadzenia innych Podwykonawców i/lub dalszych Podwykonawców, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w § 10 Istotnych postanowień umowy dotyczących umowy o Podwykonawstwo; 7.w zakresie zmiany podmiotu, na którego potencjale opierał się Wykonawca składający ofertę. Zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiającemu spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie, co podmiot wskazany w ofercie. 8.Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.