Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Kępno: Dostawa produktów i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Numer ogłoszenia: 28490 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, fax 062 7827401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 8 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowaniaa o udzielenie zamowienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum). a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, c)dokumenty o których mowa w punkcie 1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 10 , niniejszego rozdziału wystawione dla kazdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 2.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okeślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja wystawiona dla osób fizycznych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy dotyczy w szczególności wszystkich wspólników spółki cywilnej. 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 6.W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 1.Na podstawie wprowadzonego w jednostce zamawiającego Systemu Zarządzania Jakością oraz na podstawie ustawy o wyrobach medycznych zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć dokumenty : świadectwo rejestracji , certyfikat dopuszczający produkt do obrotu na terenie RP lub inne wymagane ustawą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63 - 600 Kępno, pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63 - 600 Kępno, sekretariat - pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły różne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki do dobowej zbiórki moczu, worki do moczu dla dzieci, ostrza chirurgiczne, maski tlenowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i strzykawki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła neonatologiczna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetarczania krwi, przyrządy do przetaczania płynów, cewniki do odsysania drzewa oskrzelowego, dreny do odsysania z końcówką, cewnik Pezzer, cewnik Foley, rurki intubacyjne, dren tlenowy, butelki Redona.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody i papier do EKG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czepki chirurgiczne, maski chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne, serwety jednorazowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki ginekologiczne i zgłębniki żołądkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania badań morfologii krwi z automatycznym rozdziałem leukocytów, wraz z dzierżawą analizatorów dla SPZOZ w Kępnie
- Zaprojektowanie i wykonanie ekologicznych murali na terenie Gminy Kępno
- Bioremediacja zbiornika wodnego na terenie ośrodka rekreacyjno-wypoczynkowego w Mikorzynie - etap II
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych.
- Zakup i montaż bronchoskopu
- Dostawa sprzętu medycznego dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 2 części (Autoklaw i aparat do drenażu limfatycznego)
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby oddziału psychiatrycznego dla dzieci
- Dostawa urządzeń medycznych
- ,,Zakup i dostawa Rezonansu stochastycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.''
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.