eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Mikroskop stereoskopowy z systemem do akwizycji i analizy obrazu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Sopot: Mikroskop stereoskopowy z systemem do akwizycji i analizy obrazu
Numer ogłoszenia: 284882 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mikroskop stereoskopowy z systemem do akwizycji i analizy obrazu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.a. Mikroskop stereoskopowy z optyką w systemie galileańskim Zakres zoomu min. 0,7-11,5 Zakres powiększeń z proponowanym wyposażeniem min. 7x-230x Wbudowana przesłona aperturowa Zespół ogniskowania ze współosiowymi pokrętłami zgrubnej i dokładnej regulacji. Montowany na kolumnie montażowej śr. 32 mm. Zakres ogniskowania min.80 mm, dokładność min.36,8 mm/obrót dla pokrętła zgrubnego i 0,77mm/obrót dla pokrętła dokładnego . Obciążenie maksymalne do 20kg Nasadka dwuoczna z fototubusem o kącie pochylenia 30°, obraz nieodwrócony, liczba polowa 22, regulacja międzyźreniczna min.51-76 mm (typu Siedentopf). Zwrotnica podziału świtała dwupozycyjna (100%/0%, 50%/50%). Nakładki ochronne na okulary Manualny dwupozycyjny rewolwer do obiektywów. Mechanizm zatrzaskowy w pozycjach zgodnych z osią optyczną układu. Obiektyw o niżej podanych parametrach. Parametry te należy traktować jako minimalne: - obiektyw stereo klasy Plan Apochromat, parfokalny, bez dystorsji. Powiększenie 1x, apertura 0,15, odległość czołowa 60 mm - obiektyw stereo klasy Plan Apochromat, parfokalny, bez dystorsji. Powiększenie 2,0x, apertura 0,30, odległość czołowa 20 mm. Pierścień korekcyjny dla powierzchni o różnych współczynnikach załamania Okulary o powiększeniu 10x , liczba polowa (FN) 22, regulacja dioptryjna w zakresie -8 do +5, możliwość montażu mikrometrycznej płytki ogniskowej o średnicy 24mm i grubości 1,5mm; wykonany w technologii zgodnej z normą ESD Podstawa z oświetlaczem światła przechodzącego do jasnego pola (BF) i ciemnego pola (DF). Wbudowany zasilacz 6V, 30W z regulacja natężenia światła. Wbudowany filtr LBD. , ND6 i ND25. Zawiera klipsy do preparatów, płytkę szklaną, uchwyt do filtrów 45 mm i kolumnę montażową 270 mm Łącznik do kamery z gwintem C o faktorze powiększenia 0,63x b. System do akwizycji i analizy obrazu Oprogramowanie pozwalające na cyfrową rejestrację obrazu. 1.Funkcje oprogramowania: 2.Sterowanie mikroskopem zmotoryzowanym 3.Rejestracja - interaktywne sterowanie pracą kamery, ręczny i automatyczny dobór parametrów ekspozycji, funkcja autofokus, moduły do akwizycji sekwencji video (zapis AVI) oraz tworzenia jednego, dużego obrazu z wielu mniejszych. 4.Wyświetlanie obrazu - równolegle wyświetlanie wielu obrazów na ekranie. 5.Zapis obrazów w rozbudowanej bazie danych ułatwiającej zarządzanie mikrofotografiami i ich archiwizację. Dostępny szereg formatów plików, w tym popularny JPEG i bezstratny TIFF. 6.Przetwarzanie obrazu - dostępne filtry wyostrzenia, rozmycia i redukcji szumów, edycja kanałów RGB/HSI. 7.Podstawowe i zaawansowane pomiary morfometryczne, ręczne zliczanie i klasyfikacja obiektów, pomiary długości i szerokości, pola powierzchni, obwodu, kąta, statystyka pomiarów. 8.Aplikacja współpracuje z systemami MS Windows XP/Vista. c. Kamera cyfrowa Kamera cyfrowa kolorowa, z elementem CCD 2/3 cala o rozdzielczości min. 2560 x 1920 pikseli Złącze FireWire Czas akwizycji w zakresie 1 ms do 16 s Częstotliwość wyświetlania do 32 klatek/sek. Praca w trybie monochromatycznym Mocowanie na gwint C d. Komputer o parametrach minimalnych: Płyta MSI P35 NEO2-FIR, PROC INTEL Core2 Duo E8400 3 GHz 775/1333/6MB/64bit BOX, dysk 500GB 7200 16MB SATA-II RAID Edition, pamięć DDR2 2GB (2x1GB) PC800 Ultra 4 4-4-12 Dual, napęd DVD RW Dual Layer, czytnik kart pamięci flash, MS Vista Business OEM 32Bit wersja polska lub Windows XP, Obudowa ATX, 410W srebrno-czarna, nVidia Quadro FX 570 PCI-E 128 MB GDDR3 2xDVI HDTV, dodatkowy wentylator odprowadzający ciepło, klawiatura, mysz optyczna z rolką, podkładka pod mysz, NOD 32 z licencją na 2 lata Monitor o parametrach minimalnych Przekątna ekranu 22 cale, rozdzielczość : 1680x1050, kontrast : 1000:1 (statyczny) e. Wszystkie elementy zestawu (poza monitorem i komputerem) muszą pochodzić o jednego producenta. 2.Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na dostarczone produkty na okres minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 3.Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert. 4.Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00 - 33.26.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.a. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.2., b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie II.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie III.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.3. c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.d. wyszczególnionych w punkcie IV.1.1., IV.1.2., IV.1.4. i IV.1.5. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub ich nieuzupełnienia lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt III.1. lit b) - c) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. wykaz co najmniej trzech wykonanych, przez Wykonawcę usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.4 i 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii PAN ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 SOPOT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Instytut Oceanologii PAN ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 SOPOT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.