Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-13
Chojnice: PZD-11/341 /P-13/2010-USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W MIESIĄCACH LISTOPAD I GRUDZIEŃ 2010 R
Numer ogłoszenia: 284815 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach , Pawłówko, ul. Bydgoska 14, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3974166, faks 052 3971697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD-11/341 /P-13/2010-USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W MIESIĄCACH LISTOPAD I GRUDZIEŃ 2010 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - teren obejmujący miasto Chojnice Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania ulic Nośnik z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym (150 km i 100 godz. dyżuru) szt. 1 Nośnik z solarką NIDO i pługiem jednostronnym (150 km i 100 godz. dyżuru) szt. 1 Nośniki (8-10 Mg) z pługami jedno lub dwustronnymi (4x25 km) szt. 4 Zadanie nr 2 - teren obejmujący gminę Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (150 godz i 50 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 3 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (100 godz i 50 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 4 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (100 godz i 50 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 5 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (100 godz i 50 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 6 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 (50 godz ) szt. 1 Zadanie nr 7 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik min. 120 KM z pługiem ( 50 godz.) szt. 1 Zadanie nr 8 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) ( 50 godz.) szt. 1 Zadanie nr 9 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (200 godz i 50 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 10 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (200 godz i 50 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 11 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (8-10Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 ( 25 godz.) szt. 1 Zadanie nr 12 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (8-10Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 (25 godz.) szt. 1 Zadanie nr 13 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 ( 25 godz.) szt. 1 Zadanie nr 14 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) ( 50 godz.) szt. 1 Zadanie nr 15 - Wykonanie mieszanki piasku z solą wraz z załadunkiem. (500,00 Mg) Zadanie nr 16 - Dostawa piasku wraz z transportem do m. Czersk ul. Pocztowa 5 (1.000,00 Mg) Zadanie nr 17 - Dostawa soli wraz z transportem do m. Czersk ul. Pocztowa 5 ( 100,00 Mg) Zadanie nr 18 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Ładowarka typu CYKLOP,OSTRÓWEK , UNH lub FADROMA (100 godz. i 100 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 19 - zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Brusy Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 90.000,00 m2 Zadanie nr 20 - zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Czersk Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 90.000,00 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali (zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi porównywalne z usługą ,na którą składana jest oferta o wartości każdej wykazanej usługi nie mniejszej niż składana oferta
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponowali w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, gwarantującymi wymaganą jakość i postęp robót
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadań 1-17 i 19-20 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dla zadania 18 Wykonawca musi mieć ubezpieczony sprzęt (OC i/lubAC)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 5 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie korzystnych dla zamawiającego zmian w treści umowy: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : - przerw w realizacji dostaw powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub dostaw zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; - wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 2. znacząca zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych, 3 zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4 zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach Pawłówko, ul.Bydgoska 14, 89-620 Chojnice
dział techniczny I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach Pawłówko, ul.Bydgoska 14, 89-620 Chojnice dział techniczny I piętro. Otwarcie ofert 21/10/2010 godz. 09:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.