Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Opole: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy mostu Krakusa
w ciągu drogi krajowej nr 39 w km 49 + 805,00 w m. Brzeg
Numer ogłoszenia: 284770 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy mostu Krakusa w ciągu drogi krajowej nr 39 w km 49 + 805,00 w m. Brzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres planowanej dokumentacji projektowej obejmuje : Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy mostu Krakusa w ciągu drogi krajowej nr 39 w km 49 + 805,00 w m. Brzeg W ramach niniejszej dokumentacji projektowej remontu mostu w ciągu DK 39 należy uwzględnić : Obiekty drogowe Odnowa nawierzchni jezdni na odcinku drogi krajowej nr 39 od km 49,600 do km 50,000 Obiekty inżynierskie - Obiekt inżynierski należy zaprojektować na obciążenie klasy A wg normy PN-85/S-10030 oraz dodatkowo na obciążenie pojazdem specjalnym klasy 150 wg STANAG 2021. Należy opracować dwa warianty konstrukcyjne przekroczenia przeszkody. Do realizacji projektu budowlano-wykonawczego zostanie przyjęty wariant o korzystniejszych parametrach techniczno- ekonomicznych. Warianty wskazane z koncepcji przebudowy mostu nie są wiążące. - Na czas realizacji rozbudowy mostu znajdującego się w ciągu drogi krajowej, należy zaprojektować objazd drogą tymczasową zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Należy przeanalizować dwa warianty przebiegu drogi. Do szczegółowego opracowania zostanie przyjęty wariant o korzystniejszych parametrach techniczno - ekonomicznych. Wstępne lokalizacje i parametry drogi objazdowej zawarte są w koncepcji przebudowy mostu. Most tymczasowy z drogą objazdową należy zaprojektować na pionowe obciążenia taborem samochodowym klasy B ze współczynnikami jak dla układu wyjątkowego i klasy C ze współczynnikami jak dla układu podstawowego. Urządzenia ochrony środowiska - Należy opracować materiały niezbędne do przeprowadzenia przez organ postępowania w sprawie oceny o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko i uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji drogowej - zgodnie z wymogami ustawy z 3 października 2008 (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227). Infrastruktura techniczna w pasie drogowym związana i nie związana z drogą : - odwodnienie drogi należy zaprojektować poprzez istniejącą i projektowaną kanalizację deszczową - w miejscach uzasadnionych technicznie i ekonomicznie; - należy uwzględnić zaakceptowane przez Zamawiającego wymagania dotyczące urządzeń infrastruktury nie związanych z drogą, które zostały wydane przez odpowiednich użytkowników tych urządzeń. (Projektant winien sprawdzić legalność lokalizacji urządzenia istniejącego w pasie drogowym i w dokumentacji projektowej uwzględnić zakres koniecznej przebudowy tych urządzeń zgodnie z warunkami wynikającymi z Art. 32 ustawy o drogach publicznych z 2.03.1985 r(t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz.115 ze zm.) i wydanymi przez zarządcę drogi uzgodnieniami) W ramach dokumentacji projektowej należy uwzględnić następujące branże : - mostowa , - drogowa , - elektryczna , - gazowa - teletechniczna , - wodno-kanalizacyjna - geodezyjna - geologiczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 4.100,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące sto złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach , w zależności od wyboru Wykonawcy : a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia i godziny składania ofert . b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz.275 ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 wraz ze wszystkimi zmianami 2.1.1 posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe ( na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł ; 2.1.2. posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 400.000,00 zł lub w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert 2.2 mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . Wykonawca przedstawi w ofercie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników posiadających : - stosowne uprawnienia projektowe (wszystkie występujące branże), legitymujących się co najmniej 8-letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień branża mostowa oraz 5-letnim doświadczenie dla wszystkich pozostałych występujących branż - tj. drogowa , elektryczna , teletechniczna, wodno-kanalizacyjna , gazowa , geodezja i geologia ) po 1 osobie , 2.3 ) Doświadczenie zawodowe wykonawcy -w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania zrealizowali ( zakończyli ) co najmniej : - trzy projekty budowlano-wykonawcze budowy lub rozbudowy : mostu , wiaduktu lub estakady o rozpiętości teoretycznej przęsła minimum 40,0 m każde . 3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2.1.1 , 2.1.2 .2.2 , 2.3 IDW muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z treścią formularza zawartego w SIWZ 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Oświadczenie finansowe za ostatnie 3 pełne lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres . na Formularzu nr 3.4 ; 2.2.Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości o której mowa w warunku . 2.3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 3.2 (Potencjał kadrowy ) Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) . Uznawane będą także kwalifikacje zawodowe do projektowania nabyte w krajach członkowskich UE . W przypadku , gdy Wykonawca wskaże osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 2.4.Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa : 1) w pkt 1.2, .1.4 i .1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt .1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy . Dokumenty o których mowa w pkt .3.1a , 3.1c oraz .3.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument o którym mowa w pkt .3.1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; ( na jednym druku pieczątki wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do ich reprezentowania ) b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. - 1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2.1 winno być złożone przez każdego z wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2.2.- 2.4 składa w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w Instrukcji dla Wykonawców i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - materiał bezpłatne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro ). Otwarcie godz. 11:00 pok. 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr referencyjny : GDDKiA-O/Op-R-2/46-4110/07/2009..
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowo - projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami zadania pn. "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1042F na rzece Bóbr w miejscowości Małomice w km 4+656"
- Roboty remontowo-zabezpieczające drogowe obiekty inżynierskie zlokalizowane w ciągu drogi krajowej nr 16, z podziałem na 2 części: 1) Remont mostu w m. Giby 2) Przebudowa przepustu w m. Sejny
- Prace projektowe dla zadania: Budowa mostu na rzece Odrze w ciągu drogi wojewódzkiej nr 323.
więcej: Usługi projektowania mostów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





