eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie remontu elewacji i dachu budynku przy ul. Dworcowej 43 w Gliwicach wraz z dociepleniem ścian i instalacją odgromową oraz likwidacja kolizyjnej sieci napowietrznej nN na budynkach przy ul. Dworcowej 43,45 i 47 w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2006-05-31

POZYCJA 28468

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wykonanie remontu elewacji i dachu budynku przy ul. Dworcowej 43 w Gliwicach wraz z dociepleniem ścian i instalacją odgromową oraz likwidacja kolizyjnej sieci napowietrznej nN na budynkach przy ul. Dworcowej 43,45 i 47 w Gliwicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o., do kontaktów: Prezes Zarządu - Zbigniew Ordysiński, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 3392900, fax (032) 2317209, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm1tbs.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik - Janusz Skibiński, ul. Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)3392957, fax (32)3392957, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm.gliwice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Bogusława Jackowska, Łucja Mainka, ul. Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)3392957, fax (32)3392957, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm.gliwice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik - Janusz Skibiński, ul. Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)3392957, fax (32)3392957, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm.gliwice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu elewacji i dachu budynku przy ul. Dworcowej 43 w Gliwicach wraz z dociepleniem ścian i instalacją odgromową oraz likwidacja kolizyjnej sieci napowietrznej nN na budynkach przy ul. Dworcowej 43,45 i 47 w Gliwicach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami budowlano-wykonawczymi remontu elewacji i dachu, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Decyzją Administracyjną nr AU-7353/1226/2005 z dnia 28.12.2005r.,przedmiarami robót. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice, ul. Dworcowa 43,45,47. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie remontu elewacji i dachu budynku przy ul. Dworcowej 43 w Gliwicach wraz z dociepleniem ścian i instalacją odgromową oraz likwidacja kolizyjnej sieci napowietrznej nN na budynkach przy ul. Dworcowej 43,45 i 47 w Gliwicach.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 mln EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu.Płatność następować będzie w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum.Warunki określone w treści SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie 2.Uprawnienia zawodowe osób: do pełnienia funkcji kierownika budowy(robót),kierownika robót budowlanych,kierownika robót elektrycznych. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4,5,6,7,8 oraz pkt. 9 PZP. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie. 2.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat zbliżonych co do rodzaju, zakresu i wartości robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzech zamówień (remonty elewacji zabytkowych, będących pod ochroną konserwatora zabytków). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 95% Gwarancja - 5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 065/PPZ/2006/ZBM. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.07.2006, cena - 54,63 PLN. Warunki i sposób płatności: szczegółowa informacja: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl w zakładce zamówienia publiczne. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Janusz Skibiński, Bartłomiej Jurkiewicz, Sylwia Jackowska, Bogusława Jackowska, Łucja Mainka,Barbara Paliczka, Krystyna Gubrynowicz. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.07.2006, godzina 10:00, Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok.310- sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.