Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-12
Pszczyna: Przebudowa nawierzchni parkingu oraz poszerzenie drogi wewnętrznej na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Pszczynie przy ul. Hallera 7.
Numer ogłoszenia: 283922 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pszczynie , ul. gen. Hallera 7, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 210 51 66, faks 32 210 51 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piwetpszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni parkingu oraz poszerzenie drogi wewnętrznej na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Pszczynie przy ul. Hallera 7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie: Przebudowy nawierzchni parkingu oraz poszerzenia drogi wewnętrznej na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Pszczynie przy ul. Hallera 7, o łącznej powierzchni ok. 455,17 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ; oraz potwierdzi że: b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 budowę, przebudowę, remont parkingu lub drogi wewnętrznej o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. PLN brutto. Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ; b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownika budowy. - wymagana liczba osób: 1 c) Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, jako kierownik budowy zrealizowała co najmniej 1 budowę, przebudowę, remont parkingu lub drogi wewnętrznej o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. PLN brutto.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz kadry technicznej odpowiedzialnej za realizacje przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Dane dotyczące zakresu prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej - Załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 9) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.piwetpszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pszczynie
43-200 Pszczyna, ul. Gen. Hallera 7
Telefon/fax : +48(32)210-51-66
E-mail : pszczyna.piw@wetgiw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Gen. Hallera 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5Programu Maluch+ 2022-2029-wyposażenie
- Przebudowa drogi transportu rolnego - ul. Teligi w Studzionce
- Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 2629S ul. Kraszewskiego w Golasowicach
- Skanowanie i podpięcie dokumentacji będącej podstawą zmian w Ewidencji Gruntów i Budynków.
- "Remont: 1) ul. Dobrowolskiego w Łące, 2) ul. Grenadierów w Pszczynie, 3) ul. Jaśminów w Piasku, 4) ul. Miodowej w Pszczynie, 5) części ul. Strzelców Podhalańskich w Ćwiklicach "
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.