To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Przedsiębiorczość społeczna jako szansa rozwojowa dla obszarów wiejskich i lokalnych grup działania.
Numer ogłoszenia: 283822 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263928 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Przedsiębiorczość społeczna jako szansa rozwojowa dla obszarów wiejskich i lokalnych grup działania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Przedsiębiorczość społeczna jako szansa rozwojowa dla obszarów wiejskich i lokalnych grup działania., zwanego dalej Projektem. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych; Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowej Konferencji nt. przedsiębiorczości społecznej na terenach wiejskich. W Konferencji weźmie udział 110 osób. Pierwszy dzień Konferencji odbędzie się w miejscowości Police (woj. zachodniopomorskie) lub w promieniu 30 km od granic administracyjnych tej miejscowości. Drugi dzień konferencji odbędzie się w miejscu realizacji Targów Ekonomii Społecznej, o których mowa w pkt. III.3 SIWZ. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) nabór uczestników konferencji - 110 osób; Imienną listę uczestników Konferencji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 20 sierpnia 2012 r. b) nabór wykładowców zapewniających realizację programu konferencji, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; Imienną listę wykładowców wraz z załączonymi CV wykładowców Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 20 sierpnia 2012 r. c) salę konferencyjną wraz z jej obsługą w dniu 24 sierpnia 2012 r., zgodnie z poniższymi wymaganiami: - sala musi się znajdować w miejscowości Police (woj. Zachodniopomorskie) lub w odległości do 30 km od granic administracyjnych tej miejscowości, - sala musi być wyposażona w co najmniej 110 miejsc siedzących, - sala musi być wyposażona w sprzęt multimedialny, stały dostęp do Internetu oraz klimatyzację; O miejscu organizacji Konferencji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego najpóźniej do dnia 20 sierpnia 2012 r. d) siedem sal wraz z ich obsługą w dniu 24 sierpnia 2012 r., zgodnie z poniższymi wymaganiami: - sala musi się znajdować w tym samym miejscu, co sala o której mowa w pkt. c) - sale musi być wyposażona w co najmniej 15 miejsc siedzących każda, - sale muszą być wyposażone w sprzęt multimedialny; e) salę konferencyjną wraz z jej obsługą w dniu 25 sierpnia 2012 r., zgodnie z poniższymi wymaganiami: - sala musi się znajdować w miejscowości w której odbywają się Targi Ekonomii Społecznej, o których mowa w pkt. III.3 SIWZ, - sala musi być wyposażona w co najmniej 110 miejsc siedzących, - sala musi być wyposażona w sprzęt multimedialny, f) transport 110 uczestników konferencji oraz wykładowców, zgodnie z programem Konferencji, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz poniższymi wymaganiami: - usługa zostanie wykonana w dniu 25 sierpnia 2012 r., - usługa zostanie wykonana na trasie: miejsce Konferencji - miejsce Targów Ekonomii Społecznej, o których mowa w pkt. III.3 SIWZ - miejsce Konferencji; g) realizację programu konferencji stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, w szczególności: - zapewnienie wykładowców posiadających wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji wystąpień zgodnie z programem Konferencji; h) obsługę cateringową konferencji zgodnie z poniższymi wymaganiami: - obsługa cateringowa zostanie zapewniona zgodnie z programem Konferencji, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, - usługa zostanie wykonana każdorazowo dla 110 uczestników Konferencji oraz wykładowców; i) obsługę techniczną konferencji; j) nocleg wraz ze śniadaniem w nocy z 24 na 25 sierpnia 2012 r. dla 110 osób oraz wykładowców, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe, z pełnym węzłem sanitarnym, - hotel lub inny obiekt o standardzie trzygwiazdkowym lub równoważnym, położony w miejscowości, w której odbędzie się Konferencja, - śniadanie w dniu 25 sierpnia 2012 r., - transport uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca organizacji Konferencji. Udział uczestników w Konferencji będzie bezpłatny. Odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody powstałe podczas i w związku z Konferencją ponosi Wykonawca. W miejscu Konferencji Wykonawca wykona i umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany określone w Załączniku nr 6 do SIWZ Konferencja zostanie przeprowadzona zgodnie z programem konferencji stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w terminie 24-25 sierpnia 2012 r. 2. Druk materiałów szkoleniowych przeznaczonych do dystrybucji podczas i w związku z Konferencją, o której mowa w pkt. 1. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni materiały konferencyjne - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - każdy uczestnik Konferencji otrzyma po jednej kopii materiałów konferencyjnych tj. konspektów lub abstraktów wykładów, prezentacji itp. (maksimum 100 stron formatu A4, druk czarnobiały, dwustronnie) w formie wydruku oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym (płycie CD lub DVD) - każdy uczestnik Konferencji otrzyma wykonaną z materiałów ekologicznych teczkę formatu A4- każdy uczestnik Konferencji otrzyma program Konferencji w formie wydruku Wszelkie materiały konferencyjne, o których mowa w niniejszym punkcie, zawierać będą stałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Materiały zostaną dostarczone na miejsce Konferencji, o której mowa w pkt. 1, w terminie do dnia 24 sierpnia 2012 r. do godziny 12:00. 3. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Targów Ekonomii Społecznej w Nowym Warpnie w dniu 25 sierpnia 2012 r. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) nieruchomość odpowiednią do celów przeprowadzenia Targów - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - powierzchnia nieruchomości: co najmniej 8.000 metrów kwadratowych, - położenie nieruchomości: teren gminy Nowe Warpno (woj. zachodniopomorskie), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o miejscu Targów najpóźniej do dnia 20 sierpnia 2012 r. b) nabór uczestników (wystawców) Targów - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - uczestnikami Targów będą podmioty z sektora ekonomii społecznej, - uczestników Targów będzie co najmniej trzydziestu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę uczestników (wystawców) Targów najpóźniej do dnia 20 sierpnia 2012 r. c) 30 namiotów lub stoisk wystawienniczych o wymiarach co najmniej 3 metry na 3 metry, przeznaczonych dla uczestników (wystawców) Targów - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - namioty zostaną zapewnione podczas i w związku z Targami, na ich terenie, - namioty zostaną nieodpłatnie udostępnione uczestnikom (wystawcom) Targów, - minimalne wyposażenie namiotu: stół, trzy krzesła, dostęp do energii elektrycznej; Namioty lub stoiska wystawiennicze będą zawierać stałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. d) pełną obsługę techniczną i organizacyjną Targów Udział w Targach oraz wstęp na Targi będzie bezpłatny. Odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody powstałe podczas i w związku z Targami ponosi Wykonawca. 4. Promocja Targów Ekonomii Społecznej. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) opracowanie merytoryczne, graficzne, korekta, skład, łamanie, druk oraz dystrybucja Gazety Targów Ekonomii Społecznej - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - treść Gazety stanowić będzie prezentacja wystawców Targów Ekonomii Społecznej, - nakład: 5000 egzemplarzy, - objętość: co najmniej 16 stron, - format: 273 x 370 mm, - druk: papier gazetowy 45 g/m2, kolor 4/4, - dystrybucja: 1000 egzemplarzy zostanie dostarczonych na Targi Ekonomii Społecznej, 4000 egzemplarzy zostanie rozdystrybuowanych na terenie miasta Szczecin oraz powiatu polickiego; Ostateczną wersję Gazety Targów Ekonomii Społecznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 25 sierpnia 2012 r. b) opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie oraz rozmieszczenie pięciu reklam wielkoformatowych promujących Targi Ekonomii Społecznej na co najmniej pięciu nośnikach typu billboard o powierzchni co najmniej 12 metrów kwadratowych, w granicach administracyjnych województwa zachodniopomorskiego; Projekt billboardów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed ich rozmieszczeniem. Billboardy będą eksponowane na terenie województwa zachodniopomorskiego w dniach 10-25 sierpnia 2012 r. c) opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie oraz rozmieszczenie co najmniej dziesięciu diapazonów promujących Targi Ekonomii Społecznej w granicach administracyjnych miasta Szczecin; Projekt diapazonów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed ich rozmieszczeniem. Diapazony będą eksponowane na terenie miasta Szczecin w dniach 10-25 sierpnia 2012 r. d) opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie oraz rozmieszczenie co najmniej pięciu reklam promujących Targi Ekonomii Społecznej na nośnikach typu CITYLIGHT w granicach administracyjnych miasta Szczecin; Projekt CITYLIGHT Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed ich rozmieszczeniem. CITYLIGHT będą eksponowane na terenie miasta Szczecin w dniach 10-25 sierpnia 2012 r. e) opracowanie merytoryczne, graficzne, wykonanie oraz rozmieszczenie reklam wielkoformatowych promujących Targi Ekonomii Społecznej na co najmniej dwóch nośnikach typu billboard o powierzchni co najmniej 18 metrów kwadratowych, w granicach administracyjnych województwa zachodniopomorskiego; Projekt billboardów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed ich rozmieszczeniem. Billboardy będą eksponowane na terenie województwa zachodniopomorskiego w dniach 10-25 sierpnia 2012 r. Wszelkie materiały reklamowe i promocyjne, o których mowa w niniejszym punkcie, zawierać będą stałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Sp. z o.o., al. Wojska Polskiego 31/8, 70-473 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
- Tomasz Łuczkowski, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą COMPLEX Studio Profesjonalnej Obsługi Imprez Tomasz Łuczkowski, ul. Żytnia 21, 70-006 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
- Romana Krzewicka, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarzą pod firmą Kuźnia Pasji Romana Krzewicka, ul. Tulipanowa 18, 72-003 Dobra, kraj/woj. zachodniopomorskie.
- Studio DOOZO Pierwsza Spółdzielnia Socjalna w Szczecinie Spółdzielnia, ul. Św. Ducha 2A pok. 107, 70-207 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136292,69
Oferta z najniższą ceną: 136292,69 / Oferta z najwyższą ceną: 136292,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





