eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskPrzebudowa z rozbudową budynku SPZOZ w Czersku - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Czersk: Przebudowa z rozbudową budynku SPZOZ w Czersku - I etap
Numer ogłoszenia: 283502 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132819 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk, ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową budynku SPZOZ w Czersku - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa z rozbudową budynku SPZOZ w Czersku - I etap. 1.Zakres inwestycji ze względu na funkcjonowanie przychodni podzielono na dwa etapy. 1.1.Etap I (zakres niniejszego przetargu) obejmujący starszy budynek oraz łącznik (wszystkie kondygnacje) a także dźwig zewnętrzny. 1.2.Etap II (nie wchodzi w zakres niniejszego przetargu) obejmujący pozostałą część obiektu (nowszy budynek) za wyjątkiem pomieszczeń byłego ratownictwa medycznego zlokalizowanych w piwnicy. 2.Zakresy opracowania i podziału na etapy pokazano w części graficznej. 3.Zakres przebudowy. 3.1.wyburzenia części ścian działowych i nośnych, 3.2.zamurowania części istniejących otworów drzwiowych i okiennych, 3.3.wymiana warstw posadzek na parterze i piętrze, 3.4.wymiana części stolarki drzwiowej, 3.5.wymiana części istniejących i montaż nowych instalacji wewnętrznych, 3.6.w pomieszczeniach piwnicznych zostanie przeprowadzony remont pomieszczeń polegający na wykonaniu nowych posadzek i okładzin ściennych oraz wymianie stolarki drzwiowej, 3.7.w związku z przebudową pomieszczeń wystąpią następujące roboty budowlane: 3.7.1.zamurowania części otworów, 3.7.2. wyburzenia części ścian, 3.7.3. wykonanie nowych ścian działowych, 3.7.4. wykonanie nowych posadzek, 3.7.5. wymiana części stolarki drzwiowej, 3.7.6. ogólne roboty wykończeniowe, 3.7.7. wymiana części instalacji, 3.7.8. elementy zewnętrzne, 4.Rozbudowa. 4.1.Rozbudowa budynku przychodni nastąpi poprzez budowę dźwigu osobowego od strony południowej u zbiegu ścian istniejących budynków łącznika i nowszego. Szyb będzie łączył ze sobą kondygnację parteru piętra oraz terenu zewnętrznego (kondygnacja piwniczna nie jest przeznaczona dla pacjentów). 5.Dane ogólne. 5.1. Zamawiający wymaga codziennego, stałego pobytu Kierownika Budowy podczas wykonywania prac na budowie, 5.2. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego, 5.3. Wykonawca przez cały czas robót aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie zapewni stróża na budowie poza godzinami pracy, 5.4. Wykonawca niektóre roboty będzie musiał wykonywać poza godzinami pracy w przychodni przeznaczonej do remontu w II etapie np. przełączenia instalacji w kotłowni, podłączeń elektrycznych, roboty o dużym stopniu hałasu np. rozbiórki, 5.5. Zakres prac w większości obejmuje roboty wewnętrzne nie mniej od dnia przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za stan elewacji, pokrycia dachu oraz wmontowaną stolarkę zewnętrzną wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. 6.Instalacje sanitarne zewnętrzne. 6.1. przyłącze kanalizacyjne (od budynku w stronę istniejącego szamba). 6.2. Zakres prac: 6.2.1. rozbiórka istniejącego polbruku do ponownego wbudowania, 6.2.2. rozbiórka krawężników drogowych, 6.2.3. demontaż istniejącego przyłącza, 6.2.4. ułożenie nowego rurociągu z rur PVC 160 Lite klasy S, 6.2.5. wymiana istniejącej studni żelbetowej głębokości 3,0 m na nową średnicy 1,2 m wraz z podłączeniem do niej istniejących rurociągów, 6.2.6. dokonanie włączenia nowego przyłącza do istniejącego szamba, 6.2.7. odtworzenie istniejącego utwardzenia -polbruk, krawężniki. 7.Instalacje sanitarne wewnętrzne. 7.1. W celu wykonania poziomu kanalizacji należy rozebrać istniejącą posadzkę na trasie rurociągu. Pomieszczenia byłego pogotowia będą użytkowane, dlatego ułożenie poziomu kanalizacji w tych pomieszczeniach należy zaplanować tak, aby były wykonywane w dni wolne od pracy sobota, niedziela oraz jeden dzień roboczy przychodni. Termin należy uzgodnić z właścicielem obiektu z 7-dniowym wyprzedzeniem. 7.2. Po ułożeniu rurociągu należy wykonać uzupełnienie posadzki: 7.2.1. podkład betonowy gr 5 cm z B 7,5, 7.2.2. izolacja z papy termozgrzewalnej, 7.2.3. izolacja z płyty styropianowej EPS 100-038 gr 5 cm, 7.2.4. posadzka betonowa zbrojona siatką przeciwskurczową, 7.2.5. nie należy uzupełniać płytek posadzkowych na trasie II etapu robót na obiekcie. 7.3. podłączenie w poziomie pionów kanalizacyjnych do nowego odprowadzenia ścieków pod posadzką z budynku ( wszystkie oprócz K1, K2 również w części nie objętej zakresem II etap) 7.4. wewnętrzną instalację wody należy wykonać w taki sposób aby zapewnić stały dopływ wody do części budynku przeznaczonego do remontu w II etapie, odcięcie wykonać na granicy zakresu I etapu robót, 7.5. instalację wody I etapu należy wpiąć tak w kotłowni aby działała niezależnie od instalacji wody w pozostałej części budynku, 7.6. w piwnicy na odejściach do pionów wody zamontować zawory odcinające, 7.7. wewnętrzną instalację co dla budynku do remontu w II etapie należy odciąć w pom.0.27, 7.8. wewnętrzną instalacje co należy wykonać w zakresie I etapu prac wraz z doprowadzeniem rurociągów do kotłowni, po wykonaniu instalacja co I etapu ma pracować niezależnie od instalacji co w budynku do wykonania w II etapie, 7.9. po wykonaniu rozdzielenia instalacji grzewczej na dwa osobne należy przeprowadzić regulację instalacji co II etapu na gorąco, 7.10. w kotłowni w istniejące urządzenia należy wpiąć instalacje wody oraz co, które będą osobnymi obiegami dla budynku remontowanego w I etapie, 7.11. w pomieszczeniach piwnicy 0,09 0,10 0,11 0,12 0,17 0,18 0,19 0,20 0,21 nie objętymi robotami wykończeniowymi należy zatynkować bruzdy na ścianach oraz w posadzkach po rurociągach co i wody. 8.Roboty budowlane. 8.1. istniejące schody drewniane klatki schodowej oraz schody żelbetowe do piwnicy nie są objęte zakresem robót. Roboty na klatce schodowej to przecierki, wyrównanie ścian tynkiem, gładzie gipsowe, malowanie, 8.2. w wszystkich pomieszczeniach piwnicy należy skuć całe tynki (ściany, sufity) - częściowo pokryte płytkami, 8.3. zeskrobanie farb przy wykonaniu przecierek obejmuje wszystkie rodzaje powłok malarskich włącznie z lamperią z farb olejnych, 8.4. w pomieszczeniach piwnicy należy obsuszyć ściany poprzez wymuszona wentylację mechaniczną przed położeniem tynków, 8.5. posadzki cementowe w piwnicy tylko w pomieszczeniach wyszczególnionych w przedmiarze robót jako nowe lub wyrównane samopoziomującą warstwą wyrównawczą, pozostałe uzupełnienia posadzek wg wyjaśnień dla robót sanitarnych, elektrycznych, 8.6. posadzki cementowe na parterze wykonać nowe, do wyrównania poziomów należy zastosować keramzyt z cementem, 8.7. posadzki cementowe na piętra w łączniku wykonać nowe, do wyrównania poziomów należy zastosować styropian EPS 100-038, 8.8. w pomieszczeniu 2,04 nie wymieniamy podłogi z desek, wymianę warstw stropu należy wykonać z poziomu parteru St2a, 8.9. należy naprawić elewacje po robotach przy windzie, wymianie stolarki, przekuciach przez ścianę - baranek cienkowarstwowy mineralny malowany farba silikonową. 9.Instalacje elektryczne wewnętrzne. 9.1. do czasu wykonania drugiego etapu, wykonać tymczasowe podłączenie od istniejącej RG pomiarowej /parter budynku/ do ZK 1 zabudowanego przy ścianie zewnętrznej przy projektowanym ZKP . 9.2. wewnętrzna instalację elektryczną należy wykonać w taki sposób aby zapewnić stały dopływ prądu do części budynku przeznaczonego do remontu w II etapie, odcięcie instalacji wykonać na granicy zakresu I etapu robót 9.3. w pomieszczeniach piwnicy 0,09 0,10 0,11 0,12 0,17 0,18 0,19 0,20 0,21, nie objętymi robotami wykończeniowymi, należy zatynkować bruzdy na ścianach po ułożonych przewodach, zamontować puszki fi 60 mm p/t, osprzęt elektryczny wyłączniki i gniazda wtykowe bez montażu opraw oświetleniowych połączyć i sprawdzić instalację a wypusty na sufitach zakończyć złączami świecznikowymi. 9.4. instalację elektryczną na sufitach parteru i I piętra układać w rurkach winidurowych w przestrzeni pomiędzy istniejącym stropem drewnianym a płytami GK . 10.Instalacje niskoprądowe - według dokumentacji projektowej. 10.1. koszt instalacji sieci komputerowej oraz telefonicznej wraz montażem gniazd i zarobieniem końcówek w serwerowni należy podać kwotę wykonania zakresu prac w formie załącznika do oferty. Nie należy wyceniać urządzeń i wyposażenia serwerowni. Doprowadzenie sygnału Internetu do serwerowni należy do Zamawiającego, 10.2. koszt instalacji sieci alarmowej należy podać kwotę wykonania zakresu prac w formie załącznika do oferty. 11.Do odbioru końcowego należy załączyć szkice wykonawcze tras instalacji niskoprądowych oraz wymagane pomiary sieci wg obowiązujących przepisów. 12.Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • R-BUD Sp. z o.o., ul. Łużycka 1a, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1213029,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 827834,96

  • Oferta z najniższą ceną: 827834,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1019957,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.