eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont sanitariatów w budynku L-31

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Rzeszów: Remont sanitariatów w budynku L-31
Numer ogłoszenia: 283490 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Wincentego Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86-51-105, faks 017 8651075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku L-31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane. 1.1. Wyburzenie istniejących ścianek działowych kabin WC, z cegły gr. 6,5 cm i montaż systemowych ścianek dla pomieszczeń sanitarnych np. LTT, wg nowego układu funkcjonalnego = 32,8 m2 1.2. Wymiana stolarki drzwiowej - drzwi 90/200 = 9 szt. 1.3. Naświetle z pustaków szklanych o wym.20x20x5 cm, w ściankach działowych z cegieł - ubikacja damska = 1,6 m2 1.4. Obudowa płytami gipsowo-kartonowymi(wodoodpornymi), na ruszcie stalowym - rur kanalizacyjnych = 3,9 m2 1.5. Obsadzenie kratek wentylacyjnych pcv 14x21 cm; = 18 szt. 1.6. Wykonanie okładziny ściennej z płytek glazurowanych 20x25 cm , na wysokość 2,00 m, po uprzednim zeskrobaniu starych powłok malarskich, uzupełnieniu tynku = 143,3 m2 1.7. Wymiana okładzin posadzkowych ceramicznych i lastrikowych na ceramiczne płytki gresowe z wykonaniem podposadzkowej warstwy izolacji p.wilgociowej (Aquafin 2K) = 57,0 m2 1.8. Malowanie emulsją akrylową z dwukrotnym szpachlowaniem ścian powyżej okładzin ceramicznych = 99,3 m2 1.9. Malowanie ścian okiennych,(metalowych), farbą olejną, w kolorze pozostałych ścian = 16,0 m2 1.10.Malowanie farbą olejną rur stalowych, o średnicy do 50 mm; = 28,7 m 1.11.Montaż dekoracyjnych sufitów podwieszonych kasetonowych, z wypełnieniem płytami z wełny mineralnej o wym. 60x60 cm , na konstrukcji z profili stalowych np. typu Thermatex = 57,7 m2 2. Roboty instalacyjne - sanitarne. 2.1. Demontaż starej instalacji wod.-kan. wraz z urządzeniami; 2.2. Wykonanie nowej instalacji wod.-kan. wraz z montażem nowych urządzeń: =baterie umywalkowe: 9 szt. =umywalki : 9 szt. =ustępy pojedyncze (urządzenie _Kompakt_): 8 kpl. =pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym: 2 kpl. =wpusty ściekowe podłogowe pcv 50 mm : 7 szt =demontaż i montaż elektr. podgrzewacza wody, V= 60 l , typ Z-4_60 mod.1.3.cw - prod. _Zamech_Mysłowice = 2 kpl. 3. Roboty instalacyjne - elektryczne. 3.1. Wymiana istniejącej instalacji i osprzętu na nowy wg nowego układu funkcjonalnego w tym: =montaż gniazd wtykowych bryzgoszczelnych 2x (2P+Z) 16A_Z 230V: = 8 szt. =montaż wentylatorów kanałowych, wspomagających wentylację grawitacyjną: = 4 szt. =montaż opraw świetlówkowych 4x18W, na konstrukcji nośnej sufitów podwieszonych = 20 kpl. =badanie i pomiar skuteczności zerowania wykonanych instalacji elektrycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.1 PZP: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.1. Ustawy PZP (oraz złożą w tej sprawie stosowne oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia (potwierdzone w akcie rejestracji działalności gospodarczej lub KRS). 3.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności : a) posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w wysokości co najmniej 80 tys. zł, b) posiadają ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i będzie to ubezpieczenie kontynuowane przez okres realizacji zamówienia, c) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jednego zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł, podobnego do przedmiotu zamówienia ( remont w zakresie robót budowlanych), poparte informacją inwestora o zakresie i wartości wykonanych robót (referencjami), oraz że zostały zrealizowane z należytą starannością i w umówionym terminie. d) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: 1) budowlano- konstrukcyjnej, 2) instalacji sanitarnych, 3) instalacji elektroenergetycznych w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia). e) nie znajdują się w trakcie postępowania upadłościowego. f) nie zalegają z uiszczaniem podatków. g) nie zalegają z uiszczaniem składek ZUS. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych wymagań pkt. 5.1.1.- 5.1.3 spowoduje wykluczenie z postępowania z zastrzeżeniem art., 26. ust.3. Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego odrzuca się (art.89.1.pkt 5 Ustawy PZP). Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt.10 SIWZ oraz terminu i kwoty wniesionego wadium w sposób jednoznaczny - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 7. Przykład realizacji - jednego zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł, podobnego do przedmiotu zamówienia (remonty w zakresie robót budowlanych) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. Podany przykłady musi pochodzić z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. 8. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach: 1. budowlano- konstrukcyjnej, 2. instalacji sanitarnych., 3. instalacji elektroenergetycznych, - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 80 tys. zł. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub czytelna kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. 10. Polisa ubezpieczeniowa (lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie) z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzeszów, ul W Pola 2 - budynek =E= pok 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 08:45, miejsce: Rzeszów, ul W Pola 2 - budynek =A= pok 52.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.