eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w ramach projektu Nowa Jakość II realizowanego ze środków EFS, poddziałanie 6.1.2 POKL.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Sosnowiec: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w ramach projektu Nowa Jakość II realizowanego ze środków EFS, poddziałanie 6.1.2 POKL.
Numer ogłoszenia: 283401 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu , ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w ramach projektu Nowa Jakość II realizowanego ze środków EFS, poddziałanie 6.1.2 POKL..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyświetlacz LCD 47 (LG 47LD450 lub równoważny) KOD CPV 33195100-4 Parametr wymagania Format obrazu 16:09 Przekątna ekranu 47 cale Nominalna rozdzielczość 1920x1080 HD Ready Tak Full HD Tak Kontrast Dynamiczny 60000 :1 Czas reakcji matrycy 4 ms Kąt widzenia w pionie 178 Stopni Kąt widzenia w poziomie 178 Stopni Tuner 1 (typ) Analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4) Tuner 2 (typ) Brak Obsługiwane standardy TV analogowej PAL/SECAM Ilość pamięci programów 100 szt. Obsługiwane standardy fonii TV analogowej B/G, D/K Obsługiwane systemy stereo NICAM Głośniki Wbudowane Głośniki wbudowane (szczegóły) 2x10 Gniazdo słuchawkowe (ilość) 1 szt. Gniazdo HDMI (ilość) 2 szt. Mozliwość podłączenia komputera PC Tak Gniazdo D-Sub 15pin (ilość) 1 zt. Gniazdo SCART (Eurozłącze) (ilość) 1 szt. Gniazdo USB (ilość) 1 szt. Wejście HDTV (component) 3RCA Cinch (ilość) 1 szt. Wejście Com osite video RCA Cinch (ilość) 1 szt. Wejście audio RCA Cinch (ilość) 1 szt. Pilot Tak Telegazeta ak Napięcie zasilania 220-240 V, 50/60 Hz Pobór mocy (praca/czuwanie) 260 Możliwość zawieszenia na ścianie Tak (z dodatkowymi elementami nie wchodzącymi w skład wyposażenia) Kolor obudowy czarny Wysokość (bez podstawy) 698 mm Wysokość 757 mm Szerokość 1136 mm Głębokość 270 mm 2. Zestaw komputerowy KOD CPV 30213000-5 Parametr wymagania Procesor w architekturze x86, dwurd eniowy, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem min.3.0GHz, cache min. 2MB L2 Pamięć RAM 3GB DDR2-800 (możliwość rozbudowy do 8 GB) Dysk twardy 250 GB (min. SATA II; min. 7200 rpm, NCQ/3Gbit, 8MB cache) Napęd optyczny DVD-RW SATA z oprogramowaniem do odtwarzania i nagrywania płyt DVD Płyta główna - zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta komputera - trwale oznaczona logo producenta komputera na etapie produkcji - oznaczenie modelu płyty głównej trwale naniesione na etapie produkcji - w standardzie uATX - chipset dostarczony przez producenta procesora - zintegrowany kontroler 4 x SATA II - min 1x PCI Express o szybkości x16 - min 1x PCI Express o szybkości x1 - min 2x PCI 32bit - możliwość zabezpieczenia hasłem dostępu do systemu operacyjnego i dostępu do BIOS komputera - zabezpieczenia te muszą działać niezależnie od siebie, możliwość zabezpieczenia dysku twardego w sposób uniemożliwiający możliwość odczytu danych po podłączeniu dysku do innego komputera - możliwość deaktywacji karty muzycznej i sieciowej z BIOS komputera - możliwość odczytania z BIOS komputera informacji o numerze seryjnym, numerze inwentaryzacyjnym (asset tag),możliwość odczytania z BIOS dokładnych informacji o procesorze - co najmniej model, typ, częstotliwości FSB, prędkości rzeczywista, ilość pamięci cache, - możliwość wyłączenia pracy wielordzeniowej procesora z pozycji BIOS (konieczne w przypadku niektórych aplikacji) - możliwość wyłączenia portów COM, USB, FDD z BIOS komputera bez pośrednictwa systemu operacyjnego ani bez pośrednictwa urządzeń zewnętrznych, blokada zapisu na dyskietkach 3,5 cala - możliwość ograniczenia dostępu do portów USB dla dysków i pamięci flash pracujących w standardzie USB 1.x i 2.x, - rozwiązanie sprzętowe zintegrowane w płycie głównej komputera zapewniające możliwość przywrócenia BIOS w przypadku jego uszkodzenia (ataki wirusów itp.) lub nieudanej aktualizacji bez pośrednictwa jakichkolwiek urządzeń zewnętrznych i w sytuacji, gdy obraz na monitorze nie jest wyświetlany i/lub nie ma możliwości wprowadzania znaków za pomocą konsoli tekstowej - możliwość manualnego obniżenia poziomu głośności komputera z poziomu BIOS poprzez aktywację funkcji pracy z obniżoną głośnością dla dysku twardego, napędu optycznego i wentylatorów wbudowanych wewnątrz obudowy Karta dźwiękowa -Zintegrowana -w standardzie High Definition -możliwość wyłączenia karty muzycznej w BIOS Kar a sieciowa 10/100/1000 Mbps WoL, PXE, - możliwość wyłączenia karty sieciowej w BIOS, - możliwość odczytania adresu MAC karty z BIOS komputera K rta graficzna Zintegrowana - oparta o układ Intel GMA 4500 lub nowszy o nie gorszej wydajności 2D/3D - do 256 MB pamięci własnej lub współdzielonej z pamięcią systemową (nie wymagane jest uzupełnienie pamięci RAM) Porty I/O - min. 8 portów USB 2.0 (w tym 2 na panelu przednim) - min. 1x RS-232 - 2x porty PS2 - 1x VGA, 1x DVI - 1x audio line-in, 2x audio line-out, 2x wejście mikrofonowe (wejście mikrofonowe i line-out zdublowane na panelu przednim obudowy) - nie dopuszcza się możliwości zasłonięcia złączy USB znajdujących się na panelu przednim jakimikolwiek zaślepkami, maskownicami utrudniającymi wzrokową weryfikację ich użycia - np. obecności klucza USB czy innego urządzenia podłączonego do złączy na panelu przednim obudowy komputera System operacyjny - Licencja dla Windows 7 Professional 32bit i 64 bit z prawami do instalacji Windows XP Professional w polskiej wersji językowej - Preinstalowany fabrycznie na dysku twardym Windows 7 Professional w polskiej wersji językowej, OEM, 32 bit. - Dostarczony nośnik Windows 7 Professional OEM pozwalający na ponowną instalację s stemu 32bit oraz 64bit niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon Obudowa - Typu Microtower - obudowa w kolorze czarnym - w standardzie uATX - zasilacz o mocy maksymalnej 300W z aktywnym filtrem PFC, o gwarantowanej sprawności co najmniej 87% (tzw. 87+) - minimum dwie zewnętrzne zatoki 5.25 cala - minimum jedna zewnętrzna zatoka 3,5 cala - minimum dwie wewnętrzne zatoki 3,5 cala - suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie więcej niż 955mm w tym całkowita szerokość obudowy nie większa niż 175mm - otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera - mocowanie ściany na co najmniej dwie śruby widoczne z bocznej strony obudowy (możliwość weryfikacji obecności śrub zabezpieczających bez konieczności dostępu do tylnej ściany obudowy) - obudowa trwale oznaczona logo producenta komputera - licencja na system operacyjny oraz numer seryjny komputera umieszczony na górnej części obudowy - slot Kensington - oczko w obudowie do zabezpieczenia kłódką Klawiatura Klawiatura USB w układzie US Mysz -Mysz optyczna 800 dpi -USB -dwuprzyciskowa, rolka (scroll) jako trzeci przycisk -funkcja scr lla czterokierunkowego Inwentaryzacja i diagnostyka 1. Oprogramowanie wyprodukowane i wspierane przez producenta komputera wraz z licencją do zarządzania w sieci, pozwalające minimum na: - pracę w architekturze serwer-klient - licencja musi pozwalać na pełne wykorzystanie aplikacji w wymaganym zakresie - możliwość zdalnego przypisania dla jednego, lub grupy komputereów unikalnego numeru inwentarzowego widocznego zdalnie dla administratora jak i bezpośrednio w BIOS maszyny - monitoring systemu i przekazywanie informacji o zdarzeniach na stację administratorską (konsola graficzna na stacji zarządzającej, konsola tekstowa, email, sms) - możliwość konfiguracji i weryfikacji zakresu i stopnia szczegółowości alertów przekazywanych na stację administratorską oraz wybór sposobu informacji o zdarzeniu - monitoring komponentów takich jak: dysku twardy (SMART), pamięci, wentylatorów, stanu czujnika otwarcia obudowy, monitoring temperatury wewnętrznej komputera - zdalne zarządzanie BIOS: wprowadzanie i zmiana haseł BIOS, archiwizacja i aktualizacja BIOSu dla pojedynczego komputera i grupy komputerów jednocześnie; modyfikacja sekwencji bootowania; - generowanie raportów dot. pojedynczych komputerów lub grup komputerów, w zakresie zainstalowanych komponentów, systemu operacyjnego oraz aplikacji - inwentaryzacja szczegółowa komputera: odczyt modelu, numeru seryjnego i numer inwentarzowego komputera wersja i model płyty głównej, wersja BIOS; model, wersja firmware i numer seryjny dysku twardego, model, wersja firmware i numer seryjny napędu optycznego sposób obsadzenia kości pamięci wraz z informacją o zainstalowanych kościach (pojemność, oznaczenie, numer seryjny kości) 2. Oprogramowanie wyprodukowane i wspierane przez producenta komputera pozwalające minimum na: - praca w środowisku Windows XP i Vista, DOS - pełną diagnostykę sprzętową komputera (praca dysku twardego, płyty głównej i jej układów, praca podsystemu pamięci, karty graficznej), pozwalającą na wykrycie usterki z wyprzedzeniem lub jej weryfikację - odczyt informacji o systemie: numer seryjny, numer inwentarzowy - eksport informacji do plików danych Gwarancja Gwarancja 36 miesięcy, na części i robociznę z czasem reakcji do końca następnego dnia roboczego, (wymagane oświadczenie producenta) dostępność części zamiennych do oferowanego modelu komputera przez co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji (wymagane oświadczenie producenta ) Certyfikaty i normy 1. Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony), potwierdzenie producenta o zgodności z DMI 2.0 (Desktop Management Interface ) oraz z WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation) 2. Deklaracja zgodności CE, widoczne oznaczenie CE na górnej ścianie obudowy 3. Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 4. Certyfikat ISO9001 dla serwisu 5. Certyfikat ISO9241 dla oferowanego modelu komputera 6. Zgodność z normami EN55022/B, EN55024, EN61000-3-2/3 7. Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 21 dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym oferowanego modelu komputera wykonanym przez notyfikowane laboratorium). Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim. Badanie musi zostać wykonane dla kompletnego zestawu o oferowanych lub wyższych parametrach wydajnościowych, wraz z uruchomionym systemem Windows Vista. 8. Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 5.0 dla oferowanego modelu komputera - Wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA) dostępnej na poniższej stronie internetowej i był uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji 5. http://www.energystar.gov/ , komputer spełniający kryteria specyfikacji Energy Star 5.0 9. certyfikacja EPEAT (obecność oferowanego modelu komputera na stronie http://www.epeat.net, co najmniej ocena brązowa) Inne Ogólnopolska, telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta komputera, dostępna (ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801) w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia: - weryfikację konfiguracji fabrycznej wraz z wersją fabrycznie dostarczonego oprogramowania (system operacyjny,szczegółowa konfiguracja sprzętowa - CPU, HDD, pamięć) - czasu obowiązywania i typ udzielonej gwarancji - Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera - Możliwość weryfikacji czasu obowiązywania i reżimu gwarancji bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera 3. Infokiosk KOD CPV 30200000-1 Monitor Typ ek anu LCD przekątna 19 Panel dotykowy Pojemnościowy hartowany, grubość szyby min. 6 mm z powłoką antyrefleksyjną Kontrast 1000:1 Kąt oglądania poziomo 160, pionowo 160 Czas reakcji 5 ms Jaskrawość 250 cd/m2 Liczba kolorów 16,2 mln. Rozdzielczość 280x1024 Klawiatura Materiał Stal nierdzewna Urządzenie wskazujące Trackball ze stali nierdzewnej Trwałość min. 2 000 000 naciśnięć. Szczelność Odporna na kurz i płyny (IP 65) Układ klawiszy Amerykański (QWERTY), bez klawiszy funkcyjnych Komputer Płyta główna Zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera i trwale oznaczona jego logo, wyposażona w 1 złącze PCI Express x16 niski profil, 1 wolne złącze PCI niski profil, 4 złącza DIMM, obsługa do 16GB DDR3 pamięci RAM, min. 2 złącza SATA, 1 złącze eSATA; Chipset Rekomendowany przez producenta procesora, min. Q45 lub równoważny Procesor Procesor klasy x86 dwurdzeniowy o częstotliwości min. 2x 2,5 GHz Pamięć RAM 1 GB DDR3 1066MHz Dysk twardy Min. 160 GB SATAII 7200rpm, 8MB pamięci Cache Karta graficzna Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej do min. 256MB, np. Intel GMA 4500 lub równoważna Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition (min. ADI 1984A) Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą Porty Wbudowane: 1 x LPT; 1 x RS232, 1 x VGA, 1 x eSATA, 1 x DisplayPort; min. 9 x USB, w tym 8 portów wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. Obudowa komptera Małogabarytowa typu small form factor, fabrycznie przystosowana do pracy w układzie pionowym i poziomym; Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco - diagnostycznym producenta komputera; Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki) Zasilacz o mocy 235W i wydajności 88% W obudowę komputera musi być wbudowany wizualny system diagnostyczny,służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; a w szczególności musi sygnalizować: Przebieg procedury POST Sum kontrolnych BIOSu Awarii procesora lub pamięci podręcznej procesora Uszkodzenia lub braku pamięci RAM, uszkodzenia złączy PCI, kontrolera Video, dysku twardego, płyty głównej, kontrolera US System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL 32-bit, zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączony nośnik z oprogramowaniem Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. BIOS Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń Możliwość polegająca na kontrolowaniu urządzeń wykorzystujących magistralę komunikacyjną PCI, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych. Pod pojęciem kontroli Zamawiający rozumie funkcjonalność polegającą na blokowaniu/odblokowaniu slotów PCI. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowy tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe. Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych , informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI. Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Możliwość ustawienia portów USB w trybie no BOOT, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy, tylko tylnych portów. Możliwość zmiany trybu pracy dysku twardego: na pracę zapewniającą największą wydajność, na pracę zmniejszającą poziom hałasu g nerowanego przez dysk twardy. Dodatkowe oprogram wanie Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: Informowanie administratora o otwarciu obudowy Zdalne zablokowanie stacji dysków, portów szeregowych, równoległych, USB, Zdalne uaktualnianie BIOS zarówno na pojedynczym komputerze, a także na grupie komputerów w tym samym czasie, Zdalną konfigurację BIOS w czasie rzeczywistym, w tym co najmniej ustawienie hasła, wpisanie unikalnego numeru nadanego przez użytkownika, sekwencji startowej,włączenia/wyłączenia portów USB, włączenia/wyłączenia karty dźwiękowej, Zdalne wyłączanie oraz restart komputera w sieci, Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS Monitorowanie i alertowanie parametrów termicznych, wolnego miejsca na dyskach twardych. Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS przy wyłączonym komputerze lub nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym, Zdalne przejęcie konsoli tekstowej stacji roboczej przy wyłączonym komputerze lub nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym, Musi umożliwiać ustawienie sposobu informowania o zaistnieniu zdarzenia poprzez (po stronie serwera) automatyczne uruchomienie zaplanowanej wcześniej akcji, wysłanie raportu zawierającego między innymi numer seryjny komputera i opis błędu na wskazany adres poczty elektronicznej. Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 4.0 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. Wsparcie techniczne producenta Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. Obudowa Wygląd Infokiosk wolnostojący o bryle przypominającej w przekroju pionowym trójkąt. Przednia część składająca się z dwóch płaszczyzn: górna, na której umieszczony jest monitor i klawiatura, powinna być pochylona do tył o 45, dolna powinna być pochylona do przodu o 15. Infokiosk powinien być pomalowany na dwa kolory, oddzielnie przednia i tylna część. Zamawiający poda na etapie realizacji dokładne numery kolorów z palety RAL. Do oferty należy dołączyć kolorowe zdjęcie oferowanego infokiosku. Materiał Cała konstrukcja infokiosku powinna być wykonana z blachy stalowej malowanej proszkowo. Pomiędzy monitorem a obudową powinna znajdować się uszczelka fazowana pod kątem 45 wykonana z czarnego pleksi. Wymiary Wymiary infokiosku powinny być nie większe niż: 530x1450x530 mm (szer. x wys. x głęb.), monitor powinien być odchylony do tyłu o 45. Funkcjonalność Wnęka na komputer powinna umożliwiać umieszczenie dowolnego komputera w obudowie SFF(Small Form Factor). Dostęp do wnętrza obudowy powinny umożliwiać drzwi zamykane na zamek, umieszczone z tyłu infokiosku. Konstrukcja drzwi powinna umożliwiać dostęp do komputera poprzez ściągnięcie drzwi, nawet w przypadku, gdy Infokiosk umieszczony jest tyłem do ściany w odległości nie większej jak 20 cm. Wentylacja infokiosku powinna być wymuszona przez dwa wentylatory. Infokiosk powinien być wyposażony w głośniki stereo. Z tył infokiosku powinny znajdować się gniazda do podłączenia zasilania i sieci LAN, które opcjonalnie można usunąć poprzez wymianę fragmentu obudowy. W podstawie infokiosku powinien znajdować się otwór umożliwiający przeprowadzenie przewodów. Infokiosk powinien być umieszczony na czterech gumowych nóżkach z możliwością ich demontażu i przykręcenia infokiosku do podłoża. Zasilanie 230V 50Hz; pobór mocy 250W max. Normy Zgodność z Normami Europejskimi (Znak CE). Certyfikaty ISO9001 i ISO14001 dla producenta infokiosku. Do oferty należy załączyć dokumenty p twierdzające spełnienie tych wymagań. Gwarancja 2 lata. Oświadczenie producenta infokiosku, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. Oprogramowanie zarządzająco - sterujące kioskiem Wymagane jest zainstalowanie na kiosku programu zarządzająco - sterującego, który powinien posiadać następujące funkcje: zabezpieczenie hasłem przed nieuprawnioną ingerencją w system operacyjny (możliwość zmiany domyślnej powłoki systemu); monitorowanie zajętości pamięci operacyjnej, wykonywanie restartu w przypadku; przekroczenia limitu wolnej pamięci (tzw. Software WatchDog); możliwość czyszczenia pliku stronicowania; możliwość automatycznego wyłączania/restartu (lub restartów) komputera o określonej godzinie; kontrola i ograniczanie dostępu do stron www (również blokada stron wprowadzanych po nr IP) - możliwość importowania z dowolnego pliku .txt listy domen dostępnych lub zabronionych dla użytkownika; definiowanie parametrów filtrowania dostępu do internetu w zależności od pory dnia; obsługa protokołu SSL; blokowanie dostępu do dysków; blokowanie krytycznych kombinacji klawiszy (CTRL+ALT+DEL, ALT+TAB, CTRL+ESC, ALT+ESC, Windows) - możliwość dodawania dowolnej ilości własnych kombinacji do listy klawiszy, które mają być blokowane; blokowanie wyświetlania wyskakujących okien; możliwość określenia listy stron www, na których wyskakujące okna nie będą blokowane; możliwość wyświetlania w dedykowanym module aplikacji lokalnie zainstalowanych filmów, galerii zdjęć i dokumentów; edycja i wyświetlanie dowolnych ogłoszeń z opcją ich wydruku (możliwość edycji parametrów wydruku ogłoszeń - nagłówek, czcionka, marginesy); przeglądarka internetowa w trybie wielookienkowym (wybór aktywnego okna za pomocą zakładek);możliwość definiowania wyglądu przeglądarki (administrator musi mieć możliwość określania widoczności wszystkich przycisków oraz ukrycia paska adresu i paska zakładek);funkcja powiększania przeglądanych stron www - możliwość zdefiniowania domyślnego powiększenia dla dowolnej strony www; definiowanie ustawień ograniczających dostęp do różnych rodzajów zasobów: filmy, skrypty itp.;wirtualna klawiatura z możliwością przemieszczania po ekranie; regulowany stopień przeźroczystości klawiatury w stanie podstawowym i podczas przemieszczania;możliwość określenia domyślnego położenia niezadokowanej klawiatury, zmiany rozmiaru i zdefiniowania trybu pracy (zadokowana lub niezadokowana);automatyczne wysuwanie klawiatury po wybraniu przez użytkownika pola tekstowego;wysyłanie poczty elektronicznej z dedykowanego modułu aplikacji (administrator musi mieć możliwość wyboru załączników, edycji tekstu dołączonego w stopce wiadomości, edycji formatu wiadomości - w tym tła); przeglądanie podanej przez użytkownika skrzynki pocztowej z dedykowanego modułu aplikacji (nie w przeglądarce internetowej) bez możliwości zapisu treści poczty i załączników oraz uruchamiania ich; definiowanie programów dostępnych do uruchomienia przez użytkownika kiosku (w tym możliwość zdefiniowania aplikacji, która może być uruchamiana podczas startu programu); możliwość samodzielnego tworzenia aplikacji z wielopoziomowym systemem nawigacji (możliwość tworzenia dowolnej liczby ekranów z przyciskami); możliwość edycji interfejsu użytkownika - określanie widoczności przycisków, napisy na przyciskach, edytowanie tytułu i podtytułu aplikacji, możliwość dodania własnego logo, wstawienia grafik;możliwość zdefiniowania czynności, które mają być wykonane po naciśnięciu przez użytkownika danego przycisku (aplikacja musi umożliwić m.in. wyświetlania dowolnej strony internetowej, uruchomienia modułu wysyłania poczty elektronicznej, uruchomienie modułu odczytu e-mail, przejście do kolejnego ekranu z przyciskami, wyświetlenie lokalnie zainstalowanego dokumentu .pdf, pliku . html, pliku video w formacie .wmv lub .avi, galerii zdjęć, uruchomienie dowolnej aplikacji); możliwość gromadzenia statystyk - raporty wysyłane na dowolny adres e-mail z możliwością zdefiniowania zdarzeń rejestrowanych w raportach;wysyłanie powiadomień o pracy kiosku z możliwością zdefiniowania, jakie informacje mają być wysłane na wskazany adres e-mail (dla każdej informacji musi istnieć możliwość zdefiniowania odrębnego adresu e-mail);możliwość definiowania częstotliwości wysyłania informacji o pracy kiosku;licznik dotknięć - możliwość przedstawienia w formie graficznej i wysyłania na dowolny adres e-mail historii aktywności użytkowania danego kiosku;wyświetlanie dowolnej liczby wygaszaczy ekranu (możliwość zdefiniowania galerii zdjęć jako wygaszacza); wykonywanie zrzutów z kamery i/lub ekranu z opcją składowania tych obrazów na lokalnym dysku i/lub na dowolnym serwerze;obsługa czujnika ruchu (definiowanie zdarzeń, które mogą być wywoływane - w tym zamknięcie wygaszacza ekranu, uruchamiania dowolnego pliku dźwiękowego w formacie .wav, uruchamianie dowolnej aplikacji);wielojęzyczny interfejs użytkownika (możliwość samodzielnej edycji napisów i komunikatów w poszczególnych wersjach językowych);dostęp do ustawień i konfiguracji chroniony hasłem; możliwość eksportu i importu ustawień aplikacji;konfigurator w języku polskim; możliwość rozbudowy oprogramowania o moduły dedykowane różnym użytkownikom; Do oferty należy dołączyć nośnik CD z wersją demo aplikacji instalowanej na infokiosku. Oprogramowanie do zdalnego zarządzania Wymagany jest dedykowany program, który umożliwia skonfigurowanie infokiosku w sieci LAN bez konieczności użycia serwera. Z dowolnego komputera pracującego w sieci lokalnej musi istnieć możliwość zdalnej konfiguracji m.in.: podstawowych parametrów pracy aplikacji zarządzająco - sterującej zainstalowanej w kiosku,poczty elektronicznej,przeglądarki internetowej,wirtualnej klawiatury,parametrów filtrowania dostępu do internetu, blokowania wyskakujących okien,pracy wygaszacza ekranu,parametrów wysyłania powiadomień o pracy aplikacji,odtwarzania dźwięków w programie, tworzenia raportów z pracy aplikacji, interfejsu użytkownika, parametrów wykonywania i składowania zrzutów z kamery i z ekranu, godzin automatycznych restartów systemu i/lub wyłączenia komputera,parametrów monitoringu,statystyk. Do oferty należy dołączyć nośnik CD z wersją demo aplikacji instalowanej na infokiosku. W celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - , Wykonawca składa:projekt graficzny na podstawie którego zostanie wykonany infokiosk w celu oceny czy oferowany produkt odpowiada wymaganiom Zamawiającego pod względem funkcjonalności i estetyki wykonania, w szczególności w zakresie wyglądu infokiosku, jego wymiarów, użytych materiałów do wykonania. szczegółowy opis techniczny oferowanego komputera ze wskazaniem nazw producentów urządzeń (podzespołów), typu urządzeń, opisem parametrów. 1. Zamawiający wymaga: a) precyzyjnego wyspecyfikowania następujących cech oferowanych urządzeń: nazwy urządzenia, oznaczenia urządzenia wg producenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.51.00 - Tablice do planowania lub akcesoria 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 5 zamówień o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazanie realizacji przynajmniej 5 zamówień o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 30.000 PLN lub zdolność kredytową na 30.000 PLN w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 30.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 30.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Uzupełniony wzór umowy Formularz cenowy Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów Precyzyjne wyspecyfikowanie następujących cech oferowanych urządzeń: nazwy urządzenia, oznaczenia urządzenia wg producenta (tzw. part number) Certyfikaty ISO Deklaracja zgodności CE projekt graficzny na podstawie którego zostanie wykonany infokiosk

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Rzeźnicza 12 41-200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Rzeźnicza 12 41-200 Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup w ramach projektu Nowa Jakość II realizowanego ze środków EFS, poddziałanie 6.1.2 POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.