eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Warszawa: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 283239 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227305 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku, składająca się z następujących działań: 1)Przygotowanie i obsługa wizyty studyjnej przedstawicieli administracji gruzińskiej w Polsce, w tym: a) dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla uczestników wizyty studyjnej, b) dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych w Warszawie dla uczestników wizyty studyjnej, c) zapewnienie tłumaczenia podczas wizyty studyjnej w Polsce, d) zapewnienie wyżywienia w trakcie wizyty w Polsce, e) zapewnienie transportu uczestnikom wizyty studyjnej w trakcie wizyty w Polsce, f) zorganizowanie uroczystej kolacji, g) opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce. 2) Przygotowanie i obsługa stażu urzędników gruzińskich w Warszawie, w tym: a) dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla stażystów, b) zapewnienie transportu na trasie lotnisko Okęcie - hotel - lotnisko Okęcie, c) dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla stażystów, d) przekazanie diet stażystom, e) wyposażenie stażystów w 30-dniowy bilet imienny oraz mapę Warszawy, f) zorganizowanie programu kulturalnego dla stażystów w trakcie ich pobytu w Polsce, poprzedzone przedstawieniem propozycji programu do akceptacji Zamawiającego, g) opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi staży. 3) Przygotowanie i obsługa wizyty studyjnej przedstawicieli administracji polskiej w Gruzji, w tym: a) dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników delegacji w Gruzji, b) zapewnienie wyżywienia w trakcie wizyty w Gruzji, c) zapewnienie transportu dla delegacji polskiej na terenie Gruzji, d) zapewnienie tłumaczenia podczas pobytu delegacji w Gruzji, e) zorganizowanie uroczystej kolacji dla delegacji polskiej i przedstawicieli administracji gruzińskiej, f) opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.87.70.00 - 74.87.70.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157640.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Pl. Inwalidów 10, 01-552 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 157640.58
  • Oferta z najniższą ceną: 157640.58 oferta z najwyższą ceną: -
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.