eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Warszawa: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 227305 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, fax. 022 6946671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku. Zamówienie składa się z następujących działań: 1) przygotowanie i obsługa wizyty studyjnej przedstawicieli administracji gruzińskiej w Polsce, w tym: a) dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla uczestników wizyty studyjnej, b) dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych w Warszawie dla uczestników wizyty studyjnej, c) zapewnienie tłumaczenia podczas wizyty studyjnej w Polsce, d) zapewnienie wyżywienia w trakcie wizyty w Polsce, e) zapewnienie transportu uczestnikom wizyty studyjnej w trakcie wizyty w Polsce, f) zorganizowanie uroczystej kolacji, g) opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce, 2) przygotowanie i obsługa stażu urzędników gruzińskich w Warszawie, w tym: a) dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla stażystów, b) zapewnienie transportu na trasie lotnisko Okęcie - hotel - lotnisko Okęcie, c) dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla stażystów, d) przekazanie diet stażystom, e) wyposażenie stażystów w 30-dniowy bilet imienny oraz mapę Warszawy, f) zorganizowanie programu kulturalnego dla stażystów w trakcie ich pobytu w Polsce, poprzedzone przedstawieniem propozycji programu do akceptacji Zamawiającego, g) opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi staży. 3) przygotowanie i obsługa wizyty studyjnej przedstawicieli administracji polskiej w Gruzji, w tym: a)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników delegacji w Gruzji, b) zapewnienie wyżywienia w trakcie wizyty w Gruzji, c) zapewnienie transportu dla delegacji polskiej na terenie Gruzji, d) zapewnienie tłumaczenia podczas pobytu delegacji w Gruzji, e) zorganizowanie uroczystej kolacji dla delegacji polskiej i przedstawicieli administracji gruzińskiej, f) opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Wzmocnienie zdolności admini-stracyjnych Gruzji w zakresie reformy decentralizacyjnej, finansów publicznych i rozwoju regionalnego, realizowanego przez KPRM w ramach programu polskiej pomocy zagranicznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 roku. W zatwierdzonym wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, w budżecie projektu, stanowiącym załącznik nr II do wniosku, na realizację przedmiotowego zamówienia, tj. organizacji dwóch wizyt studyjnych i stażu w ramach projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na rzecz administracji gruzińskiej w 2008 roku, zapisano kwotę 211 966,40 złotych brutto. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom sprawozdawczości, tj.: a) opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce, b) opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi staży. c) opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.87.70.00 - 74.87.70.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł ( cztery tysiące złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 (dwóch) zamówień, polegających na organizacji zagranicznych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, na łączną kwotę 100 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, i - min. 2 (dwóch) zamówień, polegających na organizacji krajowych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, na łączną kwotę 80 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 Ustawy wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 (dwóch) zamówień, polegających na organizacji zagranicznych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, na łączną kwotę 100 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, i - min. 2 (dwóch) zamówień, polegających na organizacji krajowych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, na łączną kwotę 80 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy wg wzoru z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 4 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt.4 przez wszystkich Wykonawców. Dokument określony w pkt. 3 oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w pkt. 1 - 3 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.premier.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Administracyjne, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Oferty nalezy przesyłać na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa lub składać na Dziennik Podawczy ( wejście od Al Szucha 14 )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.