To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Elbląg: Sprzedaż i dostarczanie warzyw i owoców do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4
Numer ogłoszenia: 283166 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241076 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży, ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2336019, faks 055 2336019.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie warzyw i owoców do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Buraki 700kg, kapusta biała 350kg, kapusta czerwona 75kg, kapusta kiszona 500kg, kapusta młoda 75szt., kapusta włoska 40kg, kapusta pekińska 40kg, koper 400szt., natka pietruszki 500szt., kalafior 90szt., marchew 720kg, ogórek świeży 440kg, ogórek kiszony 250kg, pietruszka 140kg, pieczarki 120kg, papryka świeża 70kg, por 50kg, pomidory 750kg, seler 140kg, szczypior 270szt., sałata 200szt., rzodkiewka 220szt., cebula 400szt., banan 500kg, cytryny 170kg, jabłka ekstra 1200kg, jabłka średnie 500kg, mandarynki 200kg, pomarańcze 100kg, gruszki 120kg,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21340.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BARTEX Dzieliński Andrzej, ul. Podleśna 16B/5, 11-130 Orneta, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21340.00
- Oferta z najniższą ceną: 21340.00 oferta z najwyższą ceną: 21340.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w nieruchomości przy ul. Fabrycznej 19 będącej w administrowaniu ZBK w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W WILKOWIE.
- Remont parkingu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Raczki Elbląskie, gmina Elbląg
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu
- ZP/20/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Różance w drugim półroczu 2025 r.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im ks. Jana Twardowskiego w Turośli w roku szkolny 2025/2026"
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od września do grudnia 2025r.
- ."Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.