eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU DLA KAŻDEGO COŚ INNEGO - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIEŚCIE ŁUKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Łuków: DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU DLA KAŻDEGO COŚ INNEGO - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIEŚCIE ŁUKÓW
Numer ogłoszenia: 283120 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244604 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU DLA KAŻDEGO COŚ INNEGO - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIEŚCIE ŁUKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej w materiały dydaktyczne, sprzęt audiowizualny, książki, podręczniki, programy multimedialne oraz specjalistyczny sprzęt do realizacji zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pod nazwą Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. w trzech szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Miasta Łuków Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Użycie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką zamówienia. Podane w opisach nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczno - użytkowe, jakich użyto w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.44.20.00 - 22.44.20.00 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.40.00 - Gry 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 32.33.32.00 - Kamery wideo 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.34.30.00 - Wzmacniacze 34.20.00.00 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 32.34.10.00 - Mikrofony 30.19.51.00 - Tablice do planowania lub akcesoria 30.19.59.13 - Sztalugi flipchart .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu RTV.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18474,60

  • Oferta z najniższą ceną: 18474,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18474,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.