eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › wykonanie Przebudowy łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku przy ulicy Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Grodzisk Mazowiecki: wykonanie Przebudowy łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku przy ulicy Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 283062 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Przebudowy łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku przy ulicy Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch ubikacji na parterze budynku Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim z uwzględnieniem dostosowaniem jednej z ubikacji dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W zakresie prac przewidziany jest demontaż posadzek ze skuciem szlichty i wykonanie nowego podłoża pod posadzkę z terrakoty. Ściany pomieszczeń obłożone tapetą do zdjęcia z wykonaniem gipsowania ścian i sufitów. Na ścianach pomieszczeń do wysokości dwóch metrów glazura, powyżej malowanie farbą emulsyjną. Demontaż istniejącego wyposażenia sanita-riatów miski ustępowe, umywalki, pisuary z wymianą rur wodociągowych na PE i sanitarnych żeliwnych na PCV oraz likwidację kratek ściekowych podłogowych. Wymiana drzwi wejściowych do ubikacji i wewnętrznych w ubikacjach na szersze zgodne z obecnymi przepisami. Drzwi zewnętrzne do ubikacji dla osób niepełnosprawnych o szerokości 1,0 metra otwierane na zewnątrz. Wcinka w istniejący pion wodociągowy i montaż zaworu kulowego do odcięcia zasilania łazienek w wodę. Przewiduje się wymianę grzejników radiatorowych w obu łazienkach na płytowe z wymiana rur c.o. na miedziane. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy i ślepy Załącznik Nr 7 i 8 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Ewentualne roboty nieprzewidziane nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Przewiduje się sukcesywne zamknięcie poszczególnych ubikacji na czas realizacji prac - po wykonaniu prac w jednej można przystąpić do prac w drugiej. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ekspertyzy, certyfikaty itp. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robót instalacji wodno-kanalizacyjnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1500,0 złotych - słownie jeden tysiąc pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na etapie przetargu wystarczy oświadczenie przedłożone w powyższej sprawie wg wzoru z załącznika Nr 10 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 30.000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ /nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami załącznik nr 6 do SIWZ. Na etapie procedury przetargo- wej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia. Przed zawarciem umowy należy dostarczyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Od osób wskazanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie kierownik budowy, kierownicy robót wymaga się przynależności do samorządu zawodowego wynikającego z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub spełnienie art. 12a tejże ustawy nabycie praw do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. Nr 63, poz. 394. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy-konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze podanie adresu i kosztów inwestycji - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 30 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane. załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami załącznik nr 6 do SIWZ. Na etapie procedury przetargo- wej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia. Przed zawarciem umowy należy dostarczyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Od osób wskazanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie kierownik budowy, kierownicy robót wymaga się przynależności do samorządu zawodowego wynikającego z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub spełnienie art. 12a tejże ustawy nabycie praw do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. Nr 63, poz. 394. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy-konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze podanie adresu i kosztów inwestycji - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 30 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane. załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wysokości minimum 30 000 złotych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy załącznik Nr 1 do SIWZ, - wypełniony i podpisany projekt umowy załącznik Nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ. - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ. - Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej [wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], potwierdzającą że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych w wysokości 30 000 złotych lub zdolność kredytową o tej wysokości, - wykaz minimum dwóch robót budowlanych o wartości minimum 30.000 złotych brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg zał. nr 5 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. nr 6 do SIWZ, - wypełniony kosztorys ofertowy uproszczony załącznik Nr 7 SIWZ sporządzony na podstawie przedmiaru robót w zakresie robót budowlanych, - oświadczenie osób stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wg zał. nr 10 do SIWZ, - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy - oświadczenie załącznik Nr 11a i 11b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju nr 16 I piętro budynku Kościuszki 32, kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 12:00, miejsce: sala obsługi mieszkańców parter budynku Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.