eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZamówienie uzupełniające do umowy na świadczenie usługi sprzątania dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek administracji podatkowej woj. łódzkiego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń na parterze - sala obsługi podatnika, pomieszczenia socjalnego, archiwum NIP, sanitariaty w siedzibie Urzędu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Czerwona 22.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28278 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Łódź: Zamówienie uzupełniające do umowy na świadczenie usługi sprzątania dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek administracji podatkowej woj. łódzkiego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń na parterze - sala obsługi podatnika, pomieszczenia socjalnego, archiwum NIP, sanitariaty w siedzibie Urzędu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Czerwona 22.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 001022890, ul. Al. Kościuszki  83, 90-436   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 042 25 47 163, faks 042 25 47 181, e-mail przetargi1001@ld.mofnet.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie uzupełniające do umowy na świadczenie usługi sprzątania dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek administracji podatkowej woj. łódzkiego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń na parterze - sala obsługi podatnika, pomieszczenia socjalnego, archiwum NIP, sanitariaty w siedzibie Urzędu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Czerwona 22.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej na świadczenie usługi sprzątania dla Izby Skarbowej w Łodzi. oraz jednostek administracji podatkowej woj. łódzkiego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń na parterze - sala obsługi podatnika, pomieszczenia socjalnego, archiwum NIP, sanitariaty w siedzibie Urzędu Skarbowego w Skierniewicach, zlokalizowanym przy ulicy Czerwonej 22.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21850
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Clar System S.A. ,  ,  ul. Janickigo 20B,  60-542,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26875.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26875.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26875.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 66 ust.1, art. 67 ust. 1 pkt. 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): W dniu 12 stycznia 2017 r. przekazując zaproszenie do negocjacji Wykonawcy, tj. CLAR SYSTEM S.A. ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań NIP 778-10-27-841, REGON 630385038, Izba Administracji Skarbowej w Łodzi wszczęła postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na świadczenie usługi sprzątania w nowej siedzibie Urzędu Skarbowego w Skierniewicach zlokalizowanej przy ul. Czerwonej 22. Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zwaną dalej ustawą. Zgodnie z art. 66 ust. 1 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Artykuł 67 ust. 1 ustawy określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z pkt 6 przywołanego przepisu: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego". Przedmiotowe zamówienie należy zakwalifikować jako zamówienie uzupełniające. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Usługa sprzątania oraz ochrony fizycznej osób i mienia dla Izby Skarbowej w Łodzi i jednostek skarbowych na terenie województwa łódzkiego" zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 28.10.2015r. pod numerem 2015/S 209-380013. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. VI.3), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( Rozdział III ust. 8) przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 29 grudnia 2015r. CLAR SYSTEM S.A ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań NIP 778-10-27-841, REGON 630385038. Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę 3 500 000,00 zł netto, wartość udzielonych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Tym samym, zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.