eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chybie › Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych, programu prewencyjnego w 3 szkołach z terenu gminy Chybie w ramach projektu Akademia równych szans w gminie Chybie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Chybie: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych, programu prewencyjnego w 3 szkołach z terenu gminy Chybie w ramach projektu Akademia równych szans w gminie Chybie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 28238 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie , ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 33 856 10 96, faks 33 8561096, 8522636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych, programu prewencyjnego w 3 szkołach z terenu gminy Chybie w ramach projektu Akademia równych szans w gminie Chybie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych, programu prewencyjnego w 3 szkołach z terenu gminy Chybie w ramach projektu Akademia równych szans w gminie Chybie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kwalifikacje prowadzącego zajęcia: Prowadzący musi posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej. Obowiązki prowadzącego zajęcia: - opracowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu realizacji zajęć pozalekcyjnych (dni i godziny) w formie papierowej i elektronicznej (wzór dokumentu stanowi załącznik do umowy), - opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej (załącznik nr 6), - zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, - sporządzanie karty czasu pracy oraz rachunku do umowy (wzory dokumentów stanowią załączniki do umowy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą prowadziły zajęcia, posiadającymi kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa np. konsorcjum); w przypadku spółki cywilnej sposób reprezentacji może wynikać z umowy spółki; 2. program tematyczny zajęć w formie papierowej, dotyczy zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, wg załącznika nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane zmiany umowy zawarte w § 12 projektu umowy: 1. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: - kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy - zmiany harmonogramu zajęć zgodnie z postanowieniami umowy, - liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zleceniodawcy; - sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniobiorcy, - wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, - wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, - będącym następstwem działania siły wyższej. 2. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w ust. 1 w formie pisemnej, a zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chybie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chybiu ul. Bielska 78 43-520 Chybie pok. nr 2 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Chybiu ul. Bielska 78 43-520 Chybie pok. nr 2 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Akademia równych szans w gminie Chybie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 8 dziewcząt - 8 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 11 dziewcząt - 13 chłopców Łącznie 24 uczestników (3 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 288 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2011 i 120 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.10.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 12 dziewcząt - 12 chłopców Łącznie 24 uczestników (3 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 288 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2011 i 120 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 24 dziewcząt - 26 chłopców Łącznie 50 uczestników (5 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 480 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 280 godzin w roku 2011 i 200 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 9 dziewcząt - 7 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 10 dziewcząt - 14 chłopców Łącznie 24 uczestników (3 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 288 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2011 i 120 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z matematyki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 10 dziewcząt - 6 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z informatyki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 8 dziewcząt - 8 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 10 dziewcząt - 6 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z przyrody w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 8 dziewcząt - 8 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne - nauczanie zintegrowane w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 13 dziewcząt - 11 chłopców Łącznie 24 uczestników (3 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 288 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2011 i 120 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne - nauczanie zintegrowane w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 14 dziewcząt - 18 chłopców Łącznie 32 uczestników (4 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 384 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 224 godzin w roku 2011 i 160 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne - nauczanie zintegrowane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 10 dziewcząt - 6 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 3 dziewcząt - 3 chłopców Łącznie 6 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 8 dziewcząt - 10 chłopców Łącznie 18 uczestników (3 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 288 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2011 i 120 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa) CZĘŚĆ NR 20. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 11 dziewcząt - 13 chłopców Łącznie 24 uczestników (4 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 384 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 224 godzin w roku 2011 i 160 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 10 dziewcząt - 6 chłopców Łącznie 16 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - nauczanie zintegrowane w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 6 dziewcząt - 6 chłopców Łącznie 12 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 192 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 112 godzin w roku 2011 i 80 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - nauczanie zintegrowane w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 16 dziewcząt - 20 chłopców Łącznie 36 uczestników (6 grup). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 576 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 336 godzin w roku 2011 i 240 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - nauczanie zintegrowane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 5 dziewcząt - 3 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - logopedia w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 1 x 1godz. dyd./tydz. (tj. 48 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - logopedia w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 2 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 6 uczestników (3 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 144 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godzin w roku 2011 i 60 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 1 x 1godz. dyd./tydz. (tj. 48 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - logopedia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 2 dziewcząt - 1 chłopców Łącznie 3 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 48 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 28 godzin w roku 2011 i 20 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 1 x 1godz. dyd./tydz. (tj. 48 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 2 dziewcząt - 5 chłopców Łącznie 7 uczestników (2 grupy). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 1 x 1godz. dyd./tydz. (tj. 48 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 1 dziewcząt - 2 chłopców Łącznie 3 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 48 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 28 godzin w roku 2011 i 20 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 1 x 1godz. dyd./tydz. (tj. 48 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 8 dziewcząt - 10 chłopców Łącznie 18 uczestników (6 grup). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 288 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 168 godzin w roku 2011 i 120 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 1 x 1godz. dyd./tydz. (tj. 48 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Program prewencyjny w Szkole Podstawowej Nr 2 w Chybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 46 dziewcząt - 53 chłopców Łącznie 99 uczestników (6 grup). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 144 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godzin w roku 2011 i 60 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./mies. lub 1 x 2godz.dyd./mies. (tj. 24 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Program prewencyjny w Szkole Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 106 dziewcząt - 95 chłopców Łącznie 201 uczestników (11 grup). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 264 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 154 godzin w roku 2011 i 110 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./mies. lub 1 x 2godz.dyd./mies. (tj. 24 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Program prewencyjny w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 33 dziewcząt - 44 chłopców Łącznie 77 uczestników (6 grup). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 144 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 84 godzin w roku 2011 i 60 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./mies. lub 1 x 2godz.dyd./mies. (tj. 24 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zaborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: - 4 dziewcząt - 4 chłopców Łącznie 8 uczestników (1 grupa). Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 96 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych), tj. 56 godzin w roku 2011 i 40 godzin w roku 2012. Częstotliwość zajęć: 2 x 1godz. dyd./tydz. lub 1 x 2godz.dyd./tydz. (tj. 96 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.