eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaCykliczne dostawy podłóż mikrobiologicznych , testów identyfikacyjnych, immunoenzymatycznych i serologicznych oraz krążków antybiogramowych wraz z dzierżawą analizatora, klimatyzatorów i witryny chłodniczej dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-21

Stalowa Wola: Cykliczne dostawy podłóż mikrobiologicznych , testów identyfikacyjnych, immunoenzymatycznych i serologicznych oraz krążków antybiogramowych wraz z dzierżawą analizatora, klimatyzatorów i witryny chłodniczej dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy .
Numer ogłoszenia: 28215 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy podłóż mikrobiologicznych , testów identyfikacyjnych, immunoenzymatycznych i serologicznych oraz krążków antybiogramowych wraz z dzierżawą analizatora, klimatyzatorów i witryny chłodniczej dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy podłóż mikrobiologicznych , testów identyfikacyjnych ,immunoenzymatycznych i serologicznych oraz krążków antybiogramowych wraz z dzierżawą analizatora, klimatyzatorów i witryny chłodniczej dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy w ramach niżej wymienionych zadań : Zadanie nr 1 - Podłoża i testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych Zadanie nr 2 - Podłoża do systemu BacT/ALERT ( system zamknięty) Zadanie nr 3 - Odczynniki i akcesoria do analizatora VITEK 32 (system zamknięty) z dzierżawą kompatybilnego systemu Zadanie nr 4 - Testy lateksowe i hemaglutynacyjne oparte na zasadzie reakcji antygen - przeciwciało , przeznaczone do oznaczeń manualnych w reumatologii Zadanie nr 5 - Szybkie testy immunochromatograficzne Zadanie nr 6 - Krążki antybiotykowe i antymykotyki z zaleceniami Europejskiego Komitetu badania wrażliwości drobnoustrojów EUCAST wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów Zadanie nr 7 - Paski ( typu E- test) nasączone gradientem stężeń antybiotyku zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania wrażliwości drobnoustrojów EUCAST , wg zaleceń Krajowego Ośrodka referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów Zadanie nr 8 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii gram dodatnich i gram ujemnych Zadanie nr 9 - Testy paskowe do oznaczenia lekowrażliwości dla : FUNFUS , HAEMOPHILUS i bakterii beztlenowych ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).Ponato , na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawia : - Wykaz wykonanych, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie lub za okres prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy, niż trzy lata wg Załącznika nr 4, o wartości min. 100 tys. zł/rok- każda z tych dostaw - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w Załączniku nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawia kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą, że jest on ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dokumentami potwierdzającymi opłacenie składki, jeśli z treści polisy to nie wynika

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przedstawia: Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania dla oferowanego asortymentu dostaw zgodnie z prawem polskim dla oferowanego asortymentu dostaw, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia tj 1 )Certyfikat CE - dla oferowanego analizatora, odczynników, testów, antybiogramów 2)Certyfikaty dla oferowanych podłóż pod kątem jałowości i żyzności podłoża na szczepach wzorcowych z kolekcji ATCC zgodnie z zaleceniami CLSI 3)Certyfikaty ISO 13485 dla podłóż i testów (dot. Zadania nr 1) 4)Dokumenty potwierdzające wymagane parametry analizatora do oznaczeń lekowrażliwości (dot. Zadania nr 3) 5) Próbki krążków antybiotykowych oraz E testu (po 1 szt)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w zakresie : - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym/produkt zamienny - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - zamiany w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany udoskonalony - zamiany w przypadku wystąpienia incydentu medycznego, przy zachowaniu parametrów - obniżenia cen jednostkowych niezależnie od przesłanek, o których mowa w § 8 umowy dot. zmiany cen jednostkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 37 - 450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych , pok. Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 37 - 450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych , pok. Nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Termin płatności min. 90 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy odczynników i wystawienia faktury VAT, a w odniesieniu do opłaty dzierżawnej sprzętu,czynsz dzierżawny płatny w okresach miesięcznych -Stałe ceny przez okres min. 1 roku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Podłoża i testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Podłoża i testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Podłoża do systemu BacT/ALERT ( system zamknięty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Podłoża do systemu BacT/ALERT ( system zamknięty).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Odczynniki i akcesoria do analizatora VITEK 32 (system zamknięty) z dzierżawą kompatybilnego systemu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Odczynniki i akcesoria do analizatora VITEK 32 (system zamknięty) z dzierżawą kompatybilnego systemu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Testy lateksowe i hemaglutynacyjne oparte na zasadzie reakcji antygen - przeciwciało , przeznaczone do oznaczeń manualnych w reumatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Testy lateksowe i hemaglutynacyjne oparte na zasadzie reakcji antygen - przeciwciało , przeznaczone do oznaczeń manualnych w reumatologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Szybkie testy immunochromatograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Szybkie testy immunochromatograficzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Krążki antybiotykowe i antymykotyki z zaleceniami Europejskiego Komitetu badania wrażliwości drobnoustrojów EUCAST wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Krążki antybiotykowe i antymykotyki z zaleceniami Europejskiego Komitetu badania wrażliwości drobnoustrojów EUCAST wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Paski ( typu E- test) nasączone gradientem stężeń antybiotyku zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania wrażliwości drobnoustrojów EUCAST , wg zaleceń Krajowego Ośrodka referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Paski ( typu E- test) nasączone gradientem stężeń antybiotyku zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania wrażliwości drobnoustrojów EUCAST , wg zaleceń Krajowego Ośrodka referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii gram dodatnich i gram ujemnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii gram dodatnich i gram ujemnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Testy paskowe do oznaczenia lekowrażliwości dla : FUNFUS , HAEMOPHILUS i bakterii beztlenowych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Testy paskowe do oznaczenia lekowrażliwości dla : FUNFUS , HAEMOPHILUS i bakterii beztlenowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.