Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Racibórz: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów w klasach I - III w Szkole Podstawowej nr 14 w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III Szkół Podstawowych
Numer ogłoszenia: 282067 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów w klasach I - III w Szkole Podstawowej nr 14 w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III Szkół Podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 14 w Raciborzu przy ul. Jordana 6 w ramach realizacji projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III Szkół Podstawowych. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III. Łączna liczba godzin lekcyjnych - 510.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie co najmniej 1 osobą dla każdej z wyszczególnionych części, posiadającą następujące wykształcenie i kwalifikacje zawodowe : - dla części 1 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III, - dla części 2 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu logopedii lub wyższe na dowolnym kierunku wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie logopedii, - dla części 3 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania wczesnoszkolnego wraz z ukończonymi studiami/kursami z zakresu socjoterapii/recocjalizacji/psychologii/pedagogiki lub wyższe na kierunku/specjalności socjoterapia/resocjalizacja/psychologia/pedagogika, - dla części 4 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego oraz kursy lub studia podyplomowe uprawniające do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, - dla części 5 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 90 h w zakresie niwelowania trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji, diagnozy potrzeb edukacyjnych dzieci objętych programem, rozwijania zainteresowań i umiejętności dziecka w tematyce prowadzonych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia logopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 120 h w zakresie kształcenia, rozwijania i doskonalenia umiejętności komunikowania się z otoczeniem, stymulacji rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 90 h w zakresie kształcenia, rozwijania i doskonalenia umiejętności komunikowania się z otoczeniem, stymulacji rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki i pływanie korekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 120 h w zakresie wytworzenia u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym, poznania prawidłowej sylwetki, uświadomienia i umotywowania uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznania podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowania prawidłowej postawy ciała, utrwalania nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacniania osłabionych partii mięśniowych, rozciągania mięśni przykurczonych, utrwalania nawyku prawidłowego oddychania, poznania i nabycia umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystania ich w życiu codziennym, kontroli i samokontroli wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 90 h w zakresie kształtowania poczucia odpowiedzialności za otaczające nas środowisko, uwrażliwiania uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowienia im że sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska, zajęcia będą realizowane poprzez obserwacje i doświadczenia. Rozwijanie zainteresowań matematycznych, rozwijanie wyobraźni graficznej ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się, zapoznanie ucznia z szerszym zastosowaniem matematyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- 19/2025 Usługa całodobowego pogotowia wodno-kanalizacyjnego w zakresie instalacji wewnątrz obiektu Szpitala Rejonowego w Raciborzu
- Przewóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem, na XIV wyznaczonych trasach: dom - placówka oświatowa - dom.
- Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Rzemieślniczej 8 w Raciborzu".
- Dostawa artykułów spożywczych różnych asortymentów na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 7 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3500 S na odcinku od rejonu skrzyżowania z ul. Leśną w Brzeźnicy do skrzyżowania w Ligocie Książęcej".
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z utwardzeniem terenu przy ul. Szkolnej 4 w Raciborzu.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przygotowanie scenariuszy prowadzenia lekcji na temat krajobrazu i jego ochrony dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz organizacja, obsługa i przeprowadzenie cyklu 16 szkoleń dla nauczycieli.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic Technikum Nr 9 w Rzeszowie w zawodzie technik informatyk, programista i reklamy z podziałem na części
- Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Przeprowadzenie szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - poziom podstawowy (TSR I) w ramach projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS (...)"*
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń wraz z zapewnieniem cateringu i przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla kadry Domów Pomocy Społecznej, Ośrodków Pomocy Społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.