Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Pruszków: Pranie bielizny szpitalnej dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie ul. Armii Krajowej 2/4
Numer ogłoszenia: 282039 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, fax. 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie bielizny szpitalnej dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie ul. Armii Krajowej 2/4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na praniu bielizny szpitalnej w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.2 Zakres usługi obejmuje pranie , maglowanie ,prasowanie ,dezynfekcję bielizny szpitalnej oraz transport od i do Zamawiającego łącznie z wyniesieniem brudnej i wniesieniem czystej bielizny do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego . Przewidywana ilość prania w skali miesiąca wynosi 3000 kg ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI: 4.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 4.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655.) 4.5 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAWARTOŚĆ OFERT: 5.1 Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1)formularz ofertowy ( na załączonym druku ) - zał. nr 1, 2)oświadczenie - upoważnienie do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z dokumentów już załączonych - zał. nr 2, 3)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zał. nr 3, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. Nr 4, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. Nr 5 Uwaga : w przypadku złożenia oferty przez spółkę z.o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba ,że umowa spółki stanowi inaczej ) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań ( Kodeks Spółek Handlowych art.230 ) 6)kopie świadectw dopuszczenia do obrotu środków piorących i dezynfekujących stosowanych przez Wykonawcę do wykonania usługi zał. nr 6, 7)pozytywna opinia sanepidu o spełnieniu wymogów z zakresu prania bielizny szpitalnej - zał. nr 6, 8)Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora sanitarnego dokumentująca fakt posiadania funkcjonującej komory dezynfekcyjnej w pralni Wykonawcy - zał. nr. 8 9)Protokół z ostatniej kontroli Sanitarno - Epidemiologicznej -zał nr 9 10)Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu , oraz oświadczenie ,że użyte do realizacji zamówienia środki transportu posiadają barierę higieniczną 11)Atesty i badania środków piorących i dezynfekcyjnych, które będą używane w procesie prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalnej tj. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Biobójczych , atest PZH . 12)Wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych jakich wykonawca zamierza używać do do wykonania zamówienia . 13)parafowany projekt umowy - zał. nr 10 5.2 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 5.3 Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zesół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05 - 800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica i PSZOK oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2026 r.
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Wynajem i serwis kabin sanitarnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Osiecznica
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





