eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceKonserwacja urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Poddębice: Konserwacja urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 282013 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, fax. 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń dźwigowych znajdujących się w SP ZOZ w Poddębicach. 1.2. CPV: 50.75.00.00-7 - usługi w zakresie konserwacji wind. 1.3. Zakres przeglądów konserwacyjnych dźwigów linowych i elektrycznych. Zasadniczym celem przeglądu jest sprawdzenie działania urządzeń dźwigu pod kątem bezpieczeństwa użytkowania. Przegląd należy wykonywać, co 30 dni. 1.3.1. Wykonawca, w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do konserwacji urządzeń dźwigowych w zakresie i w sposób ustalony dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją konserwacji wytwórcy oraz przepisami UDT o budowie i eksploatacji dźwigów, a w szczególności: 1.3.2. Maszynownia: 1.3.2.1 Sprawdzanie wartości napięcia fazowego, przewodowego i startowego (dla sterowań elektronicznych napięcie stabilizowane 24 V), 1.3.2.2 Wykonanie dwóch jazd w górę i w dół kabiną i skontrolowania działania aparatury przekaźnikowo-stycznikowej, 1.3.2.3 Sprawdzenie czy luzownik pewnie otwiera szczęki hamulcowe, 1.3.2.4 Wyłączyć wyłącznik główny, 1.3.2.5 Sprawdzenie działania przekaźnika PTT-3 zabezpieczenia termistorowego, 1.3.2.6 Sprawdzenie stanów obwodów ochrony przeciwporażeniowej i zabezpieczeń, 1.3.2.7 Skontrolowanie wartości wyłącznika nadmiarowego, 1.3.2.8 Dokręcenie przewodów ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan listew zaciskowych, gdzie są podłączone kontakty obwodów bezpieczeństwa, 1.3.2.9 Sprawdzenie stanu styku styczników i przekaźników, oczyszczenie i regulacja, 1.3.2.10 Sprawdzenie stanu lin nośnych i linki ogranicznika prędkości, 1.3.2.11 Sprawdzenie stanu kół linowych, szczególnie rowków koła ciernego, 1.3.2.12 Sprawdzenie pracy i regulacja układu hamulcowego, 1.3.2.13 Sprawdzenie luzu poosiowego ślimaka, 1.3.2.14 Sprawdzenie stanu oleju w reduktorze oraz czy nie występują przecieki, 1.3.2.15 Sprawdzenie stanu cieplnego reduktora i silnika, 1.3.2.16 Sprawdzenie stanu baterii dzwonka alarmowego i telefonu, 2.3.3. Kabina i przeciwwaga: 1.3.3.1 Sprawdzenie stanu prowadników ślizgowych, kabinowych i przeciwwagowych oraz ich luzów w prowadnicach, 1.3.3.2 Sprawdzenie mocowania lin na kabinie i przeciwwadze, 1.3.3.3 Sprawdzenie zamocowania linki ogranicznika prędkości, 1.3.3.4 Sprawdzenie stanu aparatu chwytnego-sprawdzenia dokonać przez ręczne uruchomienie aparatu chwytnego, 1.3.3.5 Sprawdzenie działania łącznika chwytaczy i zwisu lin, 1.3.3.6 Sprawdzenie mocowania krzywek: wyłączników krańcowych, końcowych i piętrowych, 1.3.3.7 Sprawdzenie działania aparatów elektromagnetycznych krzywki ruchomej wyłącznika zatrzymania oraz ich oczyszczenie i nasmarowanie, 1.3.3.8 Sprawdzenie działania wyłącznika krańcowego na kabinie, 1.3.3.9 Sprawdzenie działania kasety jazd kontrolnych, 1.3.3.10 Sprawdzenie prawidłowej pracy silnika oraz wszystkich elementów napędu drzwi automatycznych, 1.3.3.11 sprawdzenie i regulacja zatrzymania kabiny na przystankach, 1.3.3.12 sprawdzenie działania i wymiana uszkodzonych elementów w kasecie dyspozycji, 1.3.3.13 sprawdzenie działania łączników pełnego obciążenia i przeciążenia, 1.3.3.14 sprawdzenie działania i oczyszczenie łączników drzwi kabinowych, 1.3.3.15 sprawdzenie działania oraz nasmarowanie części ruchomych krzywki ruchomej, 1.3.3.16 sprawdzenie stanu wyposażenia kabiny: oświetlenie, lustro, instrukcja eksploatacji, 1.3.4. Szyb: 1.3.4.1 Sprawdzenie drzwi przystankowych: naciągu linek, łącznika i rygla mechanicznego, zamka bezpieczeństwa łącznika, działania ryglowania i zamków mechanicznych, działania ryglowania i łączników, usunięcie usterek, smarowanie, sposób ręcznego odryglowania, 1.3.4.2 Sprawdzenie działania kaset wezwań i wymiana uszkodzonych elementów, 1.3.4.3 Sprawdzenie działania wyłączników końcowych i krańcowych, 1.3.4.4 Sprawdzenie stanu instalacji ochronnej i mocowania instalacji elektrycznej, 1.3.4.5 Sprawdzenie działania wyłącznika dźwigu. 1.3.5 Podszybie: 1.3.5.1 Sprawdzanie wydłużenia lin obciążeń, 1.3.5.2 Sprawdzanie działania łącznika sterowania (STOP). 1.3.6. Z przeglądu należy sporządzić raport z podaniem zespołów, które wymagają remontu oraz dokonać wpisu do dziennika dźwigu. 1.4. Zakres przeglądów konserwacyjnych dźwigów hydraulicznych. Zasadniczym celem przeglądu jest sprawdzenie działania urządzeń dźwigu pod kątem bezpieczeństwa użytkowania. Przegląd należy wykonywać, co 30 dni. 1.4.1. Wykonawca, w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do konserwacji urządzeń dźwigowych w zakresie i w sposób ustalony dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcją konserwacji wytwórcy oraz przepisami UDT o budowie i eksploatacji dźwigów, a w szczególności: 1.4.2. Maszynownia: 1.4.2.1 Sprawdzanie wartości napięcia fazowego, przewodowego i startowego (dla sterowań elektronicznych napięcie stabilizowane 24 V) 1.4.2.2 Wykonanie dwóch jazd w górę i w dół kabiną i skontrolowania działania aparatury przekaźnikowo-stycznikowej, 1.4.2.3 Wyłączyć wyłącznik główny, 1.4.2.4 Sprawdzenie stanów obwodów ochrony przeciwporażeniowej i zabezpieczeń, 1.4.2.5 Skontrolowanie wartości wyłącznika nadmiarowego, 1.4.2.6 Dokręcenie przewodów ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan listew zaciskowych, gdzie są podłączone łączniki obwodów bezpieczeństwa, 1.4.2.7 Sprawdzenie stanu styku styczników i przekaźników, oczyszczenie i regulacja, 1.4.2.8 Sprawdzenie stanu lin nośnych, 1.4.2.9 Sprawdzenie stanu baterii dzwonka alarmowego i telefonu, 1.4.3 Kabina: 1.4.3.1 Sprawdzenie stanu prowadników ślizgowych, kabinowych oraz ich luzów w prowadnicach, 1.4.3.2 Sprawdzenie stanu prowadników rolkowych. Należy zwrócić uwagę czy guma nie wykazuje trwałych odkształceń i rozwarstwień oraz czy rolka obraca się bezszumnie i bez zacięć, 1.4.3.3 Sprawdzenie mocowania lin na kabinie i w podszybiu, 1.4.3.4 Sprawdzenie stanu aparatu chwytnego. Sprawdzenia dokonać przez ręczne uruchomienie aparatu chwytnego, 1.4.3.5 Sprawdzenie działania łącznika chwytaczy i zwisu lin, 1.4.3.6 Sprawdzenie mocowania krzywek: wyłączników krańcowych, końcowych i piętrowych, 1.4.3.7 Sprawdzenie stanu żarówek fotoimpulsatora, oczyszczenie elementów fotoelektrycznych, 1.4.3.8 Sprawdzenie działania kasety jazd kontrolnych, 1.4.3.9 Sprawdzenie prawidłowej pracy silnika oraz wszystkich elementów napędu drzwi automatycznych, 1.4.3.10 Sprawdzenie działania nastawnika krzywkowego, 1.4.3.11 Sprawdzenie i regulacja zatrzymania kabiny na przystankach, 1.4.3.12 Sprawdzenie działania i wymiana uszkodzonych elementów w kasecie dyspozycji, 1.4.3.13 Sprawdzenie działania łączników pełnego obciążenia i przeciążenia, 1.4.3.14 Sprawdzenie działania i oczyszczenie łączników drzwi kabinowych, 1.4.3.15 Sprawdzenie strumienia światła w drzwiach automatycznych, regulacja i oczyszczenie soczewki, 1.4.3.16 sprawdzenie stanu wyposażenia kabiny: oświetlenie, lustro, instrukcja eksploatacji, 1.4.4. Szyb: 1.4.4.1 Sprawdzenie drzwi przystankowych: naciągu linek, łącznika i rygla mechanicznego, działania amortyzatora hydraulicznego, zamka bezpieczeństwa łącznika, działania ryglowania i zamków mechanicznych, działania spiratora ryglowania i łączników, usunięcie usterek, smarowanie, uzupełnienie brakujących korków zabezpieczających sposób ręcznego odryglowania, 1.4.4.2 Sprawdzenie działania kaset wezwań i wymiana uszkodzonych elementów, 1.4.4.3 Sprawdzenie stanu instalacji ochronnej i mocowania instalacji elektrycznej, 1.4.4.4 Sprawdzenie działania wyłącznika dźwigu. 1.4.5 Podszybie: 1.4.5.1 Sprawdzanie działania łącznika sterowania (STOP). 1.4.6 Z przeglądu należy sporządzić raport z podaniem zespołów, które wymagają remontu oraz dokonać wpisu do dziennika dźwigu. 1.5 Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających konserwacji określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych. Stanowi on podstawę do wyliczenia ceny oferty za konserwację urządzeń dźwigowych. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej obsługi serwisowej oraz w wypadkach awaryjnych do niezwłocznego przyjazdu Pogotowia dźwigowego w celu uwolnienia osób znajdujących się w dźwigu, który uległ awarii. 1.7 Konserwacja będzie wykonana narzędziami i materiałami Wykonawcy. Zapewnienie w cenie za konserwację pomocniczych materiałów eksploatacyjnych do konserwacji tj.: żarówki sygnalizacyjne, dzwonki alarmowe, gniazda i główki bezpiecznikowe, soczewki kaset i przyciski, podkładki gumowe suwaków, smarowniec, oleje do uzupełniania poziomów, smary do uzupełniania, hermetyk, spirytus techniczny, taśma izolacyjna, śruby i nakrętki maszynowe, zawleczki, podkładki płaskie i sprężynujące, czyściwo, płótno ścierne, stop lutowniczy lub inne niezbędne przy konserwacji. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania okresowo propozycji napraw lub ulepszeń mających na celu wyeliminowanie awarii. 1.9 Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie dźwigu. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w badaniach okresowych dźwigów przeprowadzonych przez UDT ( koszt uczestnictwa należy wkalkulować w cenę oferty za konserwację) oraz wykonywania i przestrzegania zaleceń i nakazów wydanych przez ten organ dozoru technicznego. 1.11 Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami dojazdu do urządzeń dźwigowych. Koszt ten Wykonawca wkalkuluje w zaproponowaną cenę usługi. 1.12 W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie objętych konserwacją, Wykonawca sporządzi dodatkową kalkulację kosztową w oparciu o podaną w Formularzu ofertowym stawkę roboczogodziny (Załącznik Nr 2 do SIWZ), w której poda ceny części, które należy wymienić i po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego dokona naprawy. Akceptacja kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wymaga formy pisemnej. W przypadku nie zaakceptowania cen dostarczanych części Wykonawca wykona usługę z części dostarczonych przez Zamawiającego w oparciu o stawkę roboczogodziny podaną w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.13 Zamawiający wymaga, następujących warunków konserwacji: 1.13.1 wartość miesięcznej konserwacji (poz. A - w Formularzu Cenowym - Załącznik nr 1 do SIWZ) urządzeń wymienionych w poszczególnych pakietach będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. 1.13.2 W przypadku Pakietów 3, 4 i 5 (windy nowe, po odbiorze, nie eksploatowane) Zamawiający zastrzega prawo do zapłaty wynagrodzenia za konserwację od momentu pierwszego rozruchu wymienionych urządzeń dźwigowych. Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy od kiedy urządzenia będą eksploatowane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - posiadali uprawnienia dozoru technicznego na wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego dokumentu - uprawnienia. 1.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykonali w okresie trzech lat 1 usługę, tożsamą (co do jego oferowanej wartości ) z niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ. 1.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 W zakresie pkt. 3 i 4 zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie /spełnia/ nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający w/w dokument. 1.2 Wykaz wykonanej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - konserwacja urządzeń dźwigowych - z podaniem ich wartości (co najmniej oferowanej przez wykonawcę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie /referencje/ - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.4 Uprawnienia dozoru technicznego na wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych. 2. Informacja o zawartości oferty 2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 2.1.1 Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2.1.2 Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ 2.1.3 Załączniki - dokumenty wymienione w punkcie 7 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Stawka roboczogodziny - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16 99-200 Poddębice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ul. Mickiewicza 16 99-200 Poddębice Sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie comiesięcznej konserwacji urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zalącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie comiesięcznej konserwacji urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zalącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie comiesięcznej konserwacji urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zalącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie comiesięcznej konserwacji urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zalącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie comiesięcznej konserwacji urządzeń dźwigowych w SP ZOZ w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zalącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - Wykaz urządzeń dźwigowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.