Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Gdańsk: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach
Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Jednostce Gdańsk, Oddziale Gdynia i ODTJ Autodromie Pomorze w Pszczółkach
Numer ogłoszenia: 281842 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku , ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 15 26, faks 58 300 15 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Jednostce Gdańsk, Oddziale Gdynia i ODTJ Autodromie Pomorze w Pszczółkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w obiektach PORD w Gdańsku: 1. Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21 - ZADANIE 1, 2. Oddział Gdynia, ul. Opata Hackiego 10A - ZADANIE 2, 3. Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 - ZADANIE 3, w sposób sprawny, dokładny z dołożeniem należytej staranności i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, w godzinach otwarcia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE 1 - 3 100,00 złotych słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100. ZADANIE 2 - 1 200,00 złotych słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100. ZADANIE 3 - 800,00 złotych. słownie: osiemset złotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę wykaz głównych usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , odpowiadającej minimum wartości usług (usługi sprzątania w obiektach biurowych na kwotę odpowiadającą minimum wartości usług zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w niniejszym postępowaniu) zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w niniejszym postępowaniu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz w oparciu o załączone przez Wykonawcę minimum dwa dowody, określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia podmiotów, na których rzecz ww. usługi były wykonywane z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych oświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia podmiotów, na których rzecz ww. usługi były wykonywane , może załączyć własne oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o wykazane przez Wykonawcę w wykazie urządzenia oraz środki w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim sprzętem (w tym m.in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin i prania tapicerki meblowej) oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o dostarczoną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę odpowiadającą 100% wartości złożonej oferty netto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp; 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5.1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy pkt.6.2. 5.2.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5.3. Z dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. 5.4.Załączone dokumenty muszą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a dane zawarte w formularzach powinny mieć treść zgodną z załączonymi do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzorami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - ilość osób realizujących przedmiot zamówienia,zatrudniona na podstawie umowy o pracę - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości godzin wykonywania pracy przez Wykonawcę, w zależności od ilości przepracowanych godzin przez Zamawiającego. 2. Strony przewidują możliwość zmiany ceny brutto zawartej w niniejszej umowie, w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT lecz ostateczne wynagrodzenie nie może przekroczyć kwoty brutto zaoferowanej w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 3.Oprócz wypadków wymienionych w treści Kodeksu Cywilnego, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego jemu z tytułu wykonania części zamówienia. Odstąpienie od umowy powyżej nie rodzi roszczeń odszkodowawczych ani nie stanowi podstawy do naliczania kar umownych. 4.Odstąpienie od umowy określone w pkt. 1 nie rodzi roszczeń odszkodowawczych ani nie stanowi podstawy do naliczania kar umownych. 5. Zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, lecz wymagane jest pisemne powiadomienie drugiej strony umowy o zaistniałej zmianie. 6.W przypadku zmian, które będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania przez Wykonawcę ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. możliwa będzie zmiana wysokości wynagrodzenia w zakresie wynikającym z ww. zmian. 7.Zamawiający nie dopuszcza innych zmian umowy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 8.Niniejsza umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku gdy Wykonawca wykonywał będzie usługi w sposób nienależyty, niezgodny z umową lub zaprzestanie częściowo lub całkowicie realizacji umowy, po uprzednim wezwaniu skierowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy, w formie pisemnej, zawierającym informację o niezgodnym z umową wykonywaniem usługi przez Wykonawcę. 9.Każda zmiana niniejszej umowy dla swej ważności wymaga formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny), I piętro, pokój nr 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny), I piętro, pokój nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Jednostce Gdańsk, Oddziale Gdynia i ODTJ Autodromie Pomorze w Pszczółkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w obiektach PORD w Gdańsku: Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21 - ZADANIE 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. ilość osób realizujących przedmiot zamówienia,zatrudniona na podstawie umowy o pracę - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Jednostce Gdańsk, Oddziale Gdynia i ODTJ Autodromie Pomorze w Pszczółkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w obiektach PORD w Gdańsku: Oddział Gdynia, ul. Opata Hackiego 10A - ZADANIE 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. ilość osób realizujących przedmiot zamówienia,zatrudniona na podstawie umowy o pracę - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Jednostce Gdańsk, Oddziale Gdynia i ODTJ Autodromie Pomorze w Pszczółkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w obiektach PORD w Gdańsku: Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 - ZADANIE 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. ilość osób realizujących przedmiot zamówienia,zatrudniona na podstawie umowy o pracę - 10
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa aparatu do badań wideo LTM EEG, monitora do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca
- "Aktywnie Społecznie bezpiecznie" oraz "Wybieram Zielone" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 - realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na zadania
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (GZ-50) do punktów poboru pozostających w użytkowaniu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
- Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
- Usługi utrzymania czystości polegające na sprzątaniu obiektów i terenów administrowanych przez KOSiR.
- Usługa polegająca na wykonaniu prac porządkowych na rzecz Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania obiektów Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku wraz z terenem zewnętrznym
- Świadczenie usług sprzątania w zakresie utrzymania czystości i porządku w budynkach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, (...)
- Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2026
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





