Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Warszawa: Zorganizowanie 5 wizyt studyjnych (jedna krajowa i cztery zagraniczne) dla 5 grup 22 osobowych - pracowników OPS, PCPR, MCPS
Numer ogłoszenia: 281838 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 5 wizyt studyjnych (jedna krajowa i cztery zagraniczne) dla 5 grup 22 osobowych - pracowników OPS, PCPR, MCPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Niemiec dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym MCPS. Przedmiotem drugiej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Hiszpanii dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Austrii 22 pracowników PCPR z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS Przedmiotem czwartej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Włoch dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS Przedmiotem piątej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej krajowej dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS w województwie małopolskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a ponadto przedłożonych zaświadczeń że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków z właściwego na siedziby Wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
- 5 - Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcps.mazovia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w Warszawie, ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w Warszawie, ul. Nowogrodzka 62a, 02-002 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, realizowane przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Niemiec dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym MCPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 30 września - 4 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 14 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Niemiec dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe : Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w Niemczech. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w Niemczech. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej w Niemczech. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w Niemczech w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Niemiec i z powrotem klasą ekonomiczną. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach 1-2 osobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników (trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas każdego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
- 5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Hiszpanii dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 21-25 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 14 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Hiszpanii dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w Hiszpanii. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w Hiszpanii. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej w Hiszpanii. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w Hiszpanii w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Hiszpanii i z powrotem klasą ekonomiczną. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach 1 - 2 osobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników (trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas każdego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
- 5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Austrii 22 pracowników PCPR z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 4 - 8 listopada 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 14 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Austrii dla 22 pracowników PCPR z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w Austrii. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w Austrii. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej w Austrii. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w Austrii w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Austrii i z powrotem klasą ekonomiczną. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach 1 - 2 osobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników (trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas każdego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
- 5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem czwartej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Włoch dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 14 - 17 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 14 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Włoch dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej we Włoszech. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej we Włoszech. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej we Włoszech. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej we Włoszech w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Włoch i z powrotem klasą ekonomiczną. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach 1 - 2 osobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników (trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas każdego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
- 5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem piątej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej krajowej dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS w województwie małopolskim..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 7 - 11 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 14 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej w województwie małopolskim dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego w tym pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w województwie małopolskim. Przedstawienie funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w województwie małopolskim Wizyty studyjne w instytucjach realizujących projekty unijne w ramach PO KL z zakresu pomocy i integracji społecznej. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w województwie małopolskim w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem do siedziby Zamawiającego. Transport 22 osób pomiędzy hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach 1 - 2 osobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników (trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas każdego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
- 5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi realizacji konferencji naukowej polegającej na wynajmie sali konferencyjnej oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej i realizacji bankietu dla uczestników konferencji "PepMat 2026"
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Bobolice w 2026 roku
- Kompleksowa organizacja międzynarodowej Konferencji pn. "Europa możliwości, edukacja i praca z EURES - 15 lat praktyk w Austrii dla najlepszych".
- Usługa organizacji 3 jednodniowych konferencji w ramach projektu "Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Przełom Roku w Dzielnicy Wisła
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





