Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Garwolin: Przetarg nieograniczony na wyłonienie dostawcy lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie.
Numer ogłoszenia: 281625 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Targowa 2A, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 0-25 682 22 88, 682 22 89, fax. 0-25 682 42 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyłonienie dostawcy lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lekki samochód rozpoznawczo-ratowniczy z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Pzp, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą wykonanie w okresie jednego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na realizacji dostaw wozów strażackich; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy złożonych dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt IX dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 44 ustawy Pzp oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej (rozporządzeniem), w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Załącznik nr 1 - Streszczenie oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Załącznik nr 2 - Wypełniony druk (Opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczno-użytkowe) - załącznik A do SIWZ 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 4. Załącznik nr 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie ,,za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 5. Załącznik nr 5 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Załącznik nr 6 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Załącznik nr 7 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Załącznik nr 8 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest: a) osoba prawna, b) jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków, c) spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, d) spółka kapitałowa w organizacji, e) podmiot w stanie likwidacji, f) przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna), g) zagraniczna jednostka organizacyjna. 9. Załącznik nr 9 - Poświadczona (za zgodność z oryginałem) kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 200.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 200.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 10. Załącznik nr 10 - Poświadczona (za zgodność z oryginałem) kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4, 5 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 6,7 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż zamawiający muszą być oznaczone klauzulą (TAJNE) w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: - informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert, Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-garwolin.ires.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Targowa 2A, 08-400 Garwolin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul.Targowa 2A, 08-400 Garwolin, sekretaria pok. nr 60, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Interreg NEXT Polska - Ukraina - Wspólnie dla bezpieczeństwa w obszarze transgranicznym - Zakup agregatu dla OSP Garwolin
- Zatrudnienie pielęgniarek/pielęgniarzy w Oddziałach Szpitalnych
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów (Gmina Parysów)
- Budowa ulicy Zamojskiej w Garwolinie - Etap II.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1357W Sobolew - Grabniak - Damianów (Gmina Sobolew)
- MODERNIZACJA PODŁÓG W POMIESZCZENIACH KOPSN 2025
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach Śląskich
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego-gaśniczego z napędem 4x4 dla Gminy Mircze
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.