Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Opole: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 396 Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 1101 O W M. PRZECZÓW
Numer ogłoszenia: 281530 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 396 Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 1101 O W M. PRZECZÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 396 z droga powiatową nr 1101 O w m. Przeczów. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.21.00-6 - roboty w zakresie kopania rowów; 45.23.31.29-9 - roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg; 45.23.32.23-8 - wymiana nawierzchni drogowej; 45.11.12.30-9 - roboty w zakresie stabilizacji gruntu. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę starej nawierzchni wraz z podbudową, b) warstwę podbudowy z kamienia, c) warstwę wiążącą, d) warstwę ścieralną, e) rowy, f) frezowanie nawierzchni, g) wykonanie warstwy wyrównawczej, h) wykonanie stabilizacji gruntu, i) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, j) regulację studzienek ściekowych, k) wykonanie krawężnika, l) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 zadanie w zakresie robót drogowych o wartości co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto. Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał budowę, przebudowę, rozbudowę i modernizację dróg, chodników, parkingów z lub bez kanalizacji deszczowej na drogach krajowych i wojewódzkich z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej oraz remontów dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku kierownika budowy - branża drogowa, posiadającą uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 3 lata oraz zrzeszoną we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jej udostępnienia - minimum 1 osoba. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższego stanowiska rozumie się lata przepracowane na stanowisku kierownika budowy - branża drogowa. Wykonawca przedstawi doświadczenie w miesiącach i latach wraz z podaniem zajmowanych stanowisk wskazanej osoby. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) koparka o pojemności łyżki minimum 1,2 m3 - minimum 1 szt., b) walec statyczny samojezdny minimum 9 t *) - minimum 1 szt., c) walec wibracyjny samojezdny minimum 9 t *) - minimum 2 szt., d) zagęszczarka płytowa minimum 0,5 t - minimum 1 szt., e) rozkładarka mieszanek mineralno-bitumicznych o szer. minimum 7,0 m ze sterowaniem automatycznym - minimum 1 szt., f) wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych o wydajności minimum 50 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - minimum 1 szt. *) co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. UBEZPIECZENIE. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 6. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 6.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 6, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Opolu
- Wykonanie instalacji radiotelefonu w pojazdach służbowych wykorzystywanych w jednostkach organizacyjnych Policji garnizonu opolskiego
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń elektronicznych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Wycinka i pielęgnacja drzew oraz krzewów na terenach należących do Gminy Opole w 2026 r.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dróg kompleksu" Składu Jastrzębie ETAP II
- Modernizacja rowu przy ul. Leśnej w Chechle.
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Mieście Lubawskim
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1216O przy ul. Dworcowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5488P w m. Zielona Wieś w zakresie budowy chodnika - ETAP I.
- Remont drogi gminnej nr 617 074S Łączyna - Skała oraz drogi gminnej nr 617 075S Mlaskawka we wsi Istebna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





