Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Mińsk Mazowiecki: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ
Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM
W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 281465 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7598700 do 65, fax. 025 7598702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej a także zakup skanera na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim. Zamówienie obejmuje ponadto dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Parametry techniczne sprzętu określone zostały w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwagi: Ww. sprzęt musi odpowiadać wszystkim parametrom, być fabrycznie nowy, oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania deklaracji i certyfikatów wydanych przez producenta, dla komputerów wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U., z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Starostę Mińskiego, poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 wyżej cytowanej ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 - podpisane przez wykonawcę, 2. Oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców- załącznik nr 3 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, b) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji innego organu - załącznik nr 4 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca składa następujące dokumenty: zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji- oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu określonego w pkt. 3 lit. a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) składa dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3 lit. b oraz w pkt. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 5 lit a) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający powyższe oświadczenie powinien być wystawiony w terminie określonym w pkt 5 lit. a.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 8 (biuro obsługi interesanta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie usług zastępczej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
- Świadczenie usług porządkowych na rzecz Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
- Dostawa gazów medycznych
- "Wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności usług medycznych oraz związanych z nimi badań".
- Dostawa wraz z wdrożeniem serwerów wirtualizacyjnych, macierzy flash SSD, przełączników LAN, macierzy dyskowej NAS, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji przez Małopolski Instytut Kultury w Krakowie projektu "Wirtualne Muzea Małopolski 2030. Fenomenalna Małopolska"
- Zakup pierwszego wyposażenia IT do serwerowni oraz OIT3
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia żłobka gminnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy - laptopy
- Zakup uzupełniającej infrastruktury sprzętowej niezbędnej do prowadzenia procesu digitalizacji muzealiów i archiwaliów wraz z zakupem licencji oprogramowania - postępowanie II
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa, podniesienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Godziszów - etap 3
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.