Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy – laptopy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy – laptopy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b755ade0-1f63-4d9d-afd5-81e6ceca895b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094526/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – laptopy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/pn/dbfo-ursynow/demand/241621/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/pn/dbfo-ursynow/demand/241621/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO-XII-DAZ.4660.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2369555,28 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108130,08 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – laptopy.
2. Zakres podstawowy niniejszej umowy obejmuje dostawę 19 laptopów.
3. Dostarczony sprzęt będzie zgodny ze Specyfikacją techniczną, która stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, a także będzie nowy i nieużywany.
4. Dostarczony sprzęt będzie zgodny z polskimi normami prawnymi i dopuszczony do użytkowania w Polsce.
5. Sprzęt zostanie dostarczony do siedziby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 (V piętro) w (02-777) Warszawie.
6. Wykonawca wraz ze sprzętem będącym przedmiotem umowy przekaże Zamawiającemu:
1) karty gwarancyjne na każdy element dostawy;
2) kopie wszelkich dokumentów potwierdzających spełnienie niezbędnych norm i wytycznych, które są wymagane do dopuszczenia do użytkowania na terenie Polski dostarczonego sprzętu;
3) szczegółowe informacje dotyczące trybu zgłaszania awarii w okresie gwarancji;
4) listę punktów serwisowych, w tym ich adresy, numery telefonów i adresy mailowe.
7. Zamawiający wymaga by zamówienie było realizowane na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystaniaz prawa opcji.
2. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu zamówienia o nie więcej niż 19 laptopów.
3. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji zwiększenia zapotrzebowania na laptopy przy jednoczesnym zabezpieczeniu na ten cel środków finansowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena brutto (C) – 60%;
2) okres gwarancja (G) – 20%;
3) rozszerzenie gwarancji (R) – 20%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
f) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,
h) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach,
- którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentacji technicznej przygotowanej i wystawionej przez producenta sprzętu określającej cechy oferowanego produktu, przy czym z dokumentacji technicznej musi wynikać zgodność oferowanego sprzętu z parametrami opisanymi w pozycjach 1, od 3 do 6 oraz 9 w Specyfikacji technicznej, która stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,- przedmiotowy środek dowodowy w postaci certyfikatu jakości TCO dla zaoferowanych laptopów lub dokumenty równoważne (warunki równoważności dla certyfikatu równoważności określono w Specyfikacji technicznej, która stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z rozdziałem XVII SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy dotyczących:1) przedmiotu Umowy, która polega na:
a) zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
- zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji,
- konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej danego elementu dostawy,
- zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert,
o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności
i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu,
b) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej – pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
2) terminu zakończenia przedmiotu Umowy, o czas trwania przeszkody,
w następujących przypadkach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) braku możliwości udostępnienia pomieszczeń, w których dostarczany sprzęt miał zostać zamontowany, o ile Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł tego przewidzieć przed terminem składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) gdy wystąpi kolizja innych zamówień realizowanych na zlecenie Zamawiającego
z wykonaniem dostawy, której nie dało się przewidzieć przed rozpoczęciem realizacji,
d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
2. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy, pod adresem https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/pn/dbfo-ursynow/demand/241621/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym w związku z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.Zamówienie w zakresie podstawowym zostanie wykonane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od podpisania Umowy.
Zamawiający w terminie 30 dni od podpisania Umowy może wezwać Wykonawcę do realizacji opcji.
W sytuacji realizacji opcji, opcja zostanie wykonana przez Wykonawcę w terminie 14 dni od wezwania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 690/2025 Opracowanie projektu koncepcji i przygotowania PFU dla inwestycji polegającej na termomodernizacji i przebudowie budynku użyteczności publicznej przy ul. Włókienniczej 54 w Warszawie.
- Sukcesywne przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego na 2026r. -usługa cateringowa"
- Odnowienie i dostarczenie dodatkowych subskrypcji dla systemu NAC ExtremeCloud IQ i WiFi oraz przedłużenie wsparcia technicznego dla tych systemów
- Remont pustostanów lok. mieszkalnych - własność m.st Warszawy, adm. przez ZGN Wola, TZOM Nowolipki (ul.Anielewicza 45m. 123, ul.Anielewicza 45 m.155, ul.Anielewicza 45 m.17, ul.Długosza 29 m.2).
- Modyfikacja funkcjonalności i rozwój portalu internetowego "Baza wiedzy w zakresie nierówności w zdrowiu".
- Zakup i dostawa paczek świątecznych oraz zakup i dostawa kart podarunkowych dla dzieci pracowników
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji przez Małopolski Instytut Kultury w Krakowie projektu "Wirtualne Muzea Małopolski 2030. Fenomenalna Małopolska"
- Zakup pierwszego wyposażenia IT do serwerowni oraz OIT3
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia żłobka gminnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy - laptopy
- Zakup uzupełniającej infrastruktury sprzętowej niezbędnej do prowadzenia procesu digitalizacji muzealiów i archiwaliów wraz z zakupem licencji oprogramowania - postępowanie II
- Dostawa 50 sztuk laptopów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.