eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Poznań: Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 281368 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto , ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, faks 061 858-56-23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu i został podzielony na 23 pakiety (części)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Nie złożenie dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie złożenie dokumentów sporządzonych w językach obcych wraz z tłumaczeniem na język polski) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą) z zastrzeżeniem pkt. 4.5; nie spełnienie warunków określonych w pkt. 4.3.1 spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem j.w. 4.5 Zamawiający wezwie wykonawców do uzupełnienia wyszczególnionych w pkt. 4.2 i 4.3.1, brakujących lub wadliwych, dokumentów lub oświadczeń w trybie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 3 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Do postępowania mogą przystąpić wykonawcy występujący wspólnie. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.3 SIWZ oraz wzory 7.1 Dokumenty (certyfikaty) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego sprzętu, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy) , tj. certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - w pakietach 1 - 3, 5 - 23 cena 100%, w pakiecie 4 - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Stare Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61 - 285 Poznan - Dział Zamówień Publicznych (pok. 134).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań Stare Miasto na terenie Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3, pok. 239.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SYSTEMY DO PODAWANIA TLENU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski tlenowe dla dorosłych z drenem tlenowym - 100 szt. - 2. Dreny do tlenu - 600 szt. 3. Cewniki tlenowe donosowe- 2000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT DO UTRZYMANIA DROŻNOŚCI DRÓG ODDECHOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki ustno-gardłowe nr 2 - 800 szt. 2. Rurki ustno-gardłowe nr 3 - 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PROWADNICA DO TRUDNYCH INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do trudnych intubacji z zakrzywioną końcówką (bougie) rozmiar 15 Ch - 10szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE I TRACHEOSTOMIJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 7 - 300 szt. 2. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 7,5 - 500 szt. 3. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 8 - 500 szt. 4. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 8,5 - 200 szt. 5. Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem nr 7 - 100 szt. 6. Rurki tracheostomijne nr 8 - 100 szt. 7. Rurki tracheostomijne nr 8,5 - 200 szt. 8. Rurki tracheostomijne nr 9 - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE ZBROJONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne zbrojone nr 8 - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGOTRWAŁYCH INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 7,5 - 80 szt. 2. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 8 - 150 szt. 3. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 8,5 - 100 szt. 4. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 9 - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RURKA TRACHEOSTOMIJNA BEZ MANKIETU USZCZELNIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna bez mankietu uszczelniającego nr 8 - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtry mechaniczne - 1000 szt. 2. Filtry mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci - 400 szt. 3. Filtry elektrostatyczne - 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Toaleta dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 12 - 500 szt. 2. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 14 - 2000 szt. 3. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 16 - 3000 szt. 4. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 18 - 1500 szt. 5. Zestaw do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PRZEDŁUŻENIA DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik karbowany - 1 200 szt. 2. Kolanko kątowe - 1 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZGŁĘBNIKI ŻOŁĄDKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa CH 12 - 100 szt. 2. Sonda żołądkowa CH 14 - 300 szt. 3. Sonda żołądkowa CH 16 - 300 szt. 4. Sonda żołądkowa CH 20 - 100 szt. 5. Sonda Sengstakena - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZESTAWY DO WLEWÓW DOŻYLNYCH I AKCESORIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren przedłużający z trójnikiem - 300 szt. 2. Kraniki trójdrożne - 800 szt. 3. Przedłużacze do pomp infuzyjnych - 1600 szt. 4. Przedłużacze do pomp infuzyjnych czarne - 400 szt. 5. Strzykawki do pomp infuzyjnych czarne - 450 szt. 6. Wkłucia trójdrożne z zaworem bocznym - 500 szt. 7. Strzykawki do pomp infuzyjnych przeźroczyste - 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SPRZĘT UROLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zatyczki -zaślepki- do cewników, uniwersalne do wszystkich rozmiarów - 400 szt. 2. Łączniki do łączenia cewników z drenami lub strzykawkami Luer-Lock - 300 szt. 3. Cewniki Foley a silikonowe CH 14 - 100 szt. 4. Cewniki Foley a silikonowe CH 16 - 100 szt. 5. Cewniki Foley a silikonowe CH 18 - 100 szt. 6. Cewniki Foley a silikonowe CH 20 - 200 szt. 7. Cewniki Foley a silikonowe CH 22 - 200 szt. 8. Cewniki Tiemanna z balonem CH 14 - 30 szt. 9. Cewniki Tiemanna z balonem CH 18 - 30 szt. 10. Cewniki Tiemanna z balonem CH 20 - 10 szt. 11. Cewniki Tiemanna bez balonu CH 16 - 30 szt. 12. Cewniki Tiemanna bez balonu CH 18 - 30 szt. 13. Worki do moczu - 1300 szt. 14. Zestawy do pomiaru diurezy godzinowej - 180 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KOMORA WILGOTNA DLA OCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komora wilgotna - 160 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZESTAWY DO NAKŁUCIA OPŁUCNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do nakłuwania j. opłucnej - 80 szt. 2. Cewnik do drenażu opłucnej - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: POMIARY KAPNOGRAFII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Linia próbkująca do kapnografii - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ĆWICZENIA ODDECHOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie do ćwiczeń oddechowych - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: OBWODY ODDECHOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw: obwody oddechowe jednorazowe dla dorosłych z PCV do respiratorów- 500szt. 2. Obwody oddechowe jednorazowe dla dorosłych kompatybilne z aparatem do znieczulenia Julian firmy Drager. - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: WKŁADY DO SYSTEMÓW SSĄCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik jednorazowego użytku - 1 000 szt. 2. Przewód do systemów ssących - 1 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PORT NACZYNIOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw: port + cewnik + zestaw do implantacji metodą Selingera - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: IGŁY DO PORTÓW NACZYNIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła zagięta do krótkich wlewów - 50 szt. 2. Igła zagięta z możliwością mocowania do długotrwałych wlewów - 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZESTAW DO SSANIA OPŁUCNOWEGO, JAŁOWY Z KOMORĄ ZBIORCZĄ WYMIENNĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skład zestawu: wymienny zbiornik na wydzielinę, komory do regulacji siły ssania, zestaw drenów do pacjenta, zestaw drenów do urządzenia ssącego - 10 szt. 2. Komora zbiorcza do zamawianego zestawu do ssania opłucnowego - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZESTAW DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do podawania preparatów żywieniowych drogą dojelitowego (do sondy dożołądkowej/dojelitowej), metodą grawitacyjną kompatybilne z workami Nutrison pack - 300 szt. 2. Zestaw do podawania preparatów żywieniowych drogą dojelitowego (do sondy dożołądkowej/dojelitowej), za pośrednictwem pompy Flocare 800 kompatybilne z workami miękkimi Nutrison pack - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.