eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Doposażenie Kliniki Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii i Hepatologii w sprzęt medyczny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Olsztyn: Doposażenie Kliniki Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii i Hepatologii w sprzęt medyczny
Numer ogłoszenia: 281313 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263641 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Kliniki Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii i Hepatologii w sprzęt medyczny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie Kliniki Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii i Hepatologii w sprzęt medyczny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączeniu - Warunki techniczne - warunki graniczne. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na urządzenia regenerowane, używane lub będące przedmiotem pokazów, demonstracji, itp. Urządzenia medyczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2013 r. oraz dopuszczone do obrotu i używania, posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE m.in. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt medyczny był dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub deklaracja zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: 1) w przypadku aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym min. 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, 2) w przypadku myjni do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich min. 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca sporządzi i dostarczy protokół zdawczo - odbiorczy, dokumenty dopuszczające do używania wraz z niezbędnymi certyfikatami, paszport techniczny, dostarczy również wszelką dokumentację producenta dotyczącą dostarczanego urządzenia, instrukcje obsługi. W formie pisemnej dostarczy również gwarancję na oferowane urządzenia medyczne. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy przy użyciu własnych środków transportu i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku i rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona pierwszego uruchomienia dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego a także przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Całość przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej na podstawie dokumentu przekazania (protokół przekazania - wszystkie dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone na język polski).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1. Aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMED Sp. z o.o. Sp. k.,, ul. Ryżowa 69a, 05-816 Opacz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35605,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38539,32

  • Oferta z najniższą ceną: 38539,32 / Oferta z najwyższą ceną: 38539,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2. Automatyczna myjnia do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olympus Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160038,10

  • Oferta z najniższą ceną: 160038,10 / Oferta z najwyższą ceną: 160038,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.