eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostosowanie nawierzchni bitumicznych na odcinkach dróg krajowych preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchunr8 Kudowa Słone - Lewin Kłodzki, nr 33 Kłodzko - Żelazno do wymagań COST 323 - zamówienie dodatkowe do umowy GDDKiA o/Wr83/PN/R/R-2/2012 z dnia 20.06.2012r.



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Wrocław: Dostosowanie nawierzchni bitumicznych na odcinkach dróg krajowych preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu: nr8 Kudowa Słone - Lewin Kłodzki, nr 33 Kłodzko - Żelazno do wymagań COST 323 - zamówienie dodatkowe do umowy GDDKiA o/Wr83/PN/R/R-2/2012 z dnia 20.06.2012r.
Numer ogłoszenia: 280904 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie nawierzchni bitumicznych na odcinkach dróg krajowych preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu: nr8 Kudowa Słone - Lewin Kłodzki, nr 33 Kłodzko - Żelazno do wymagań COST 323 - zamówienie dodatkowe do umowy GDDKiA o/Wr83/PN/R/R-2/2012 z dnia 20.06.2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostosowanie nawierzchni bitumicznych na odcinkach dróg krajowych preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu: nr8 Kudowa Słone - Lewin Kłodzki, nr 33 Kłodzko - Żelazno do wymagań COST 323 - zamówienie dodatkowe do umowy GDDKiA o/Wr83/PN/R/R-2/2012 z dnia 20.06.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Heilit + Woerner Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Wysoka, ul. Lipowa 5A, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34200,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49357,30

  • Oferta z najniższą ceną: 49357,30 / Oferta z najwyższą ceną: 49357,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 20 czerwca 2012 r. Zamawiający zawarł z wykonawcą robót - Heilit + Woerner Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - umowę UMOWA GDDKiA O/WR 83/PN/R/R-2/2012, której przedmiotem jest Dostosowanie nawierzchni bitumicznych na odcinkach dróg krajowych: nr 8 Kudowa - Słone - Lewin Kłodzki i nr 33 Kłodzko - Żelazno do preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu - do wymagań COST 323. Zakres prac do wykonania w ramach umowy podstawowej Zamawiający określił na podstawie zleconego Politechnice Wrocławskiej raportu pn.: Badania i analiza nośności oraz cech powierzchniowych wybranych odcinków dróg krajowych nr 3, 8, 33 dla potrzeb WIM. Na podstawie dokonanych odwiertów ustalono grubość oraz rodzaj warstw i na tej podstawie określono technologię remontu. Polega on na: - usunięciu istniejących warstw konstrukcji nawierzchni, - frezowaniu warstw asfaltowych, - odbudowie konstrukcji nawierzchni. Po rozpoczęciu robót budowlanych, po sfrezowaniu warstw asfaltowych i wykonaniu badań laboratoryjnych na działce roboczej na DK nr 8 stwierdzono, że istniejąca podłoże nie ma nośności, jest mocno nawodnione i konieczne jest wzmocnienie jego struktury oraz zwiększenie grubości projektowanej podbudowy zasadniczej. Na działce roboczej na DK 33 wykonane badania wykazały, że pod nawierzchnią bitumiczną znajduje się warstwa z betonu cementowego. Dopiero po wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej stwierdzono, że lokalnie wzdłuż osi drogi ułożona jest warstwa z betonu cementowego, którą należy rozebrać. W związku z powyższym konieczne jest wykonanie dodatkowego zakresu prac, nieprzewidzianego umową podstawową, polegającego na: DK 8: - rozbiórce podbudowy betonowej, - osuszeniu zaglinionego podłoża silimentem, - ułożeniu warstwy kruszywa stabilizowanego mechanicznie DK 33: - rozbiórce piasku zalegającego na podbudowie, - uzupełnieniu kruszywem, - rozbiórce podbudowy betonowej, - uzupełnieniu rozebranej podbudowy kruszywem. Dodatkowy zakres prac zlecany jest wykonawcy robót na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.): - zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - Heilit + Woerner Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; - zakres zamówienia dodatkowego nie jest objęty zamówieniem podstawowym; - wartość robót dodatkowych nie przekracza 50 % wartości zadania podstawowego - szacunkowa wartość zadania dodatkowego wynosi 11,67 % wartości realizowanego zadania; - roboty dodatkowe są konieczne do wykonania dla prawidłowego wykonania zadania podstawowego; - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; - konieczność wykonania robót dodatkowych stało się konieczne na skutek niemożliwej wcześniej do przewidzenia sytuacji - ustalenie parametrów nośności istniejącej podbudowy oraz podłoża na całym remontowanym odcinku możliwe było dopiero po usunięciu warstw konstrukcji nawierzchni drogi oraz wykonaniu badań laboratoryjnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.