To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Wodzisław Śląski: Produkcja i emisja spotów w systemie Digital Signage na terenie Międzynarodowych Portów Lotniczych Katowice w Pyrzowicach i Międzynarodowych Portów Lotniczych we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 280882 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248314 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4590431, faks 032 4552463.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja i emisja spotów w systemie Digital Signage na terenie Międzynarodowych Portów Lotniczych Katowice w Pyrzowicach i Międzynarodowych Portów Lotniczych we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Produkcję i emisję spotów w systemie Digital Signage na terenie Międzynarodowych Portów Lotniczych Katowice w Pyrzowicach i Międzynarodowych Portów Lotniczych we Wrocławiu. Czas trwania emisji: 17 tygodni w 2010 roku i 23 tygodnie w 2011 roku na każdym z lotnisk. Spot 30 sek , 1 emisja w każdej godzinie przez 23 godziny w ciągu doby. Produkcja 2 spotów 30 sek - jeden w roku 2010 drugi w 2011 - na podstawie materiałów (storyboardów) dostarczonych przez Zamawiającego. Spoty wykonane w technologii Flash w rozdzielczości 1280x768...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-TV MULTIMEDIA Sp. z o.o, ul. Pomorska 26, 45-321 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61048,80
Oferta z najniższą ceną: 52879,68 / Oferta z najwyższą ceną: 61048,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie Wodzisławia Śląskiego" - Doświetlenie Cmentarza Komunalnego w Wodzisławiu Śląskim.
- Badanie wietrzności oraz opracowanie studium wykonalności wraz z PFU pod kątem wykorzystania energii wiatru na terenach OŚ Karkoszka II w Wodzisławiu Śl. oraz sąsiadujących
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
- Budowa oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim
- Modernizacja zagospodarowania terenu przy PP19 w Wodzisławiu Śląskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej" dot. realizacji przedsięwzięcia "Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych"
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn. "Budowa obwodnicy Końskich w ciągu DW 749 - I etap (od DW 728 do DW 749) dł. ok. 2,0 km"
- Wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szkoła to dwa koła"
- KOMPLEKSOWA REALIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-EDUKACYJNEJ PROJEKTU "OCHRONA DZIEDZICTWA NATURALNEGO NA TERENIE SZPITALA "DZIEKANKA" W GNIEŹNIE"
- Przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promocyjnej otwarcia i programu Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.