Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promocyjnej otwarcia i programu Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.zywicka@artmuseum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promocyjnej otwarcia i programu Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8731513a-b9f8-4bda-8319-5566ca15c314
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://artmuseum.ezamawiajacy.pl/pn/ARTMUSEUM/demand/221332/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl/pn/ARTMUSEUM/demand/221332/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne opisano w SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych w treści SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych w treści SWZ zamieszczonej na stronie https://artmuseum.ezamawiajacy.pl SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MSN/11/PU/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promocyjnej otwarcia i programu Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promującej rok pilotażowy Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych, nowego oddziału Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja noty prasowej
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają doświadczenie do realizacji zamówienia tj. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
min. 3 kampanie promocyjne dla instytucji kultury promujących ich działalność artystyczną w tym minimum jedna kampania prowadzona była z wykorzystaniem technik storytellingu i ambient marketingu na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto każda.
Przez kampanię promocyjną należy rozumieć:
zorganizowany zespół działań komunikacyjnych i marketingowych prowadzonych w określonym czasie, mających na celu budowanie świadomości, zwiększenie rozpoznawalności, zainteresowania lub uczestnictwa w wydarzeniu, projekcie, inicjatywie lub działalności instytucji. Kampania promocyjna może obejmować działania
z zakresu reklamy (np. outdoor, radio, prasa, internet, social media), public relations, działań informacyjnych, eventowych oraz dystrybucji materiałów promocyjnych, realizowanych w ramach spójnej strategii komunikacyjnej.
Przez instytucje kultury należy rozumieć:
instytucje kultury w rozumieniu Ustawy z dnia 20 października 1991 r. (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 87 ) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej określone w Rozdziale 2 tej ustawy(np. teatry, muzea, galerie), .
Przez działalność artystyczną należy rozumieć:
działalność artystyczną prowadzoną w jednej z form określonych w art. 11 ust. 2 wyżej cytowanej ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej w dziedzinie teatru, muzyki, tańca, z udziałem twórców i wykonawców, w szczególności: teatry, filharmonie, opery, operetki, orkiestry symfoniczne i kameralne, zespoły pieśni i tańca oraz zespoły chóralne
Sposób oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował wyżej wymienione usługi oraz potwierdzi to dowodami należytego ich wykonania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ: Wykaz usług oraz przełożonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi. ;
2) dysponują osobami do realizacji zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się
z minimum pięciu osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia tj.
• min. 1 osoba: koordynator/koordynatorka posiadający/posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w koordynacji lub nadzorze nad realizacją ogólnomiejskich kampanii promocyjnych dla instytucji i organizacji kultury lub wydarzeń kulturalnych tj. festiwale muzyczne, filmowe, teatralne o ogólnopolskim zasięgu lub premiery muzyczne/teatralne/kinowe/serialowe o ogólnopolskim zasięgu,
• min. 1 osoba: grafik/graficzka posiadający/posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie
w projektowaniu identyfikacji graficznych dla instytucji i organizacji kultury lub wydarzeń kulturalnych tj. festiwale muzyczne, filmowe, teatralne o ogólnopolskim zasięgu lub premiery muzyczne/teatralne/kinowe/serialowe o ogólnopolskim zasięgu,
• min. 1 osoba: webmaster/webmasterka posiadający/ posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie
w projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu stronami internetowymi lub aplikacjami online dla instytucji
i organizacji kultury lub wydarzeń kulturalnych tj. festiwale muzyczne, filmowe, teatralne o ogólnopolskim zasięgu lub premiery muzyczne/teatralne/kinowe/serialowe o ogólnopolskim zasięgu,
• min. 1 osoba: social media i content manager/managerka posiadający/posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu markami w mediach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn i produkcji treści promocyjnych dla instytucji i organizacji kultury lub wydarzeń kulturalnych tj. festiwale muzyczne, filmowe, teatralne o ogólnopolskim zasięgu lub premiery kinowe/serialowa o ogólnopolskim zasięgu,
• min. 1 osoba: pr manager/managerka posiadający/posiadająca minimum pięcioletnie doświadczenie
w tworzeniu komunikatów prasowych i zarządzaniu komunikacją z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi dla instytucji i organizacji kultury lub wydarzeń kulturalnych tj. festiwale muzyczne, filmowe, teatralne o ogólnopolskim zasięgu lub premiery kinowe/serialowa o ogólnopolskim zasięgu
Sposób oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wyżej wymienione osoby do realizacji zamówienia i opisze ich doświadczenie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ: Wykaz osób
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku przesłanek do wykluczenia, w związku z tym na etapie składania dokumentów „na wezwanie” Wykonawca składa oświadczenie o aktualności danych zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem 4 a do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) Załącznik nr 6 – Wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami do realizacji zamówienia określonego w pkt. 9.4 lit. b) SWZ oraz do oceny kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” określonego w pkt. 12.8. SWZ.
Uwaga: Dokument nie podlega uzupełnieniu w zakresie „doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, które jest wymagane do oceny oferty w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
b) Załącznik nr 7 do SWZ: oświadczenie na podstawie art. 117 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
c) Załącznik nr 8 do SWZ: oświadczenie na podstawie art. 118 ustawy pzp (jeżeli dotyczy) – składa Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
2. Podmiotowe środki dowodowe składane „na wezwanie”
Zgodnie z art. 274 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
a) Załącznika nr 5 – wykaz usług, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt.9.4. lit. a) SWZ potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz oceny oferty w kryterium „nota prasowa” określone w pkt. 12.8 SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą a) Notę prasową, Nota prasowa na 1800 znaków ze spacjami na temat otwarcia Pawilonu stworzona na podstawie briefu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia oraz koncepcji kuratorskiej dostępnej w Załącznik nr 2 do SWZ: Brief kampanii i koncepcja kuratorska Uwaga: nota prasowa nie podlega uzupełnieniu5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) składane wraz z ofertą do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie bądź poświadczonej przez osobę uprawnioną;b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) składane wraz z ofertą wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa składane wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) w przypadku składania dokumentów, które są objęte tajemnicą przedsiębiorstwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.c) Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane
d) Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
e) nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określają szczegółowo zapisy Załącznika nr 1 do SWZ - projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://artmuseum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-05 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający ogranicza liczbę Wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 wykonawców spełniających w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w pkt. 12.5. SWZ. W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu jest mniejsza niż 3, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacjiINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA REALIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-EDUKACYJNEJ PROJEKTU "OCHRONA DZIEDZICTWA NATURALNEGO NA TERENIE SZPITALA "DZIEKANKA" W GNIEŹNIE"
- Przygotowanie i realizacja kompleksowej kampanii promocyjnej otwarcia i programu Pawilonu Tańca i innych sztuk performatywnych
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Kampania informacyjno-promocyjna
- Usługa opracowania i realizacji kampanii społecznej pn.: "Widzę Cię! Słyszę Cię!" dot. uzależnień behawioralnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.