To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-01
Wrocław: Dostawa żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków rejon II z
podziałem na zadania - liczba zadań 6
Numer ogłoszenia: 280742 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215014 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków rejon II z podziałem na zadania - liczba zadań 6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3-3.5. do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BLUMAR Marcin Uchański, Ul. Komuny Paryskiej 72, 50-452 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33776,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37196,46
Oferta z najniższą ceną: 37196,46 / Oferta z najwyższą ceną: 37196,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa przetworów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PASSAGE M Monika Smoter, ul. Zagrzebska 8, 51-208 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16969,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16749,50
Oferta z najniższą ceną: 16749,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16749,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO przy drodze wojewódzkiej nr 338 na odcinku WOŁÓW - STARY WOŁÓW, zlokalizowanego w km 12+260 - 14+250
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 455 w zakresie ciągu pieszo - rowerowego i ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Oławskiej od ul. Ogrodowej do ul. Leśnej w Jelczu-Laskowicach
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 338 na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną G102806 do m. Stary Wołów w km 9+900 - 11+810.
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej."
- SZP/243-205/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH, KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH
- Sukcesywna dostawa mięsa i drobiu do stołówki Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie w okresie od 01.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek CUL
- Dostawa artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola w Pielgrzymowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.