Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Zduńska Wola: Przebudowa budynków mieszkalnych w Centrum Miasta Zduńska Wola, ul. Plac Wolności 9 wraz z oficyną, 9a oraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich, w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola
Numer ogłoszenia: 28060 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków mieszkalnych w Centrum Miasta Zduńska Wola, ul. Plac Wolności 9 wraz z oficyną, 9a oraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich, w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach opracowanego projektu zakres prac będzie obejmował: - przebudowę budynków mieszkalnych, - utwardzenie terenu wraz z ukształtowanie spadków terenu, - wykonanie nowoprojektowanego przyłącza z wodociągu miejskiego, - wykonanie wewnętrznego przyłącza wodociągowego, - wykonanie wewnętrznego przyłącza kanalizacji sanitarnej z istniejącego przyłącza do miejskiej kanalizacji sanitarnej , - wykonanie nowoprojektowanego przyłącza c. o., Przebudowa budynków usytuowanych frontem do Placu Wolności polegać będzie między innymi na zmianie sposobu użytkowania lokali mieszkalnych znajdujących się na parterze na lokale usługowe. Ponadto będą wykonane roboty budowlane polegające na: - zasypaniu piwnic w budynku o nr 9a, - demontażu istniejących posadzek parteru oraz zmianie poziomu projektowanych posadzek w parterze, - wykonaniu wyburzeń oraz zamurowań w celu podziału istniejących pomieszczeń na lokale usługowe oraz mieszkania, - wykonaniu ścianek działowych na parterze z pustaków ceramicznych w celu podziału pomieszczeń, - wykonaniu ścianek działowych na parterze w celu podziału pomieszczeń, - likwidacji istniejących otworów kominowych, - wyburzeniu istniejących schodów, - dobudowaniu nowej klatki schodowej od strony podwórka spełniającej warunki techniczne oraz wymogi ppoż., - wymianie stropów drewnianych na stropy gęsto żebrowe, - rozbiórce kominów powyżej I piętra, - wymianie konstrukcji i pokrycia dachu, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony Placu Wolności o wymiarach 120/220 cm, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, - zamknięciu wejścia na poddasze nieużytkowe klapą o odporności ogniowej EI 30, - wymianie stolarki okiennej w elewacji frontowej od strony Placu Wolności na stolarkę okienną drewnianą, pozostałe okna dopuszcza się z PCV zgodnie z załączoną dokumentacją, - montażu nowych drzwi wewnętrznych w poszczególnych lokalach usługowych oraz mieszkaniach, - wymianie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, Przebudowa budynku oficyny znajdującej się w podwórzu polegać będzie na: - wykonaniu wyburzeń oraz zamurowań w celu uzyskania nowego podziału na samodzielne i spełniające warunki techniczne mieszkania, - wykonaniu ścianek działowych na parterze w celu podziału pomieszczeń, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, - zamknięciu wejścia na poddasze nieużytkowe klapą o odporności ogniowej EI 30, - wymianie stolarki okiennej w elewacji frontowej od strony Placu Wolności na stolarkę okienną drewnianą, pozostałe okna dopuszcza się z PCV zgodnie z załączoną dokumentacją, - montażu nowych drzwi wewnętrznych w poszczególnych lokalach usługowych oraz mieszkaniach, - wymianie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, Przebudowa budynku oficyny znajdującej się w podwórzu polegać będzie na: - wykonaniu wyburzeń oraz zamurowań w celu uzyskania nowego podziału na samodzielne i spełniające warunki techniczne mieszkania, - wykonaniu ścianek działowych na parterze w celu podziału pomieszczeń, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, z co najmniej jednym skrzydłem drzwiowym o minimalnym wymiarze w świetle przejścia 90x240, - wybudowaniu nowych schodów wejściowych prowadzących do budynku o parametrach spełniających warunki techniczne, - zamurowaniu okien na klatce schodowej od strony północno-zachodniej, - dociepleniu dachu styropianem gr. 10 cm oraz wymianie pokrycia dachu, - montażu drzwi prowadzących do poszczególnych mieszkań z klatki schodowej drzwi przeciwpożarowych o odporności ogniowej EI 30, - montażu nowych drzwi prowadzących do schowka na parterze, - montażu nowych drzwi wewnętrznych w poszczególnych mieszkaniach, - wymianie posadzek na wszystkich kondygnacjach, - wymianie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, - docieplenieu ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi gr. 15 cm,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.25.11.30 - 45.25.11.30 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 48.500,00 złotych (słownie złotych : czterdzieści osiem tysięcy pięćset )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę zbliżoną rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu, Zamawiający uznaje jedno zamówienie o łącznej wartości min. 2.000.000,00 złotych dotyczące budowy, odbudowy, rozbudowy lub nadbudowy obiektu kubaturowego wraz z zagospodarowaniem terenu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że powierzy na czas realizacji zadania obowiązki wynikające z przedmiotu zamówienia osobom posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - które mogą sprawować samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzonej informacją z banku obsługującego, Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium; 3. Kosztorys ofertowy pełny 4. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 5. Podpisany wzór umowy (zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ) wraz z wzorem gwarancji Załącznik nr 5. 6. Załącznik nr 13 tabela kursów średnich NBP z dnia ogłoszenia przetargu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli zajdzie któryś z wymienionych przypadków: a) nastąpi modyfikacja zakresu zamówienia wynikająca z konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych (w szczególności wynikająca z braków w dokumentacji projektowej) lub rezygnacji przez Zamawiającego z określonego rodzaju i zakresu umówionych robót budowlanych, b) wystąpią braki w dokumentacji projektowej, c) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, d) zostaną zmienione przepisy prawa regulujące wysokość podatku VAT, e) nastąpią zmiany regulacji prawnych (również unijnych) mające wpływ na podwyższenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola
ul. Stefana Złotnickiego 3
98-220 Zduńska Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Stefana Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola Biuro Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowa VI: Odnowa obszarów miejskich Działanie 6.1: Rewitalizacja obszarów problemowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli
- Modernizacja i doposażenie w nowoczesny sprzęt warsztatów w Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
- Budowa oświetlenia na ul. Karsznickiej
- Budowa infrastruktury turystycznej przy zbiorniku Kępina
- "Modernizacja infrastruktury Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddziału Urologii z Pododdziałem Ortopedii i Pododdziałem Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST. IM. WŁADYSŁAWA JANA CIESIELSKIEGO W GORZOWIE WLKP.
- Przebudowa sieci wodociągowej w m. Nowe Czarnowo
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
- Wymiana pokrycia dachowego z ewentualną wymianą uszkodzonych drewnianych elementów dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Proszowicach na działce o nr ewid. 993/2 w Proszowicach
- "Przebudowa ulicy Spokojnej w Mokobodach"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.