Ogłoszenie z dnia 2006-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Oleśnica: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Zbigniew Kowalczyk, Oleśnica, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140107, fax 071 3140110, e-mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl, www.powiat-olesnicki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Starostwo Powiatowe, Zbigniew Kowalczyk, Małgorzata Fejcho-Żal, tel. 071 3140132, Oleśnica, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140107, fax 071 3140110, e-mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl, www.powiat-olesnicki.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i dostarczenie do Zamawiającego tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów partiami wg potrzeb Zamawiającego. Zakres ilościowy zamówienia przedstawia tabela; Lp - Nazwa tablic-przeznaczenie - Jednostka miary - Szacunkowa ilość zamówionych tablic 1 - Samochodowe jednorzędowe - komplet - 20 000 2- Samochodowe dwurzędowe - komplet - 1000 3 - Samochodowe indywidualne - komplet - 20 4 - Samochodowe jednorzędowe wtórniki - komplet - 50 5 - Samochodowe dwurzędowe wtórniki - komplet - 10 6 - Samochodowe indywidualne wtórniki - komplet - 1 7 - Tablice na przyczepy dwurzędowe - Sztuka - 500 8 - Tablice na przyczepy jednorzędowe - Sztuka - 500 9 - Dwurzędowe wtórniki tablic na przyczepy - Sztuka - 10 10 - Jednorzędowe wtórniki tablic na przyczepy - Sztuka - 10 11 - Tablice motocyklowe - Sztuka - 50 12 - Motocyklowe indywidualne - Sztuka - 10 13 - Motocyklowe wtórniki - Sztuka - 5 14 - Motocyklowe indywidualne wtórniki - Sztuka - 1 15 - Ciągnikowe - Sztuka - 50 16 - Ciągnikowe wtórniki - Sztuka - 5 17 - Motorowerowe - Sztuka - 100 18 - Motorowerowe wtórniki - Sztuka - 5 19 - Zabytkowe - Komplet - 2 20 - Tymczasowe samochodowe jednorzędowe - Komplet - 300 21 - Tymczasowe motocyklowe - Sztuka - 20 22 - Tymczasowe motorowerowe - Sztuka - 20 23 - Tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe - komplet - 1 24 - Tymczasowe badawcze samochodowe dwurzędowe - komplet - 1 25 - Tymczasowe badawcze motocyklowe - Sztuka - 1 26 - Tymczasowe badawcze motorowerowe - Sztuka - 1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Netto 190 435,38 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.08.2006; data zakończenia: 30.09.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga zabezpieczenia wykonania zamówienia w kwocie - 12 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki dodatkowe: - zaakceptują sposoby rozliczania i warunki płatności oraz dostaw określone przez zamawiającego w projekcie umowy - zapewnią odbiór zużytych tablic do złomowania nieodpłatnie - dostarczą tablice rejestracyjne w terminie nie dłuższym niż 10 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania - dostarczą wtórniki tablic rejestracyjnych w terminie nie dłuższym niż 5 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania - dostarcza dostawę awaryjną w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia - posiadają certyfikat na oferowany wyrób, zgodnie z przedmiotem zamówienia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, o posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania gdy: - jest sprzeczna z ustawą lub nie spełnia wymogów określonych w niniejszej specyfikacji, - nie została zabezpieczona akceptowaną formą wadium - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - wykazanie się realizacją 3 zamówień zrealizowanych z należytą starannością, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - złożenie aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu podatków - złożenie aktualnego zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne - złożenie aktualnego zaświadczenia o niekaralności dotyczące osób figurujących w handlowym rejestrze - udokumentowanie wpłaty wadium. - przedłożą podpisany wzór umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - przedłożenie uwierzytelnionej kopii oliya ubezpieczenia działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykazanie się realizacją 3 zamówień zrealizowanych z należytą starannością, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - przedłożenie aktualnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi - przedłożenie zezwolenia Marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.07.2006, godzina 11:30, Starostwo Powiatowe w Oleśnicy, ul. J. Słowackiego 10, pok. 210 Ip.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- "Zakup wyposażenia i sprzętu w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pieczonogi na działce o nr ewid. 803 i 733.
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK Z POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
- Zakup koparko - ładowarki dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





