Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-01
Szczebrzeszyn: Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego Nie wszystko stracone-przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób długotrwale bezrobotnych realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczebrzeszynie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 280146 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, tel. 84 6821095, faks 84 6821050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczebrzeszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego Nie wszystko stracone-przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób długotrwale bezrobotnych realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczebrzeszynie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego Nie wszystko stracone-przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób długotrwale bezrobotnych realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczebrzeszynie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. ZESTAW II. Szkolenie obejmuje zadanie w zakresie : 1.Kurs prawa jazdy kat.B - dla 6 osób/60 godzin 2.Kurs prawa jazdy kat.B+C+E- dla 1 osoby / 50+85/ 3.Kurs kierowca- operator wózka widłowego - dla 4 osób/ 43 godziny -Miejscem realizacji zamówień może być miasto Szczebrzeszyn lub inna miejscowość w odległości od Szczebrzeszyna nie więcej niż 25 km. -Programy szkoleń powinny być zgodne z przepisami obowiązującego prawa oraz zgodne z hamonogramem jaki ustalą Zamawiający i Wykonawca przed podpisaniem umowy. -Harmonogram kursu powinien uwzględniać prowadzenie szkolenia w dniach od poniedziałku do piątku (tylko w uzasadnionych przypadkach w sobotę) w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin w tygodniu. -Wykonawca w cenie szkolenia zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe,pomocnicze niezbędne do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. - Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.Koszt ubezpieczenia NW należy ująć w kosztach kursu. - Wykonawca udostępni uczestnikom kursu odzież ochronną i obuwie jeżeli wymaga tego specyfika kursu. Koszty tej odzieży wykonawca ujmie w cenie kursu. - Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić na swój koszt badania lekarskie uczestników kursu o ile jest to warunkiem przystąpienia do kursu.Koszt badania należy ująć w koszcie szkolenia. - Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia , dyplomu, certyfikatu, świadectwa lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu. - Wykonawca ma obowiązek ująć w cenie kursu opłatę za pierwszy państwowy egzamin teoretyczny i praktyczny / dotyczy to kursu na prawo jazdy/ oraz opłatę za każdy inny egzamin państwowy jeżeli dotyczy do szkolenia ujętego w przedmiocie zamówienia. - Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu kursów: imienny wykaz osób które ukończyły kurs, imienny wykaz osób które nie ukończyły kursu, listę obecności na zajęciach, potwierdzoną za zgodność kserokopię wydanych zaświadczeń , certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu catering w czasie zajęć teoretycznych w postaci kawy, herbaty, ciasteczek, wody mineralnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu z art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku dokonywana bdzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu z art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku dokonywana bdzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu z art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku dokonywana bdzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu z art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku dokonywana bdzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu z art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku dokonywana bdzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.szczebrzeszyn.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Pl.T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, pokój nr 19a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Pl.T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, pokój nr 19a..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZEBRZESZYN
więcej: przetargi SZCZEBRZESZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WAKACJE 2025 - Wyjazdowe warsztaty rekreacyjne dla dzieci i młodzieży - uczestników projektu "Gotowi na przyszłość"
- CYBERBEZPIECZNA GMINA FROMBORK
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kompetencji kierowniczych dla pracowników CPPC, wraz z udostępnieniem platformy elearningowej
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.