eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO II dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 znak sprawy ZP-PN-18/ORG/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Świecie: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO II dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 znak sprawy ZP-PN-18/ORG/2011
Numer ogłoszenia: 279719 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych , ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311031 w. 354, faks 052 3311031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO II dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 znak sprawy ZP-PN-18/ORG/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZP-PN-18/ORG/2011 Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu komputerowo-biurowego opisanego szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna), która po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie integralną część oferty. Zamówienie obejmuje dostawę zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Zestaw komputerowy musi być oryginalny, nie składany. Wszystkie programy wymagające aktywacji muszą być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego. Dla zestawu komputerowego wymagany jest odpowiedni certyfikat Certified for Windows 7 (płyta główna z odpowiednim chipsetem, wersją BIOSu oraz procesorem) wystawiony na Producenta komputera. W odniesieniu do sprzętu drukującego Wykonawca zobowiązany jest podać koszt wydruku 1 strony kopii uwzględniający oryginalne materiały eksploatacyjne i zgodnie z wydajnością podaną przez Producenta urządzenia. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w tym punkcie oraz w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) na całość sprzętu od dnia obustronnego podpisania protokółu odbioru sprzętu. W przypadku, gdy naprawa potrwa dłużej niż 7 dni, okres gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni po trzykrotnej naprawie. Dyski twarde będą naprawiane jedynie w miejscu użytkowania i pozostają u Zamawiającego, a w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych dysków, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy. Zapłata należności za dostarczony towar nastąpi w 2 lub więcej równych ratach, w odstępach 30 dniowych przelewem na konto WYKONAWCY. Pierwsza rata nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia ZAMAWIAJĄCEMU faktury. Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 zadań: Zadanie nr 1 - ZESTAW KOMPUTEROWY 1 Zadanie nr 2 - ZESTAW KOMPUTEROWY 2 Zadanie nr 3 - TERMINAL KOMPUTEROWY Zadanie nr 4 - MONITOR LCD 18,5 Zadanie nr 5 - MONITOR LCD 23 Zadanie nr 6 - DRUKARKA LASEROWA Z DUPLEXEM Zadanie nr 7 - TELEFAX Zadanie nr 8 - NISZCZARKA Zadanie nr 9 - KLAWIATURA PS/2 Zadanie nr 10 - MYSZ PS/2 Zadanie nr 11 -MYSZ USB Zadanie nr 12 - LISTWA ZASILAJĄCA Zadanie nr 13 - PRZEDŁUŻACZ USB Zadanie nr 14 - PŁYTA CD-R Zadanie nr 15 -PŁYTA DVD-R Zadanie nr 16- KABEL UTP KAT. 5E Zadanie nr 17 - PIANKA DO PLASTIKU Zadanie nr 18 - PIANKA DO SZKŁA Zadanie nr 19 - SPRĘŻONE POWIETRZE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.14.10-0, 30.19.14.00-8, 30.23.70.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże należyte wykonanie 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zmówienia o zbliżonej wartości

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacyjny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Sądowa 18, 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Sądowa 18, 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - ZESTAW KOMPUTEROWY 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego wg specyfikacji technicznej - strona 1 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - ZESTAW KOMPUTEROWY 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych wg specyfikacji technicznej - strona 2 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - TERMINAL KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa terminali komputerowych wg specyfikacji technicznej - strona 3 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - MONITOR LCD 18,5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów LCD 18,5 wg specyfikacji technicznej - strona 4 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - MONITOR LCD 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitora LCD 23 wg specyfikacji technicznej - strona 5 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - DRUKARKA LASEROWA Z DUPLEXEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek laserowych z dupleksem wg specyfikacji technicznej - strona 6 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - TELEFAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa telefaksu wg specyfikacji technicznej - strona 7 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - NISZCZARKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niszczarek wg specyfikacji technicznej - strona 8 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - KLAWIATURA PS/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klawiatur komputerowych wg specyfikacji technicznej - strona 9 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - MYSZ PS/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa myszy komputerowych wg specyfikacji technicznej - strona 10 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 -MYSZ USB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa myszy komputerowych wg specyfikacji technicznej - strona 11 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - LISTWA ZASILAJĄCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa listew zasilających wg specyfikacji technicznej - strona 12 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - PRZEDŁUŻACZ USB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedłużaczy USB wg specyfikacji technicznej - strona 13 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - PŁYTA CD-R.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płyty CD-R wg specyfikacji technicznej - strona 14 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 -PŁYTA DVD-R.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płyt DVD-R wg specyfikacji technicznej - strona 15 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16- KABEL UTP KAT. 5E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabla UTP kat. 5E wg specyfikacji technicznej - strona 16 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - PIANKA DO PLASTIKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pianki do plastiku wg specyfikacji technicznej - strona 17 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - PIANKA DO SZKŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pianki do szkła wg specyfikacji technicznej - strona 18 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - SPRĘŻONE POWIETRZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprężonego powietrza wg specyfikacji technicznej - strona 19 załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ilość rat: 2 raty - 5 pkt, 3 raty - 10 pkt, 4 raty - 15 pkt - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.